Wat is dan het verschil met Fok en een datingsite? Tis allebei internet...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vind ik gewoon niet romantisch daten via fok, dan kan je net zo goed de eerste soos in de buurt binnenstappen.
Hier is iedere knappe vrouw een kloon/hoax, daar zijn ze meestal echt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is dan het verschil met Fok en een datingsite? Tis allebei internet...
Aldus Hartje!quote:Als jij nou eens humoristisch, open, sociaal, sexy, ruimdenkend, sympathiek, lang, lief en stoer bent, denk ik dat wij best een gezellige date kunnen hebben.
Dit is een forum hier geef je je mening. Mijn mening en liefde gaan niet echt samen. Kortom op een datingsite hoef ik iemand niet op alles te beoordelen alleen op het uiterlijk en het dagelijkse leven.quote:Wat is dan het verschil met Fok en een datingsite? Tis allebei internet...
Ik hou van deze uitspraakquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mijn mening en liefde gaan niet echt samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Als je beide geen lid bent dan wordt het helemaal moeilijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:48 schreef Silenus het volgende:
Ook even een prutprofieltje aangemaakt op RP, maar als je niet betaalt heb je er dus helemaal geen reet aan.
Mj86 MJ86 toont interesse! 08 jul
Maria Maria toont interesse! 08 jul
Sporty Sporty toont interesse! 08 jul
Hartje Hartje toont interesse! 08 jul
![]()
![]()
Zoveel vrouwen. Toch zo ver weg.
Weet ik nog niet, maar ik voel gewoon dat ie op meerdere manier inzetbaar isquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:00 schreef picardmike het volgende:
[..]
??
Waar wil je die uitspraak voor gebruiken dan?
Toch niet tegen mij hoop ik?quote:Weet ik nog niet, maar ik voel gewoon dat ie op meerdere manier inzetbaar is
Oooh wacht wacht wacht!!quote:
Is dat vrouwelijke intuitie ofzo waar je over praat?quote:Oooh wacht wacht wacht!!
>>> mijn mening en liefde gaan niet samen, dus dat doet er niet toe
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
Ik weet niet hoe ik er elke keer weer tegenaan loop maar hier weer zo'n aantrekkelijk vrouwelijk profiel:
[..]
Die is zeker een heldNEXT!!!!
Ik ga Relatieplaneet vast bellen dat Silenus binnenkort een abonnement gaat nemenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef Silenus het volgende:
Arghhh ja hoor, krijg weer een interesse berichtje van een superlekker wijf.
Ik ging hier de vorige keer ook al de mist mee in, uit pure nieuwsgierigheid toentertijd een betaald abo genomen.
Een gratis abonnement is op zoveel manieren frustrerend...
Ze zijn dan ook geen van alle lid maar dat hoeft ook niet want de mannen/jongens die ze benaderen zullen wel lid worden. Women Rule the World wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:00 schreef Silenus het volgende:
Dat kan ook natuurlijk. Ze heet 'K', is 24 en komt uit Flevoland. Als het goed is moet je haar dan kunnen zien.
Nou is m'n profiel 24 keer bekeken en heb ik 6 interesseberichtjes. Wat dus inhoudt dat 1 op de 4 vrouwen die m'n profiel vanavond heeft bezocht heeft gereageerd.
Hartje van 24 uit Utrecht.
Sporty van 23 uit Amersfoort.
Maria van 23 uit Brabant.
Mj86 van 24 uit Gelderland.
K van 24 uit Flevoland.
Anouk van 21 uit Amersfoort.
Als ik met al deze vrouwen ga daten gaat dat echt veel te veel geld kosten.
Gast, dat soort sites zijn uit op zoveel mogelijk poen verdienen. En dat kan door zoveel mogelijk betalende leden te werven.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:00 schreef Silenus het volgende:
Dat kan ook natuurlijk. Ze heet 'K', is 24 en komt uit Flevoland. Als het goed is moet je haar dan kunnen zien.
Nou is m'n profiel 24 keer bekeken en heb ik 6 interesseberichtjes. Wat dus inhoudt dat 1 op de 4 vrouwen die m'n profiel vanavond heeft bezocht heeft gereageerd.
Hartje van 24 uit Utrecht.
Sporty van 23 uit Amersfoort.
Maria van 23 uit Brabant.
Mj86 van 24 uit Gelderland.
K van 24 uit Flevoland.
Anouk van 21 uit Amersfoort.
Als ik met al deze vrouwen ga daten gaat dat echt veel te veel geld kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |