Redbone - Maggiequote:Op donderdag 22 juli 2010 01:25 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een nummer, denk wel meer dan 20 jaar oud, van een band. De titel is een meisjesnaam en de zanger (of in ieder geval bandlid) is dit seizoen (09/10) overleden. Meer kan ik me niet herinneren. Rockband.
Oh ja, de bandnaam was volgens mij niet heel lang. The ...... ofzo.
My Sharonaquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:36 schreef Rumille het volgende:
Nee, net gevonden
Doug Fieger, The Knack (My Sharona)
Alleen hij stond bij wiki onder overledenen niet onder zanger, maar 'Musician'
Ja hoor ,Top!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:57 schreef Gitank2 het volgende:
Guru josh project? infinity 2008
ofzoiets..
Maar zal vast iets anders zijn, en mijn definitie van techno ligt eerder bij 2000 and One![]()
Gokje (link niet geluisterd btw):quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef KoningSjef het volgende:
Goed, ik heb een lastige vraag.
Ik zoek een nummer zonder lyrics waarin de melodie bepaald wordt door een hummend koor. Ik heb het vage vermoeden dat het iets met vikingen van doen heeft. Het is een nummer wat bij mijn weten veel gebruikt wordt in films of tv-series wanneer er een climax aankomt. Het is volgens mij ook gebruikt vlak voor aanvang van de WK-finale maar ik kan het nergens vinden dus dat hoeft niet te kloppen.
Het nummer is volgens mij minimaal 10 jaar oud..
Ik heb een stukje neuriënd opgenomen .. het is geen beste kwaliteit maar het is alles wat ik momenteel heb. Zie hieronder de link:
http://www.2shared.com/audio/hTFIQfQA/vikingsong.html
Ontzettend bedankt voor de moeite !
quote:
man. zit ook zang in. maar engels/nederlands...........geen ideequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef -Peach het volgende:
Lijkt een beetje op de intro van P!nk-So What. Maar dat is nou niet echt een rustig nr...
Meer info? Zang? Man? Vrouw?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef thijs121 het volgende:
ik weet niet echt zeker of het zo mag, maar dat horen we dan wel
http://www.xs4all.nl/~mvanroem/thijs/1.wav
professioneel een stukje opgenomen.![]()
volgens mij moet dit een nummer zijn wat nu uit is, maar kan het nog niet helemaal vinden.
tis een rustig, vrolijk melodietje, alsof het uit een sprookje komt.
iemand een wilde gok??
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben op zoek naar dat ene boyband nummer wat begint met dat hmm tscha tikketik hmm tscha tikketik sexueel getinte deuntje. Ik dacht dat het van Nsync was, maar zou ook iets heel anders kunnen zijn.
Zie ook boybands topic.
Nobody?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe heet die ene nummer ook alweer (is een danceplaat volgens mij)
Nummer begint met een heel erg lekker rustig gitaar en dan steeds wat harder komt piepende tonen bij enzo![]()
Enige wat ik wel herinner is dat ze schreeuwt van Bring me Higher en dan nog iets met Fire![]()
Ik heb het vaag gehoord in de taxi en vond em best geil
Bedankt, maar die was het niet.quote:
Is dat trouwens al een hit geweest in NL? Lijkt me dat het gewoon een hit gaat worden. Heerlijk liedje...quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:20 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben op zoek naar dat ene boyband nummer wat begint met dat hmm tscha tikketik hmm tscha tikketik sexueel getinte deuntje. Ik dacht dat het van Nsync was, maar zou ook iets heel anders kunnen zijn.
Zie ook boybands topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |