ik vond het altijd maar een beetje bullcrap, maar had wel een soort van hekel aan afwassen, liet het altijd ophopen en dan een grote vaat in 1 x.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoveel waren
Vaatwasser = eerste levensbehoefte. Vind ik dan. Nooooooit meer zonder
yeeeeyquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is de slowchat wel een succes![]()
Oh, heb mijn economie punt al terug, was een 7 en ik kwam als eindgemiddelde uit op 5,4.
Keek ik vanmiddag op internet voor andere punten, was het punt veranderd naar 7,1 en sta ik dus een 5,5 = 6 afgerond uiteindelijk!
Yay, geen onvoldoendes
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ennn nog meer punten terug:
7.4 kunst
7 aardrijkskunde
7.8 geschiedenis
7.5 Duitss
yay weer een jaar zonder iets te doen![]()
die avatarquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond het altijd maar een beetje bullcrap, maar had wel een soort van hekel aan afwassen, liet het altijd ophopen en dan een grote vaat in 1 x.
tot ik geveld werd door mijn rug, da's nu ruim anderhalf jaar geleden.
sindsdien kan ik niet lang meer stilstaan and shit, dus hebben we sinds een maand of 4 een vaatwasser.
ver-a-de-ming
netjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ennn nog meer punten terug:
7.4 kunst
7 aardrijkskunde
7.8 geschiedenis
7.5 Duitss
yay weer een jaar zonder iets te doen![]()
Er zijn er meer dan 30, maar een paar zijn helaas onmogelijk aan te komen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoveel waren
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is de slowchat wel een succes![]()
Oh, heb mijn economie punt al terug, was een 7 en ik kwam als eindgemiddelde uit op 5,4.
Keek ik vanmiddag op internet voor andere punten, was het punt veranderd naar 7,1 en sta ik dus een 5,5 = 6 afgerond uiteindelijk!
Yay, geen onvoldoendes
ik zou wel wat mini's daarvan willen, maar die zijn weer niet te verkrijgen via TD, en ebay wordt 'm voorlopig even nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Er zijn er meer dan 30, maar een paar zijn helaas onmogelijk aan te komen.
Watvoor gekibbel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
pfff, na wat 'gekibbel' komt er zo een pizza deze kant op, honger
mag ik een hapje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
pfff, na wat 'gekibbel' komt er zo een pizza deze kant op, honger
zoiets, maar voeg daar 'iemand moet naar de super' aan toe, niks te eten in huis namelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Watvoor gekibbel?
"Ik wil niet koken"
"ik ook niet"
"MAAR ETEN"?
Ik van de 30e al!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Aurelyx het volgende:
ik kijk! ik kijk!![]()
![]()
![]()
heeft iemand al zn TD pakketje die rond de 23e verstuurd is ontvangen? Ik vraag me af of het zin heeft TD te mailen...
Ik niet, helaas, had je graag willen helpenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand toevallig msn van mirannie? graag even PM?
heb dr echt even nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |