abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83779719
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Zeg, zo ga ik geen tekening voor je maken hoor!!
Oke. Geen geheim!
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:10:05 #77
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83779720
Zo geheim is het niet hoor de blog van de winkel bijhouden
Ik heb het te druk en ben niet echt een blogger
pi_83779806
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
ik vind het juist super leuk om te doen ik wil altijd wel helpen, heb binnenkort toch alle tijd van de wereld
pi_83779824
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik heb 3 potjes Lets Do It 3D besteld, een voor mij, een voor Delta en een voor mirannie.
Toen ze binnen kwamen gelijk in de enveloppe gedaan om op te sturen. Nou krijg ik van Delta een foto waarbij het potje half leeg is, dit heb ik dus niet met versturen gezien :S ik wil weten of bij mirannie wel het potje helemaal normaal is, ik had namelijk de laatste 3 potjes gegeven dus heb het idee dat ze gebruikt zijn
Niet zo'n klein beetje uit ook trouwens: http://i283.photobucket.com/albums/kk282/cepheide/SOny1531.jpg

echt wtf
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:13:05 #80
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83779828
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ahaaa!!
Dat zou ik ook wel willen doen!
Don't come closer, I might hurt you
pi_83779896
Ik ben al de hele dag het gewone show je nagels topic kwijt, waar is hij heen????
I had a signature once. It was awful.
pi_83779935
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Niet zo'n klein beetje uit ook trouwens: http://i283.photobucket.com/albums/kk282/cepheide/SOny1531.jpg

echt wtf
Zo belachelijk! Echt, als die winkel geen geld terug geeft
pi_83779945
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik dénk wel te begrijpen wat er dan gebeurt. Denk ik. Dat zo'n rode voor 2 andere witte mannetjes staat. Maar waarom het gebeurt. Dat snap ik niet
Op het moment dat een speler aangespeeld wordt moet er altijd een verdediger van de andere partij tussen de aangespeelde speler en de keeper staan, zoniet is het buitenspel. (dacht ik )
pi_83779951
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben al de hele dag het gewone show je nagels topic kwijt, waar is hij heen????
Helemaal onderin de lifestyle index
pi_83779953
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hmm, Dat is geen douane teken geloof ik.
Ow?

Ik heb ze gemaild! IK WIL MIJN LAKJES
pi_83779973
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Zo belachelijk! Echt, als die winkel geen geld terug geeft
ik snap uberhaupt niet dat het mij niet op viel, maar ze kwamen net uit het pakje en gelijk in de enveloppe
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:16:53 #87
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83779986
Ik pm jullie straks of morgen moet nu even eerst wat anders doen
pi_83780014
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Helemaal onderin de lifestyle index
ah, dáááár. Ik dacht dat we daar al heel lang geleden vanaf gestapt waren omdat centrale topics zo totaal niet meer opvielen?
pi_83780016
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik snap uberhaupt niet dat het mij niet op viel, maar ze kwamen net uit het pakje en gelijk in de enveloppe
Ik wel, als hij is geschud lijkt ieder potje vol, kan iedereen overkomen
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:18:17 #90
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83780050
Buitenspel voor RenRen op z'n Lindy's

Kijk, het zit zo. Dat rode mannetje, mag niet dat andere rode mannetje aanspelen als het rode mannetje dat aangespeeld wordt vóór het blauwe mannetje staat, dat rode mannetje staat namelijk buitenspel. Waarom mag dat niet? Uhm... weet ik niet, t is gewoon zo...

(en ja, mijn paintkunsten zijn redelijk briljant te noemen... )
pi_83780072
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

echt wtf
Zo dat is wel erg leeg idd Weird
pi_83780086
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

ah, dáááár. Ik dacht dat we daar al heel lang geleden vanaf gestapt waren omdat centrale topics zo totaal niet meer opvielen?
Tsja Ik snap ook niet waarom centrale topics zo niet-centraal staan.
pi_83780133
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:

Kijk, het zit zo. Dat rode mannetje, mag niet dat andere rode mannetje aanspelen als het rode mannetje dat aangespeeld wordt vóór het blauwe mannetje staat, dat rode mannetje staat namelijk buitenspel. Waarom mag dat niet? Uhm... weet ik niet, t is gewoon zo...
[ afbeelding ]

Maar mag het eerste rode mannetje het wel als hij voor 2 van die andere blauwe staat?
pi_83780192
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]

We moeten erachter komen waarom het zo is.
pi_83780253
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Maar mag het eerste rode mannetje het wel als hij voor 2 van die andere blauwe staat?
nee hte rode mannetje mag alleen de bal spelen als het andere rode mannetje niet meer zo dicht bij het doel staat, maar voor die blauwe mannetjes

toch?
pi_83780294
toch maar aan freehand ruffian begonnen. t valt nog niet tegen, maar dat was met mn goede hand.

en dit:
quote:
De duidelijkste uitleg ooit voor vrouwen over buitenspel:

Je bent in een schoenenwinkel en staat aan de kassa. Voor jou staat nog 1 dame, een nette en sympatieke verschijning die zich bovendien goed met de kassierster blijkt te verstaan alsof ze op een of andere manier samen horen.

Plots bemerk je in het rek achter de kassierster een paar schoenen waar je direkt verliefd op wordt. Je hebt inderdaad al meer dan genoeg schoenen maar deze, die moet je hebben, die zijn gewoon voor jou geschapen, gemaakt om door jou en jou alleen gedragen te worden, zonder dit paar schoenen zal je nooit meer gelukkig kunnen zijn in het leven, je weet dat je gewoon niet meer zonder kan...

Maar dan bemerk je dat die dame voor jou aan de kassa met dezelfde verliefde blik naar die schoenen staart (die stomme koe!). Met een blik in jouw richting laat ze duidelijk verstaan dat dit paar schoenen nooit in jouw handen zal komen en dus ook nooit aan jouw voeten zal zitten (wat een achterbakse tik!).

Dan blijkt dat zij haar vent zijn kredietkaart niet vindt en zij begint driftig in haar handtas te zoeken naar cash (de rommelige trien). Op dat moment besef je zelf dat voorkruipen geen zin heeft want ook jij hebt onvoldoende geld bij. De verkoopster bekijk jullie rustig en wacht af.

Jouw vriendin, die in dezelfde winkel toevallig net ook schoenen aan het passen is, bemerkt plots jouw benarde situatie en ze reageert, zoals het trouwens een echte vriendin betaamt, iemand van wie men weet dat men er in noodgevallen kan op rekenen (wat een schatje!). Zij doet teken dat ze haar geldbeugel in jouw richting zal gooien zodat jij de inhalige valse vuile gemene trut voor jou toch nog de loef kan afsteken en vlug dat paar schoenen kan kopen.

Ze zal haar geldbeugel zo werpen dat die net over het hoofd van die bitch voor jou vliegt en tussen haar en de kassierster belandt. Jij wipt dan vlug voorbij dat lelijke monster, vangt de geldbeugel op om dan bliksemsnel die schoenen te kopen.

Maar : zolang jouw vriendin haar geldbeugel nog niet geworpen heeft, dat wil zeggen dat die nog niet in de lucht vliegt naar jou toe, mag jij je hoogstens op dezelfde hoogte van die geniepige kip bevinden en niet ervoor want anders... sta je buitenspel...
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:25:15 #97
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83780368
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Alleen als ie zelf daar met de bal heen is gelopen, mag ie wel schieten, maar dan niet naar een rode die ook weer voor de blauwen staat, geloof ik!
pi_83780455
Ik snap het!
pi_83780486
Aaah!
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Alleen als ie zelf daar met de bal heen is gelopen, mag ie wel schieten, maar dan niet naar een rode die ook weer voor de blauwen staat, geloof ik!
Ik denk dat vrouwen het niet snappen, of niet gelijk, omdat vrouwen meeer behoefte hebben aan het waarom van het verhaal of zo Of ik ben alleen zo, kan ook
pi_83780511
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Op het moment dat een speler aangespeeld wordt moet er altijd een verdediger van de andere partij tussen de aangespeelde speler en de keeper staan, zoniet is het buitenspel. (dacht ik )
wat ik net zei dus, in 1 zin. Waarschijnlijk iets met eerlijke kans houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')