Ah!! Dankjewel!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:08 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel waarom er zoiets als buiten spel bestaat![]()
Als er geen buiten spel bestaat mag er dus altijd een speler tegenover het doel van de tegenpartij blijven staan. Dan zou hij daar mogen wachten tot iemand hem aanspeelt en dan een 1-op-1 met de keeper proberen te scoren. Dat is niet leuk voor het spelletje.
Ik was redelijk snel... je hebt geen leven of je hebt geen leven...quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je meent het, ik heb het gewoon helemaal gemist?
fuck me.
ik had helemaal in het begin al interesse getoond, maar er is kennelijke rgens iets mis gegaan, ik heb het gemist, enz.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was redelijk snel... je hebt geen leven of je hebt geen leven...
(heb 10 OPI baby;s van mirannie overgenomen)
ik was ook al te laat hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je meent het, ik heb het gewoon helemaal gemist?
fuck me.
Ze zijn in het ruiltopic beland, en toen was ik blijkbaar snel... sorry..quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had helemaal in het begin al interesse getoond, maar er is kennelijke rgens iets mis gegaan, ik heb het gemist, enz.
Heb ik wel, ik stuur je wel even een PBquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
O als er iemand een geweldige uitleg heeft voor T of D of DT gebruik, als je zin hebt mag je het me uitleggen in een PB
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb ik wel, ik stuur je wel even een PB
He, shit.. geen paint erbij gemaakt, sorryquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maak je er ook een mooie paint bij?
Gaat het je alleen om DS mini's?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:23 schreef Mirjam het volgende:
waar kan ik die krengen zelf bestellen eventueel?
iok kan niks vinden op ebay
én dat ze achterlijk vaak voor het scherm gaan lopen/staan zovan *oh aandacht*quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:14 schreef Linnie20v het volgende:
Hai, ik snap niet waarom mensen buitenspel niet snappen![]()
Ik sta het vaak enthousiast uit te leggen maar helaash.
Dat is ook de reden dat ik thuis alle wk-voetbalwedstrijden kijk en niet in een café met schreeuwende, hysterische vrouwen die bij alles gaan krijsen en niet snappen waarom er iets gebeurd...arrrghh, nachtmerrie!!!!!!
ja, idd, bedankt dat je mee wil zoekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gaat het je alleen om DS mini's?
http://cgi.ebay.nl/OPI-Mini-Designer-Dazzlers-5-mini-polishes-/150434161733?cmd=ViewItem&pt=UK_Health_Beauty_Nails_Manicure_Pedicure_CA&hash=item2306932445
Deze zijn wel duur, zal even verder neuzen of ik goedkopere kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |