Het is dat het ergens een beetje belachelijk is om voor mij alleen een afwasmachine te nemen, maar oow wat heb ik een hekel aan afwassen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:51 schreef Mss het volgende:
Zo, feestravage opgeruimd. Straks nog de afwas van de maand juni doen
Al 21 DS'jesquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik hoor net dat er thuis een pakje voor me is bezorgdNu alleen nog maar wachten tot ik 18 uur naar huis kan.
Ik verwacht 4 opi dsjes, dan heb ik er straks al 21
Handschoenen! En zoveel mogelijk uitbestedenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is dat het ergens een beetje belachelijk is om voor mij alleen een afwasmachine te nemen, maar oow wat heb ik een hekel aan afwassen.
Afwassen is ook slecht voor mijn nagels
? Alles goed Bubsel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bedankt me net dat mijn Boobies Curticle Remoever nog niet binnen is
Hahaha zo herkenbaarquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef kieskleurig het volgende:
Ergens ook best stom trouwens, ik heb het zelf besteld, zelf betaald en toch voelt het alsof ik een cadeautje krijg
Bellen! Ik had hem later besteld dan jou en heb de mijne al lang al binnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bedankt me net dat mijn Boobies Curticle Remoever nog niet binnen is
dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:07 schreef kieskleurig het volgende:
Ergens ook best stom trouwens, ik heb het zelf besteld, zelf betaald en toch voelt het alsof ik een cadeautje krijg
Zal ik morgen eens doen als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bellen! Ik had hem later besteld dan jou en heb de mijne al lang al binnen
ik had ze echt na 3 dagen al binnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zal ik morgen eens doen als ik het niet vergeet
Ik wist niet eens dat er zoveel warenquote:Op woensdag 7 juli 2010 14:49 schreef kieskleurig het volgende:
Ik hoor net dat er thuis een pakje voor me is bezorgdNu alleen nog maar wachten tot ik 18 uur naar huis kan.
Ik verwacht 4 opi dsjes, dan heb ik er straks al 21
ik vond het altijd maar een beetje bullcrap, maar had wel een soort van hekel aan afwassen, liet het altijd ophopen en dan een grote vaat in 1 x.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoveel waren
Vaatwasser = eerste levensbehoefte. Vind ik dan. Nooooooit meer zonder
yeeeeyquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is de slowchat wel een succes![]()
Oh, heb mijn economie punt al terug, was een 7 en ik kwam als eindgemiddelde uit op 5,4.
Keek ik vanmiddag op internet voor andere punten, was het punt veranderd naar 7,1 en sta ik dus een 5,5 = 6 afgerond uiteindelijk!
Yay, geen onvoldoendes
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ennn nog meer punten terug:
7.4 kunst
7 aardrijkskunde
7.8 geschiedenis
7.5 Duitss
yay weer een jaar zonder iets te doen![]()
die avatarquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond het altijd maar een beetje bullcrap, maar had wel een soort van hekel aan afwassen, liet het altijd ophopen en dan een grote vaat in 1 x.
tot ik geveld werd door mijn rug, da's nu ruim anderhalf jaar geleden.
sindsdien kan ik niet lang meer stilstaan and shit, dus hebben we sinds een maand of 4 een vaatwasser.
ver-a-de-ming
netjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
ennn nog meer punten terug:
7.4 kunst
7 aardrijkskunde
7.8 geschiedenis
7.5 Duitss
yay weer een jaar zonder iets te doen![]()
Er zijn er meer dan 30, maar een paar zijn helaas onmogelijk aan te komen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoveel waren
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is de slowchat wel een succes![]()
Oh, heb mijn economie punt al terug, was een 7 en ik kwam als eindgemiddelde uit op 5,4.
Keek ik vanmiddag op internet voor andere punten, was het punt veranderd naar 7,1 en sta ik dus een 5,5 = 6 afgerond uiteindelijk!
Yay, geen onvoldoendes
ik zou wel wat mini's daarvan willen, maar die zijn weer niet te verkrijgen via TD, en ebay wordt 'm voorlopig even nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Er zijn er meer dan 30, maar een paar zijn helaas onmogelijk aan te komen.
Watvoor gekibbel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
pfff, na wat 'gekibbel' komt er zo een pizza deze kant op, honger
mag ik een hapje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:40 schreef Mirjam het volgende:
pfff, na wat 'gekibbel' komt er zo een pizza deze kant op, honger
zoiets, maar voeg daar 'iemand moet naar de super' aan toe, niks te eten in huis namelijkquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Watvoor gekibbel?
"Ik wil niet koken"
"ik ook niet"
"MAAR ETEN"?
Ik van de 30e al!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Aurelyx het volgende:
ik kijk! ik kijk!![]()
![]()
![]()
heeft iemand al zn TD pakketje die rond de 23e verstuurd is ontvangen? Ik vraag me af of het zin heeft TD te mailen...
Ik niet, helaas, had je graag willen helpenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
iemand toevallig msn van mirannie? graag even PM?
heb dr echt even nodig
ik had 15-6 besteld en al 2 weken terug ontvangenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:44 schreef Aurelyx het volgende:
ik kijk! ik kijk!![]()
![]()
![]()
heeft iemand al zn TD pakketje die rond de 23e verstuurd is ontvangen? Ik vraag me af of het zin heeft TD te mailen...
die addict zit waarschlijnlijk te lakken!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik van de 30e al!
[..]
Ik niet, helaas, had je graag willen helpen
You never knowquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die addict zit waarschlijnlijk te lakken!
ik krijg ze normaal ook binnen een week, maar staat me bij dat er meer waren die ze nog niet binnen haddenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had 15-6 besteld en al 2 weken terug ontvangen
Ik help je hopen van nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
ik krijg ze normaal ook binnen een week, maar staat me bij dat er meer waren die ze nog niet binnen hadden
*vreest iets met douane...*
Wat staat er op td in je account dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
ik krijg ze normaal ook binnen een week, maar staat me bij dat er meer waren die ze nog niet binnen hadden
*vreest iets met douane...*
USPS Tracking Informationquote:
Hmm, Dat is geen douane teken geloof ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:53 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
USPS Tracking Information
Tracking Number ladieblada
Summary Your shipment was accepted/picked up at 3:59 pm on June 23, 2010 in FOREST PARK, GA 30297 .
Details Electronic Shipping Info Received, June 23, 2010
Chick flick cherry,puur vanwege de leuke naamquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:55 schreef RenRen- het volgende:
Teal the cows come home, OPI Ink of Chick flick Cherry
Ik doe. INK, morgen CFC en Cows overmorgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Chick flick cherry,puur vanwege de leuke naam
done!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben op zoek naar iemand die graag blogt en wat tijd over heeft!
Als je interesse hebt mag je me pmmen.
Je hebt een PM!quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat moeten ze doen dan?? (ik = nieuwsgierig mens)quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is een GEHEEEEEEEEEIM oeheeoeoeeheo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan?? (ik = nieuwsgierig mens)
Buitenspel... wacht, ik ga een tekening voor je makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:07 schreef RenRen- het volgende:
Vraag ik een keer wat buitenspel is. Waarom dat is. Of die verdedigers bij het doel moeten staan
"Ja is gewoon"
Ik dénk wel te begrijpen wat er dan gebeurt. Denk ik. Dat zo'n rode voor 2 andere witte mannetjes staat. Maar waarom het gebeurt. Dat snap ik nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Buitenspel... wacht, ik ga een tekening voor je maken
Zeg, zo ga ik geen tekening voor je maken hoor!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een GEHEEEEEEEEEIM oeheeoeoeeheo.
Ikmoetnogeenreplyontvangen
Ik heb 3 potjes Lets Do It 3D besteld, een voor mij, een voor Delta en een voor mirannie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan?? (ik = nieuwsgierig mens)
Oke. Geen geheim!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, zo ga ik geen tekening voor je maken hoor!!
ik vind het juist super leuk om te doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo geheim is het niet hoor de blog van de winkel bijhouden![]()
Ik heb het te druk en ben niet echt een blogger
Niet zo'n klein beetje uit ook trouwens: http://i283.photobucket.com/albums/kk282/cepheide/SOny1531.jpgquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb 3 potjes Lets Do It 3D besteld, een voor mij, een voor Delta en een voor mirannie.
Toen ze binnen kwamen gelijk in de enveloppe gedaan om op te sturen. Nou krijg ik van Delta een foto waarbij het potje half leeg is, dit heb ik dus niet met versturen gezien :S ik wil weten of bij mirannie wel het potje helemaal normaal is, ik had namelijk de laatste 3 potjes gegeven dus heb het idee dat ze gebruikt zijn![]()
Ahaaa!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo geheim is het niet hoor de blog van de winkel bijhouden![]()
Ik heb het te druk en ben niet echt een blogger
Zo belachelijk! Echt, als die winkel geen geld terug geeftquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet zo'n klein beetje uit ook trouwens: http://i283.photobucket.com/albums/kk282/cepheide/SOny1531.jpg
echt wtf
Op het moment dat een speler aangespeeld wordt moet er altijd een verdediger van de andere partij tussen de aangespeelde speler en de keeper staan, zoniet is het buitenspel. (dacht ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dénk wel te begrijpen wat er dan gebeurt. Denk ik. Dat zo'n rode voor 2 andere witte mannetjes staat. Maar waarom het gebeurt. Dat snap ik niet
Helemaal onderin de lifestyle indexquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben al de hele dag het gewone show je nagels topic kwijt, waar is hij heen????
Ow?quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmm, Dat is geen douane teken geloof ik.
ik snap uberhaupt niet dat het mij niet op viel, maar ze kwamen net uit het pakje en gelijk in de enveloppequote:Op woensdag 7 juli 2010 21:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo belachelijk! Echt, als die winkel geen geld terug geeft
ah, dáááár. Ik dacht dat we daar al heel lang geleden vanaf gestapt waren omdat centrale topics zo totaal niet meer opvielen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Helemaal onderin de lifestyle index
Ik wel, als hij is geschud lijkt ieder potje vol, kan iedereen overkomenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik snap uberhaupt niet dat het mij niet op viel, maar ze kwamen net uit het pakje en gelijk in de enveloppe
Zo dat is wel erg leeg iddquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet zo'n klein beetje uit ook trouwens: http://i283.photobucket.com/albums/kk282/cepheide/SOny1531.jpg
echt wtf
Tsjaquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ah, dáááár. Ik dacht dat we daar al heel lang geleden vanaf gestapt waren omdat centrale topics zo totaal niet meer opvielen?
Maar mag het eerste rode mannetje het wel als hij voor 2 van die andere blauwe staat?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Buitenspel voor RenRen op z'n Lindy's
Kijk, het zit zo. Dat rode mannetje, mag niet dat andere rode mannetje aanspelen als het rode mannetje dat aangespeeld wordt vóór het blauwe mannetje staat, dat rode mannetje staat namelijk buitenspel. Waarom mag dat niet? Uhm... weet ik niet, t is gewoon zo...
[ afbeelding ]
(en ja, mijn paintkunsten zijn redelijk briljant te noemen...)
We moeten erachter komen waarom het zo is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Buitenspel voor RenRen op z'n Lindy's
Kijk, het zit zo. Dat rode mannetje, mag niet dat andere rode mannetje aanspelen als het rode mannetje dat aangespeeld wordt vóór het blauwe mannetje staat, dat rode mannetje staat namelijk buitenspel. Waarom mag dat niet? Uhm... weet ik niet, t is gewoon zo...
[ afbeelding ]
(en ja, mijn paintkunsten zijn redelijk briljant te noemen...)
nee hte rode mannetje mag alleen de bal spelen als het andere rode mannetje niet meer zo dicht bij het doel staat, maar voor die blauwe mannetjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar mag het eerste rode mannetje het wel als hij voor 2 van die andere blauwe staat?
quote:De duidelijkste uitleg ooit voor vrouwen over buitenspel:
Je bent in een schoenenwinkel en staat aan de kassa. Voor jou staat nog 1 dame, een nette en sympatieke verschijning die zich bovendien goed met de kassierster blijkt te verstaan alsof ze op een of andere manier samen horen.
Plots bemerk je in het rek achter de kassierster een paar schoenen waar je direkt verliefd op wordt. Je hebt inderdaad al meer dan genoeg schoenen maar deze, die moet je hebben, die zijn gewoon voor jou geschapen, gemaakt om door jou en jou alleen gedragen te worden, zonder dit paar schoenen zal je nooit meer gelukkig kunnen zijn in het leven, je weet dat je gewoon niet meer zonder kan...
Maar dan bemerk je dat die dame voor jou aan de kassa met dezelfde verliefde blik naar die schoenen staart (die stomme koe!). Met een blik in jouw richting laat ze duidelijk verstaan dat dit paar schoenen nooit in jouw handen zal komen en dus ook nooit aan jouw voeten zal zitten (wat een achterbakse tik!).
Dan blijkt dat zij haar vent zijn kredietkaart niet vindt en zij begint driftig in haar handtas te zoeken naar cash (de rommelige trien). Op dat moment besef je zelf dat voorkruipen geen zin heeft want ook jij hebt onvoldoende geld bij. De verkoopster bekijk jullie rustig en wacht af.
Jouw vriendin, die in dezelfde winkel toevallig net ook schoenen aan het passen is, bemerkt plots jouw benarde situatie en ze reageert, zoals het trouwens een echte vriendin betaamt, iemand van wie men weet dat men er in noodgevallen kan op rekenen (wat een schatje!). Zij doet teken dat ze haar geldbeugel in jouw richting zal gooien zodat jij de inhalige valse vuile gemene trut voor jou toch nog de loef kan afsteken en vlug dat paar schoenen kan kopen.
Ze zal haar geldbeugel zo werpen dat die net over het hoofd van die bitch voor jou vliegt en tussen haar en de kassierster belandt. Jij wipt dan vlug voorbij dat lelijke monster, vangt de geldbeugel op om dan bliksemsnel die schoenen te kopen.
Maar : zolang jouw vriendin haar geldbeugel nog niet geworpen heeft, dat wil zeggen dat die nog niet in de lucht vliegt naar jou toe, mag jij je hoogstens op dezelfde hoogte van die geniepige kip bevinden en niet ervoor want anders... sta je buitenspel...
Alleen als ie zelf daar met de bal heen is gelopen, mag ie wel schieten, maar dan niet naar een rode die ook weer voor de blauwen staat, geloof ik!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar mag het eerste rode mannetje het wel als hij voor 2 van die andere blauwe staat?
Ik denk dat vrouwen het niet snappen, of niet gelijk, omdat vrouwen meeer behoefte hebben aan het waarom van het verhaal of zoquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alleen als ie zelf daar met de bal heen is gelopen, mag ie wel schieten, maar dan niet naar een rode die ook weer voor de blauwen staat, geloof ik!
wat ik net zei dus, in 1 zin. Waarschijnlijk iets met eerlijke kans houdenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Op het moment dat een speler aangespeeld wordt moet er altijd een verdediger van de andere partij tussen de aangespeelde speler en de keeper staan, zoniet is het buitenspel. (dacht ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |