hehehe, subtielquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:47 schreef vamperotica het volgende:
Uit een ander topic....Maar best gerelateerd....
[ afbeelding ]
Ja dat vraag ik me ook altijd af. En waarom kan nooit iemand antwoord op gevenquote:Op donderdag 8 juli 2010 06:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vóór Duitsland! SpanjeWaarom is iedereen zo anti onze buren?
Vooral de rivaliteit tussen buren; het calimero-gevoel van de nederlanders en nog een beetje 2e wo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was vóór Duitsland! SpanjeWaarom is iedereen zo anti onze buren?
Dat vind ik altijd zo lafquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:37 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Vooral de rivaliteit tussen buren; het calimero-gevoel van de nederlanders en nog een beetje 2e wo.
Om nog steeds zo tegen de Duitsers te zijn ivm de 2e wereld oorlog, de meeste hebben het niet eens mee gemaakt. En ik vind ook niet dat je dan ook maar iets te zeggen hebt er over. Of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:04 schreef Joysa het volgende:
Hoezo laf tliciouz? Niet aanvallend bedoeld maar veaag het me af :p
Je moet het dan toch wegklikken en dan krijg je vanzelf een mail? Zoiets kan ik me herinneren maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef samsuus het volgende:
Ik wil bestellen bij TD. Hoe kies ik nu voor die small flat rate box? Heb dat wel bij comment gezet maar in het volgende venster moet ik 1 van de 3 shipping mogelijkheden kiezen. Moet ik nu dan USPS priority mail aanvinken en dan gewoon wachten tot het gewijzigd word?
Maar ik moet nu verder om mn order te bevestigen. als ik nu wegklik heb ik niks besteld..quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je moet het dan toch wegklikken en dan krijg je vanzelf een mail? Zoiets kan ik me herinneren maar weet het niet zeker.
Apply flat rate box in comment box! Verder alles op de goede manier doen, en dan het paypal scherm wegklikken want daar staat het verkeerde bedrag in. Je krijgt dan een nieuw betslingsverzoek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:29 schreef samsuus het volgende:
[..]
Maar ik moet nu verder om mn order te bevestigen. als ik nu wegklik heb ik niks besteld..
Oke! Dankjewel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Apply flat rate box in comment box! Verder alles op de goede manier doen, en dan het paypal scherm wegklikken want daar staat het verkeerde bedrag in. Je krijgt dan een nieuw betslingsverzoek.
You're welcome!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
You're welcome!
Had ik tenminste iets te doen in bus :p
Ja, precies. Daarom was ik juist voor Duitsland, had me heerlijk geleken ze in de finale nu wél te pakken. Want wij winnen. De octopus zegt het, dus het is zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:27 schreef kieskleurig het volgende:
Volgens mij moeten/willen mensen gewoon iets te zeiken hebben om te "verbroederen".
Ik hoor trouwens zelf alleen maar om mij heen dat het gaat om een soort wraak vanwege een andere voetbalfinale tegen Duitsland die Nederland verloren had oid. Niks gehoord over WO's.
Nou ja, je hoeft natuurlijk niet alles per se meegemaakt te hebben om er een mening over te hebben. Het feit dat mijn overgrootmoeder haar net nieuwe huis kwijt raakte binnen het half jaar nadat ze getrouwd was door een bombardement zorgt er toch voor dat ik mag hopen dat Duitsland nooit meer zoiets naars doet. Betekent niet dat ik Duitsers per definitie verafschuw natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Om nog steeds zo tegen de Duitsers te zijn ivm de 2e wereld oorlog, de meeste hebben het niet eens mee gemaakt. En ik vind ook niet dat je dan ook maar iets te zeggen hebt er over. Of zie ik dat nu verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |