Ach, ik doe wel meer mensen versteld staan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan ik me bijna niet voorstellen met een lapzwans als jij.
Ik zie het niet zo snel gebeuren dat Spanje wint, but stranger things have happened.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:21 schreef RoBro het volgende:
ik hoop dat spanje wint want ik heb een zwak voor deutschland deutschland uber alles
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan moet ze eens stoppen met haar gayfriend neuken![]()
Volgens mij wilt ze een vaste relatie na wat losse momenten.
Ligt aan jou jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klinkt als een dame met klasse.
Das toch niet normaal dat je erop los neukt of ligt dat aan mij? Jahe? Ligt aan mij, oke
Wel van gehoord, niet mijn ding.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ligt aan jou jaNooit gehoord vna fuckbuddies en one night stands?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel van gehoord, niet mijn ding.
En volgens mij krijg je dan ook weinig respect meer van de heren.
Fuckbuddies, alsjeblieft zegquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ligt aan jou jaNooit gehoord vna fuckbuddies en one night stands?
Ik heb er uiteindelijk ook aan toegegeven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik word altijd schijtziek van dat maffe gekut.
Maar ik mis je oude UIquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik word altijd schijtziek van dat maffe gekut.
Is gewoon te veel werkquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk ook aan toegegeven.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:25 schreef Rauw. het volgende:
Sowieso heb ik het wel gehad met die makkelijke wijven.
Je weet maar nooit wanneer de volgende met het grootste gemak naar binnen glipt.
Aan de andere kant, als iedereen dat gedaan heeft moet ze wel goed zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is toch geen fijn idee om te batsen met iemand waar de helft van de stad al overheen is geweest?
Fuckbuddies valt wel mee, is niet alsof ze de hele stad ligt af te werken. Chicks die one night stands houden is niks mis mee. De meeste zijn niet zo makkelijk als je denkt en het is gewoon je lust bijhouden. We zijn mensen, honderd jaar geleden was het nog normaal, maar de maatschappij heeft er een taboe opgegooid voor vrouwen. Mannen daarentegen zijn stoerquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel van gehoord, niet mijn ding.
En volgens mij krijg je dan ook weinig respect meer van de heren.
Moet je ook niet naar de hoeren gaan lamzak.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:25 schreef Rauw. het volgende:
Sowieso heb ik het wel gehad met die makkelijke wijven.
Je weet maar nooit wanneer de volgende met het grootste gemak naar binnen glipt.
Ik heb nog steeds geen hoer geneuktquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Fuckbuddies valt wel mee, is niet alsof ze de hele stad ligt af te werken. Chicks die one night stands houden is niks mis mee. De meeste zijn niet zo makkelijk als je denkt en het is gewoon je lust bijhouden. We zijn mensen, honderd jaar geleden was het nog normaal, maar de maatschappij heeft er een taboe opgegooid voor vrouwen. Mannen daarentegen zijn stoer
[..]
Moet je ook niet naar de hoeren gaan lamzak.
En ranzig en uitgerekt ja.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als iedereen dat gedaan heeft moet ze wel goed zijn.
Wat noem jij heel de stad? Vind jij 12 mensen in een jaar teveel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Fuckbuddies valt wel mee, is niet alsof ze de hele stad ligt af te werken. Chicks die one night stands houden is niks mis mee. De meeste zijn niet zo makkelijk als je denkt en het is gewoon je lust bijhouden. We zijn mensen, honderd jaar geleden was het nog normaal, maar de maatschappij heeft er een taboe opgegooid voor vrouwen. Mannen daarentegen zijn stoer
[..]
Moet je ook niet naar de hoeren gaan lamzak.
Of juist zo slecht dat alle beginners haar nemenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als iedereen dat gedaan heeft moet ze wel goed zijn.
Ik zie het niet als teveel als iemand het niet teveel vindt. Je bepaalt voor jezelf wat teveel is. Ik kan daar niet over oordelen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat noem jij heel de stad? Vind jij 12 mensen in een jaar teveel?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dan knijpt ze de benen maar wat verder bij elkaar.
Tuurlijk, jij hebt geen oordeel over wijven die zich elke week door ee nandere gozer laten afpalen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:35 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zie het niet als teveel als iemand het niet teveel vindt. Je bepaalt voor jezelf wat teveel is. Ik kan daar niet over oordelen.
Na die baby is het ook nooit meer t zelfde denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als er een baby uit die kut kan komen dan hebben een paar schlongs geen effect erop hoor
Waarom zou ik? Hun keuze toch?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt geen oordeel over wijven die zich elke week door ee nandere gozer laten afpalen.
Dit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt geen oordeel over wijven die zich elke week door ee nandere gozer laten afpalen.
Daarom geen kinderen. Never, ever, ever.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Na die baby is het ook nooit meer t zelfde denk ik
De vreugde die kinderen je kunnen brengen is denk ik toch wel wat meer waard dan seks.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Daarom geen kinderen. Never, ever, ever.
Doet me deugt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Daarom geen kinderen. Never, ever, ever.
Durexquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
wat zal jij een jeuk aan je pik hebben dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |