ik had 15-6 besteld en al 2 weken terug ontvangenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Aurelyx het volgende:
ik kijk! ik kijk!![]()
![]()
![]()
heeft iemand al zn TD pakketje die rond de 23e verstuurd is ontvangen? Ik vraag me af of het zin heeft TD te mailen...
die addict zit waarschlijnlijk te lakken!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik van de 30e al!
[..]
Ik niet, helaas, had je graag willen helpen
You never knowquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die addict zit waarschlijnlijk te lakken!
ik krijg ze normaal ook binnen een week, maar staat me bij dat er meer waren die ze nog niet binnen haddenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had 15-6 besteld en al 2 weken terug ontvangen
Ik help je hopen van nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
ik krijg ze normaal ook binnen een week, maar staat me bij dat er meer waren die ze nog niet binnen hadden
*vreest iets met douane...*
Wat staat er op td in je account dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
ik krijg ze normaal ook binnen een week, maar staat me bij dat er meer waren die ze nog niet binnen hadden
*vreest iets met douane...*
USPS Tracking Informationquote:
Hmm, Dat is geen douane teken geloof ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:53 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
USPS Tracking Information
Tracking Number ladieblada
Summary Your shipment was accepted/picked up at 3:59 pm on June 23, 2010 in FOREST PARK, GA 30297 .
Details Electronic Shipping Info Received, June 23, 2010
Chick flick cherry,puur vanwege de leuke naamquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef RenRen- het volgende:
Teal the cows come home, OPI Ink of Chick flick Cherry
Ik doe. INK, morgen CFC en Cows overmorgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Chick flick cherry,puur vanwege de leuke naam
done!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben op zoek naar iemand die graag blogt en wat tijd over heeft!
Als je interesse hebt mag je me pmmen.
Je hebt een PM!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat moeten ze doen dan?? (ik = nieuwsgierig mens)quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is een GEHEEEEEEEEEIM oeheeoeoeeheo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan?? (ik = nieuwsgierig mens)
Buitenspel... wacht, ik ga een tekening voor je makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef RenRen- het volgende:
Vraag ik een keer wat buitenspel is. Waarom dat is. Of die verdedigers bij het doel moeten staan
"Ja is gewoon"
Ik dénk wel te begrijpen wat er dan gebeurt. Denk ik. Dat zo'n rode voor 2 andere witte mannetjes staat. Maar waarom het gebeurt. Dat snap ik nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Buitenspel... wacht, ik ga een tekening voor je maken
Zeg, zo ga ik geen tekening voor je maken hoor!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een GEHEEEEEEEEEIM oeheeoeoeeheo.
Ikmoetnogeenreplyontvangen
Ik heb 3 potjes Lets Do It 3D besteld, een voor mij, een voor Delta en een voor mirannie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan?? (ik = nieuwsgierig mens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |