ik maak ook een paar verschillende dingetjes en zal daarmee ook wel boven 't budget uitkomen. maar dat is een eigen keuze, hoor, voel je niet verplicht om dat ook te doen. ik had al in 't begin gezegd dat 't voor mij eerder zoiets zou worden exclusief verzendkosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan?
Het budget is toch 10 euro? Met verzendkosten erbij blijft er dan niet meer zoveel over, ik ben bang dat mijn project niet zo uitgebreid wordt hoor..
(je kan wel zien dat je in de vakantiemodus zit... de deken was van Kwakzor...)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:01 schreef Lijnloos het volgende:
Oh wat een mooie dingen hier weer zeg! Maar even een specialevoor Hoothoot, wat een top deken heb je gemaakt joh! Te gaaf!!!
Ik maak gewoon meerdere (kleine) dingetjes, daarnaast heb ik een boel "gratis" katoen etc. van mijn moeder van vroeger, dus die tel ik niet meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal van plan?
Het budget is toch 10 euro? Met verzendkosten erbij blijft er dan niet meer zoveel over, ik ben bang dat mijn project niet zo uitgebreid wordt hoor..
ik zat nog even te zoeken naar dit garen maar vind het niet? ik kwam daarbij wel toevallig op een grappige zuid-afrikaanse facebook-pagina uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:36 schreef mijsje het volgende:
het is Balans van Corna
Ik zou die ene vleugel uithalen en dan twee vleugels maken die half paars, half blauw/violet/oranjegeel zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 06:36 schreef mijsje het volgende:
bedankt weer voor de lieve berichtjes over Jip, ik ben ook helemaal trotsbijna jammer om weg te geven...
![]()
[..]
(je kan wel zien dat je in de vakantiemodus zit... de deken was van Kwakzor...)
ik heb maar één dingetje gemaakt voor de swap... wel een groot dingetje... maar volgens mij zit ik nog wel netjes binnen het budget, inclusief verzenden, met dat erbij kan het er nooit ver naast zitten...
ik was gisteren ook begonnen aan Fladder...
[ afbeelding ]
ik had het lijfje al af en 1 vleugel in paars... is m'n paars op... maar ik heb van die draad ook niet meer genoeg voor een vleugel, ook niet in een andere kleur... zucht...
nu kan ik het wel bijbestellen, het is Balans van Corna, maar dat kost 5,99 verzendkosten... dat is nogal wat voor maar één bolletje draad... dus ik zit te denken wat ik nog meer zou kunnen gebruiken qua kleur, dan dan kan alsnog Fladder worden afgemaakt![]()
Ik vind ze zonder de buitenrand leuker, het is een beetje een truttige rand.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:23 schreef trui het volgende:
oja en nog even jullie advies: die sarah london rondjes zien er dus aan 't eind officieel zo uit:
[ afbeelding ]
maar nu ik er een stuk of 5 af heb bedenk ik me dat ik ze zonder buitenste rand eigenlijk ook wel erg leuk vind:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie: met of zonder? en zou 't niet lelijk worden als ik de buitenste rand weer uithaal? of zal ik die dan ook maar even opnieuw doen.. (daar gaat al m'n draadjes-wegwerk-werk...)
ik ben er begin april mee begonnen. ik heb af en toe heel veel gehaakt, en af en toe een periode wat minder, maar er zitten aardig wat uurtjes werk in. Lucy deed 7 maanden over die van haar (met andere projectjes tussendoor).quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef StefanieV het volgende:
Kwakz0r, mijn vriend vroeg zich af hoelang je bezig bent geweest aan het deken, ik was aan het terug lezen maar vind het niet onmiddellijkHeb je er een idee van of niet?
Je eigen zpaggeti!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een tas gehaakt van oude t-shirts:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tof geworden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een tas gehaakt van oude t-shirts:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tof geworden
We kunnen je winkelwagen inhoud ook zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Yachiru het volgende:
Wat een leuke tas!![]()
Heb net garen bij wollyhood besteld, voor m'n swap projectAssortiment lijkt qua garen aardig op hobbydoos.nl voor zover ik kan zien, alleen kun je hier met PayPal (en dus ook credit card) betalen wat ik wel fijner vind.
Haha, die jellyfish is geniaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Lyssa het volgende:
http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=339508.0
Ik ga deze giant jellyfish maken![]()
[..]
We kunnen je winkelwagen inhoud ook zienIk weet niet of dat de bedoeling is
Ik wou er flink wat paarse wol voor kopen bij dat winkeltje van hierboven. Maar toen kreeg ik "ruzie" met vriendlief, die vond dat ik mn huidige wol maar moest gebruikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Haha, die jellyfish is geniaal
Hé, die jellyfish is ontstaan om precies dezelfde reden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik wou er flink wat paarse wol voor kopen bij dat winkeltje van hierboven. Maar toen kreeg ik "ruzie" met vriendlief, die vond dat ik mn huidige wol maar moest gebruiken![]()
(Hij heeft wel een punt
). Maar dan wordt ie meer in regenboog kleuren dan meerdere tinten paars (wat ik eigenlijk wilde).
Ik zou 't gewoon doen hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik wou er flink wat paarse wol voor kopen bij dat winkeltje van hierboven. Maar toen kreeg ik "ruzie" met vriendlief, die vond dat ik mn huidige wol maar moest gebruiken![]()
(Hij heeft wel een punt
). Maar dan wordt ie meer in regenboog kleuren dan meerdere tinten paars (wat ik eigenlijk wilde).
Owja, haha! Ik lees het nu pas, grappig verhaaltje iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hé, die jellyfish is ontstaan om precies dezelfde reden.
(Maar zo in tinten van dezelfde kleur is wel erg leuk)
Niet echtquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:38 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik zou 't gewoon doen hoor!Heeft hij geen hobby waar hij veel geld aan uit geeft? Dan kan je hem dat eens onder zijn neus wrijven!
![]()
Maar regenboogkleurtjes is op zich ook best leuk
Fijne vakantie Bertha!quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef B.ertha het volgende:
Waarschijnlijk is dit mijn laatste post voor de vakantie.
Mijn swap-projectje is al een tijdje af, maar ik moest het bewerken en volgens mij is het nu verpestZonde van mijn tijd en geld, ik hoop echt dat het nog goed komt
Ik hoop in de vakantie mijn dekentje af te krijgen, ik ben op 3/4
nou ja, als 't een bikini is kan 't wel wat genant worden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:13 schreef mmascha het volgende:
Dat gokte ik ook al. Enige dat mis kan gaan is dat het kleiner/groter uitvalt dan je had gehoopt. En dat vinden wij niet erg he trui?!
ooohoooo!quote:Ik ga vreemd![]()
Ik dit moment kan ik niet breien, klein detail
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:26 schreef trui het volgende:
ladyblack ik weet even echt niet meer welke schoenmaat bij welk aantal maanden hoort. mijn kinderen hebben nogal grote voeten, dat maakt mijn ervaring ook minder handig.
Dankje!quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:35 schreef trui het volgende:
hmm, misschien heb je hier wat aan. 11cm is toch echt niet zo extreem groot blijkbaar! en hoe dik de enkel dan is.... dat zal ook nogal verschillen van kind tot kind. beetje gokken maar!
Dat is waarquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:36 schreef trui het volgende:
maar hij is wel leuk, lyssa!
b.ertha heeft een leuke mobiel gemaakt eens. toch, b.?
misschien handig om er een plaatje bij te doen van een dergelijk slofje, zodat men begrijpt waar dat bandje ongeveer zit. (niet alle slofjes hebben zo'n enkelsluiting).quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dankje!
Wel echt te groot voor een pasgeborene toch, maar het is ook niet erg als het kindje ze later pas aan kan natuurlijk. Het wordt sowieso een zomerkindje, dus van de winter lijkt me prima
En dat bandje, ik wil natuurlijk niet dat het te strak zit, maar als het slofje steeds uitvalt is ook zonde he.
Ik heb de moeders in het babietjestopic gevraagd, we zullen zien!
Ook dat is herkenbaar, lang leve internet op de mobielquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:44 schreef trui het volgende:
lyssa, zeer herkenbaar! alleen zit ik nog op m'n werk, waar ook eerst 't een en ander af moet.
Mwuh, ik heb een foto gemaakt maar ik ben het kaartlezertje kwijt en nou krijg ik de foto niet op mn laptopquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:43 schreef trui het volgende:
[..]
misschien handig om er een plaatje bij te doen van een dergelijk slofje, zodat men begrijpt waar dat bandje ongeveer zit. (niet alle slofjes hebben zo'n enkelsluiting).
Owja, een bikini. Het thema was wel zomer idd. En dan verwacht de maker natuurlijk wel een foto waarop het project echt in gebruik isquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:24 schreef trui het volgende:
[..]
nou ja, als 't een bikini is kan 't wel wat genant worden.
[..]
ooohoooo!![]()
![]()
nah joh, dat heb je zo onder de knie! veel succes! (en je bent vast zo weer terug want haken is zoooveel leuker.).
ik vind dit ook heel schattig! Ik wacht nog even op m'n nieuwe aanwas aan kleurtjes, en dan ga ik deze ook maken denk ik...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:07 schreef mmascha het volgende:
Ik vind het jammer dat je voor sommige patronen moet betalen. Maar dit is zeker wel het leukste slofjes dat ik ben tegengekomen.
Nog even over Zeeman-garen: ik heb nog nooit een knoop gevonden in een bol. Ik ben pas overgestapt van Wibra naar Zeeman. Bij Wibra zat in elke bol wel een knoop.
Dan verklap ik inderdaad te veel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:52 schreef mmascha het volgende:
[..]
Fijne vakantie Bertha!
Waarom moest je je swapproject bewerken? Of verklap je dan teveel? Wel zonde! Misschien ter geruststelling: een ander is vaak minder kritisch dan jij zelf.
Correctquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:36 schreef trui het volgende:
maar hij is wel leuk, lyssa!
b.ertha heeft een leuke mobiel gemaakt eens. toch, b.?
Lievquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja ik heb geprobeerd om deze slofjes na te maken, alleen dan dus voor een grotere baby.
[ afbeelding ]
Ik hoor mn moeder al zeggen: werk dan ook eens volgens een patroon, doe eens nauwkeuriger......![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:38 schreef mijsje het volgende:
Hier is Fladder!
[ afbeelding ]
en hier tussen de aardbeien, waar we op het moment veel vlinders bij hebben (al is het geen vlinderaantrekkende aardbeienplant...)
[ afbeelding ]
ik had er nog glittertjes bij kunnen doen, maar ik weet niet of ik dat leuker vind bij deze kleuren. Fladder blijft dus zo...
Best wel zwaar. Iedere kleur is een t-shirt. 9 totaal...quote:Op donderdag 15 juli 2010 06:49 schreef trui het volgende:
marjo wat een super tas!! (hoe zwaar is hij?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |