jaaaaa dieeee.quote:
Myn excuses.. Kom niet zo vaak in MUZ..quote:
Geen probleem hoor, er zijn er wel vaker wat ongeduldig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Myn excuses.. Kom niet zo vaak in MUZ..
Het zal wel niks zijn, maar het deed me even denken aan deze:quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe heet die ene nummer ook alweer (is een danceplaat volgens mij)
Nummer begint met een heel erg lekker rustig gitaar en dan steeds wat harder komt piepende tonen bij enzo![]()
Enige wat ik wel herinner is dat ze schreeuwt van Bring me Higher en dan nog iets met Fire![]()
Ik heb het vaag gehoord in de taxi en vond em best geil
Niet recent, wel gelach:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:24 schreef Xzten het volgende:
Ik zoek, ik zoek... een (recent?) dance nummer waar volgens mij niet in gezongen wordt, maar alleen de hele tijd gelachen... Zwaar aanstekelijk hahahaha
Ik heb hem een aantal keer op Fresh.fm gehoord... Sorry als het al eerder is gevraagd, maar ik kon niks vinden.
Bedankt!
Thanks voor de moeite maar dat is em niet, het begint met rustig gitaar muziek wat omslaat naar een mooi zacht dame die mooi zingt en wat schreeuwt van take you higher ....-iets-.... fire.. en dan van die piepjes melodie.. in de vorm van de gitaar beat..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:18 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het zal wel niks zijn, maar het deed me even denken aan deze:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:20 schreef 2cv het volgende:
Jaa, ik zoek een muziekje![]()
Het is een modern (denk ik) muziekje wat vrij populair is. Het wordt vaak als achtergrondmuziek gebruikt bij actuele TV programma's. Gisteravond (donderdag) was het o.a. even te horen bij het programma 'Het gevoel van de vierdaagse' tijdens wat beelden die zonder eigen geluid uitgezonden werden. Enneh, qua geluid lijkt het net alsof het merendeel van het liedje (het is volgens mij geheel instrumentaal, maar dat weer ik niet 100% zeker) gespeeld wordt op een hobo.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:33 schreef joey_blokland het volgende:
Dit nummer werd o.a. op Extrema 2010 gedraaid! Wie o wie helpt mij aan deze song?!
quote:Deze video is door de gebruiker verwijderd.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks voor de moeite maar dat is em niet, het begint met rustig gitaar muziek wat omslaat naar een mooi zacht dame die mooi zingt en wat schreeuwt van take you higher ....-iets-.... fire.. en dan van die piepjes melodie.. in de vorm van de gitaar beat..![]()
is kut om een nummer uit te leggen die ik zelf amper heb gehoord.. maar het klonk zo
Neinquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:51 schreef Prixie het volgende:
[..]
Deze dan ?
Mischa Daniels - Take Me Higher
Heb je niets van een melodietje of zo in je hoofd wat je even kunt neuriën en dat dan opnemen ?quote:
Waarom denk je dat ik in een taxi zat?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb je niets van een melodietje of zo in je hoofd wat je even kunt neuriën en dat dan opnemen ?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik in een taxi zat?![]()
Was in de weekend, maar klonk als een summerhit ofzo?![]()
achja.. ik kan me zo vaag herinneren en zo kut uitleggen dat ik jullie alleen maar moeite doe..
Ik zou zeggen bekijk de top 10 van de top 40 lijst ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:53 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Jognens, hoe heet dat ene liedje die de laatste tijd veel te horen is, en nieuw in de top 40 is en ergens bovenin staat?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk de top 10 van de top 40 lijst ofzo
Kan je wat meer info geven? Wat voor muziek, man, vrouw, groep die zingt, snel, langzaam, welke zender wordt het veel gedraaid enz.
je weet toch wel wat voor soort muziek het was? dance, hip hop, nederlandstalig, rockquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:39 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, hoorde het op de radio.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:53 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Jognens, hoe heet dat ene liedje die de laatste tijd veel te horen is, en nieuw in de top 40 is en ergens bovenin staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |