Die doen helemaal niet meequote:
Meer kans dat er een paar zich blesseren en ook meer kans dat niet de beste maar de ploeg met de meeste mazzel wint.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef menderijn het volgende:
[..]
hoezo is dat niet ongunstig? ze zijn zondag dan echt niet meer moe hoor
dan zou het de tweede zijn want duitsland heeft al eens verloren dit WKquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Jane het volgende:
Zou dit Duitslands zwakke wedstrijd zijn, waar Hugo Borst het eerder over had?
Ze waren al gefocust op Oranje, Bild kopt met grote letters over de finale Duitsland-Nederland, kon ook niet goed gaan natuurlijk....quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Jane het volgende:
Zou dit Duitslands zwakke wedstrijd zijn, waar Hugo Borst het eerder over had?
Nou, ze hebben een keer een tegenstander die de boel goed dicht houdt. Beetje pechquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Sk00p het volgende:
Duitsland![]()
Ik had al 1-0 verwacht eigenlijk.. wat is er aan de hand?
die lult die toeters gewoon onder tafelquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef mcwops het volgende:
het went he....die vuvuzela's ik hoor ze gewoon niet meer. of komt dat door Snoecks?
Maar toen waren ze nog best goed. Met 10 man, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zou het de tweede zijn want duitsland heeft al eens verloren dit WK
Als neutrale kijker was die 5de goal gisteren dan wel weer mooiquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar ben ik ook bang voor.
Echt triest voor een halve finale.
Geen vuur, geen passie, geen loopacties, helemaal niets
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef kahaarin het volgende:
Ze waren al gefocust op Oranje, Bild kopt met grote letters over de finale Duitsland-Nederland, kon ook niet goed gaan natuurlijk....
quote:VV Heerenveen - SC Heerenveen 0-27
Beerens (6), Roorda (5), Elyounoussi (4), Fazli (3), Djuricic (3), Elm (2). Väyrynen, Breuer, Grindheim, Haglund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |