quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
toch maar aan freehand ruffian begonnen. t valt nog niet tegen, maar dat was met mn goede hand.
en dit:
[..]
Nee hoor, ik wil dan ook weten waaróm dat dan niet mag...quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
Aaah!
[..]
Ik denk dat vrouwen het niet snappen, of niet gelijk, omdat vrouwen meeer behoefte hebben aan het waarom van het verhaal of zoOf ik ben alleen zo, kan ook
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
Aaah!
[..]
Ik denk dat vrouwen het niet snappen, of niet gelijk, omdat vrouwen meeer behoefte hebben aan het waarom van het verhaal of zoOf ik ben alleen zo, kan ook
Dat is mijn probleem met wiskundequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
Aaah!
[..]
Dat had ik ook altijd met wiskunde!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is mijn probleem met wiskunde
same here!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd met wiskunde!!
'in een fabriek worden flessen gevuld met frisdrank. Zoveel van de zoveel zitten niet helemaal vol als er dit en dat gebeurt en dat gebeurt met die frequentie, behalve als de dag dat is en het uur zo. Wat is de kans op een niet goed gevulde fles frisdrank?'
En dat zat ik me dus op te vreten: maar waarom stel je dan GVD die machine niet gewoon goed af zodat er wel in elke fles genoeg zit!!!!!!
Precies!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef RenRen- het volgende:
Same here, de waarom moet duidelijk zijn, het 'het is gewoon zo' zit er bij mij niet lekker
Exactly my thoughtsquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd met wiskunde!!
'in een fabriek worden flessen gevuld met frisdrank. Zoveel van de zoveel zitten niet helemaal vol als er dit en dat gebeurt en dat gebeurt met die frequentie, behalve als de dag dat is en het uur zo. Wat is de kans op een niet goed gevulde fles frisdrank?'
En dat zat ik me dus op te vreten: maar waarom stel je dan GVD die machine niet gewoon goed af zodat er wel in elke fles genoeg zit!!!!!!
Geweldig!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
toch maar aan freehand ruffian begonnen. t valt nog niet tegen, maar dat was met mn goede hand.
en dit:
[..]
Ik weet denk ik wel waarom er zoiets als buiten spel bestaatquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef RenRen- het volgende:
Same here, de waarom moet duidelijk zijn, het 'het is gewoon zo' zit er bij mij niet lekker
JE BENT ER EINDELIJK!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:04 schreef mirannie het volgende:
Even snel een berichtje voor Miss--moana, bijlezen doe ik morgen als ik eraan toe kom. Damn dames, wat gaan jullie toch snel en juist meestal als ik niet thuis ben![]()
Maar goed...
@ miss--moana
Je inbox is vol, maar het antwoord op je vraag is "ja"
Heel goed uitgelegd!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel waarom er zoiets als buiten spel bestaat![]()
Als er geen buiten spel bestaat mag er dus altijd een speler tegenover het doel van de tegenpartij blijven staan. Dan zou hij daar mogen wachten tot iemand hem aanspeelt en dan een 1-op-1 met de keeper proberen te scoren. Dat is niet leuk voor het spelletje.
Is jouw potje Lets do It 3D goed?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heel goed uitgelegd!!Dat is inderdaad de reden
En volgens mij val ik een beetje buiten de boot hier wat betreft de wiskunde problemen... dat was juist altijd mijn beste vak!! Haalde tot het vierde jaar nooit lager dan een 9. Maar ik was dan weer heel slecht in geschiedenis, veel te veel informatie, te weinig logica
had jij nog mini-opi ds'jes waar je eventueel van af wilde?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heel goed uitgelegd!!Dat is inderdaad de reden
En volgens mij val ik een beetje buiten de boot hier wat betreft de wiskunde problemen... dat was juist altijd mijn beste vak!! Haalde tot het vierde jaar nooit lager dan een 9. Maar ik was dan weer heel slecht in geschiedenis, veel te veel informatie, te weinig logica
Die heb ik allemaal geloof ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had jij nog mini-opi ds'jes waar je eventueel van af wilde?
Beter!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ennn nog meer punten terug:
7.4 kunst
7 aardrijkskunde
7.8 geschiedenis
7.5 Duitss
yay weer een jaar zonder iets te doen![]()
Ah!! Dankjewel!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel waarom er zoiets als buiten spel bestaat![]()
Als er geen buiten spel bestaat mag er dus altijd een speler tegenover het doel van de tegenpartij blijven staan. Dan zou hij daar mogen wachten tot iemand hem aanspeelt en dan een 1-op-1 met de keeper proberen te scoren. Dat is niet leuk voor het spelletje.
Ik was redelijk snel... je hebt geen leven of je hebt geen leven...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je meent het, ik heb het gewoon helemaal gemist?
fuck me.
ik had helemaal in het begin al interesse getoond, maar er is kennelijke rgens iets mis gegaan, ik heb het gemist, enz.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was redelijk snel... je hebt geen leven of je hebt geen leven...
(heb 10 OPI baby;s van mirannie overgenomen)
ik was ook al te laat hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je meent het, ik heb het gewoon helemaal gemist?
fuck me.
Ze zijn in het ruiltopic beland, en toen was ik blijkbaar snel... sorry..quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had helemaal in het begin al interesse getoond, maar er is kennelijke rgens iets mis gegaan, ik heb het gemist, enz.
Heb ik wel, ik stuur je wel even een PBquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
O als er iemand een geweldige uitleg heeft voor T of D of DT gebruik, als je zin hebt mag je het me uitleggen in een PB
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik wel, ik stuur je wel even een PB
He, shit.. geen paint erbij gemaakt, sorryquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maak je er ook een mooie paint bij?
Gaat het je alleen om DS mini's?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
waar kan ik die krengen zelf bestellen eventueel?
iok kan niks vinden op ebay
én dat ze achterlijk vaak voor het scherm gaan lopen/staan zovan *oh aandacht*quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Linnie20v het volgende:
Hai, ik snap niet waarom mensen buitenspel niet snappen![]()
Ik sta het vaak enthousiast uit te leggen maar helaash.
Dat is ook de reden dat ik thuis alle wk-voetbalwedstrijden kijk en niet in een café met schreeuwende, hysterische vrouwen die bij alles gaan krijsen en niet snappen waarom er iets gebeurd...arrrghh, nachtmerrie!!!!!!
ja, idd, bedankt dat je mee wil zoekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gaat het je alleen om DS mini's?
http://cgi.ebay.nl/OPI-Mini-Designer-Dazzlers-5-mini-polishes-/150434161733?cmd=ViewItem&pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item2306932445
Deze zijn wel duur, zal even verder neuzen of ik goedkopere kan vinden.
hehehe, subtielquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef vamperotica het volgende:
Uit een ander topic....Maar best gerelateerd....
[ afbeelding ]
Ja dat vraag ik me ook altijd af. En waarom kan nooit iemand antwoord op gevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 06:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vóór Duitsland! SpanjeWaarom is iedereen zo anti onze buren?
Vooral de rivaliteit tussen buren; het calimero-gevoel van de nederlanders en nog een beetje 2e wo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vóór Duitsland! SpanjeWaarom is iedereen zo anti onze buren?
Dat vind ik altijd zo lafquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:37 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Vooral de rivaliteit tussen buren; het calimero-gevoel van de nederlanders en nog een beetje 2e wo.
Om nog steeds zo tegen de Duitsers te zijn ivm de 2e wereld oorlog, de meeste hebben het niet eens mee gemaakt. En ik vind ook niet dat je dan ook maar iets te zeggen hebt er over. Of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef Joysa het volgende:
Hoezo laf tliciouz? Niet aanvallend bedoeld maar veaag het me af :p
Je moet het dan toch wegklikken en dan krijg je vanzelf een mail? Zoiets kan ik me herinneren maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef samsuus het volgende:
Ik wil bestellen bij TD. Hoe kies ik nu voor die small flat rate box? Heb dat wel bij comment gezet maar in het volgende venster moet ik 1 van de 3 shipping mogelijkheden kiezen. Moet ik nu dan USPS priority mail aanvinken en dan gewoon wachten tot het gewijzigd word?
Maar ik moet nu verder om mn order te bevestigen. als ik nu wegklik heb ik niks besteld..quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet het dan toch wegklikken en dan krijg je vanzelf een mail? Zoiets kan ik me herinneren maar weet het niet zeker.
Apply flat rate box in comment box! Verder alles op de goede manier doen, en dan het paypal scherm wegklikken want daar staat het verkeerde bedrag in. Je krijgt dan een nieuw betslingsverzoek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef samsuus het volgende:
[..]
Maar ik moet nu verder om mn order te bevestigen. als ik nu wegklik heb ik niks besteld..
Oke! Dankjewel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Apply flat rate box in comment box! Verder alles op de goede manier doen, en dan het paypal scherm wegklikken want daar staat het verkeerde bedrag in. Je krijgt dan een nieuw betslingsverzoek.
You're welcome!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
You're welcome!
Had ik tenminste iets te doen in bus :p
Ja, precies. Daarom was ik juist voor Duitsland, had me heerlijk geleken ze in de finale nu wél te pakken. Want wij winnen. De octopus zegt het, dus het is zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:27 schreef kieskleurig het volgende:
Volgens mij moeten/willen mensen gewoon iets te zeiken hebben om te "verbroederen".
Ik hoor trouwens zelf alleen maar om mij heen dat het gaat om een soort wraak vanwege een andere voetbalfinale tegen Duitsland die Nederland verloren had oid. Niks gehoord over WO's.
Nou ja, je hoeft natuurlijk niet alles per se meegemaakt te hebben om er een mening over te hebben. Het feit dat mijn overgrootmoeder haar net nieuwe huis kwijt raakte binnen het half jaar nadat ze getrouwd was door een bombardement zorgt er toch voor dat ik mag hopen dat Duitsland nooit meer zoiets naars doet. Betekent niet dat ik Duitsers per definitie verafschuw natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Om nog steeds zo tegen de Duitsers te zijn ivm de 2e wereld oorlog, de meeste hebben het niet eens mee gemaakt. En ik vind ook niet dat je dan ook maar iets te zeggen hebt er over. Of zie ik dat nu verkeerd?
Ik heb het gister nog over je gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de swapdoos
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
En die troostfinale moeten ze afschaffen, want de troost is vrij schraal
Yay!! Tof!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb me aangemeld voor de swapdoos
Heb je al een schrijver voor je blog?quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb het gister nog over je gehad
Oh echt? *benieuwd*quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb het gister nog over je gehad
Wendy van BlogginBeauties kwam d'r lakjes ophalen en toen waren we aan het kletsen over blogs enzoquote:
Ik heb het denk ik een beetje verkeerd uitgelegd. Natuurlijk moeten we niet vergeten wat er gebeurd is. Mijn opa's hebben ook nare dingen mee gemaakt in de oorlog. Maar ik vind het stom dat er mensen zijn die de oorlog niet mee gemaakt hebben maar dan tijden het voetbal zeggen dat ze tegen Duitsland zijn vanwege de oorlog. Snap je me nu een beetje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft natuurlijk niet alles per se meegemaakt te hebben om er een mening over te hebben. Het feit dat mijn overgrootmoeder haar net nieuwe huis kwijt raakte binnen het half jaar nadat ze getrouwd was door een bombardement zorgt er toch voor dat ik mag hopen dat Duitsland nooit meer zoiets naars doet. Betekent niet dat ik Duitsers per definitie verafschuw natuurlijk.
En sowieso hoeft geen enkel land van mij iets naars te doen.
Aaah okequote:Op donderdag 8 juli 2010 10:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wendy van BlogginBeauties kwam d'r lakjes ophalen en toen waren we aan het kletsen over blogs enzo
Ik heb je gepmt!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je al een schrijver voor je blog?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
daar gaat mn ontbijtYoghurt is over de datum
Ik check gelukkig altijd alles voordat ik het eetquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop dat je er op tijd achter kwam
*heeft sog*
Hoeveel dagen? Op zich kan een dag of 2 geen kwaadquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
daar gaat mn ontbijtYoghurt is over de datum
Meestal ben ik niet zo zeikerig met THT's hoor, maar met zuivel en andere versproducten welquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hoeveel dagen? Op zich kan een dag of 2 geen kwaad
Niet alleen lakjes.. ik heb weer shopdrang vandaagquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:11 schreef Miss_V het volgende:
Ik ben vamorgen mijn yoghurt vergeten.... zucht. Had al een hap brood in mijn mond toen ik me bedacht dat ik eigenlijk yoghurt wilde (ja gistern avond dacht ik er zo over)
Even over die duitsers.... heb eigenlijk geen hekel aan ze .... maar vind het een rottaal en ik denk dat wij meer kans maken tegen Spanje.
Vraagje hebben jullie ook die onbedwingbare behoefte om altijd maar lakjes te kopen.
Hahahaha, JA!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:11 schreef Miss_V het volgende:
Vraagje hebben jullie ook die onbedwingbare behoefte om altijd maar lakjes te kopen.
ja dat heb ik elke dag geloof ik.... moet mezelf echt streng toespreken de maand is nog langquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Niet alleen lakjes.. ik heb weer shopdrang vandaag
Ik wil ook zo'n vliegenmeppertennisracketquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik word helemaal GEK van de vliegen hier.... niet dat het er nog zo veel zijn, maar toch... ze komen wel de hele tijd voorbij... (ik heb er al 7 vermoord met mijn elektrocuteer-vliegenmepper-tennisracket)
Ik moet eens een vliegengordijn gaan kopen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |