Je eigen zpaggeti!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een tas gehaakt van oude t-shirts:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tof geworden
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:39 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een tas gehaakt van oude t-shirts:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm tof geworden
We kunnen je winkelwagen inhoud ook zienquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:50 schreef Yachiru het volgende:
Wat een leuke tas!![]()
Heb net garen bij wollyhood besteld, voor m'n swap projectAssortiment lijkt qua garen aardig op hobbydoos.nl voor zover ik kan zien, alleen kun je hier met PayPal (en dus ook credit card) betalen wat ik wel fijner vind.
Haha, die jellyfish is geniaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:51 schreef Lyssa het volgende:
http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=339508.0
Ik ga deze giant jellyfish maken![]()
[..]
We kunnen je winkelwagen inhoud ook zienIk weet niet of dat de bedoeling is
Ik wou er flink wat paarse wol voor kopen bij dat winkeltje van hierboven. Maar toen kreeg ik "ruzie" met vriendlief, die vond dat ik mn huidige wol maar moest gebruikenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Haha, die jellyfish is geniaal
Hé, die jellyfish is ontstaan om precies dezelfde reden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik wou er flink wat paarse wol voor kopen bij dat winkeltje van hierboven. Maar toen kreeg ik "ruzie" met vriendlief, die vond dat ik mn huidige wol maar moest gebruiken![]()
(Hij heeft wel een punt
). Maar dan wordt ie meer in regenboog kleuren dan meerdere tinten paars (wat ik eigenlijk wilde).
Ik zou 't gewoon doen hoor!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik wou er flink wat paarse wol voor kopen bij dat winkeltje van hierboven. Maar toen kreeg ik "ruzie" met vriendlief, die vond dat ik mn huidige wol maar moest gebruiken![]()
(Hij heeft wel een punt
). Maar dan wordt ie meer in regenboog kleuren dan meerdere tinten paars (wat ik eigenlijk wilde).
Owja, haha! Ik lees het nu pas, grappig verhaaltje iddquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hé, die jellyfish is ontstaan om precies dezelfde reden.
(Maar zo in tinten van dezelfde kleur is wel erg leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |