abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83816712
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Vind ik gewoon niet romantisch daten via fok, dan kan je net zo goed de eerste soos in de buurt binnenstappen.
Wat is dan het verschil met Fok en een datingsite? Tis allebei internet...
pi_83819663
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:53 schreef GlenSpey het volgende:
Hier is iedere knappe vrouw een kloon/hoax, daar zijn ze meestal echt?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:48:56 #203
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83820816
Ook even een prutprofieltje aangemaakt op RP, maar als je niet betaalt heb je er dus helemaal geen reet aan.

Mj86 MJ86 toont interesse! 08 jul
Maria Maria toont interesse! 08 jul
Sporty Sporty toont interesse! 08 jul
Hartje Hartje toont interesse! 08 jul

Zoveel vrouwen. Toch zo ver weg.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:51:35 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83820896
Hartje Hartje is geil. Die laat gelijk op de eerste date haar broekje al zakken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:52:35 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83820931
quote:
Als jij nou eens humoristisch, open, sociaal, sexy, ruimdenkend, sympathiek, lang, lief en stoer bent, denk ik dat wij best een gezellige date kunnen hebben.
Aldus Hartje!

Nou, laat ik dat nou allemaal net zijn. Behalve humoristisch dan.
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:54:16 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83820995
Lang ook echt!

Zo'n positieve eigenschap is dat.

Bijna al mijn vrienden zijn lang.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83822653
quote:
Dit is een forum hier geef je je mening. Mijn mening en liefde gaan niet echt samen. Kortom op een datingsite hoef ik iemand niet op alles te beoordelen alleen op het uiterlijk en het dagelijkse leven.

Ik scheid liefde en mijn mening op een utilistische manier.

[ Bericht 10% gewijzigd door picardmike op 08-07-2010 21:50:13 ]
UITGESCHREVEN
pi_83822720
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Mijn mening en liefde gaan niet echt samen.
Ik hou van deze uitspraak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_83823186
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 20:48 schreef Silenus het volgende:
Ook even een prutprofieltje aangemaakt op RP, maar als je niet betaalt heb je er dus helemaal geen reet aan.

Mj86 MJ86 toont interesse! 08 jul
Maria Maria toont interesse! 08 jul
Sporty Sporty toont interesse! 08 jul
Hartje Hartje toont interesse! 08 jul

Zoveel vrouwen. Toch zo ver weg.
Als je beide geen lid bent dan wordt het helemaal moeilijk
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83823582
quote:
Ik hou van deze uitspraak
??

Waar wil je die uitspraak voor gebruiken dan?
UITGESCHREVEN
pi_83823702
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:00 schreef picardmike het volgende:

[..]

??

Waar wil je die uitspraak voor gebruiken dan?
Weet ik nog niet, maar ik voel gewoon dat ie op meerdere manier inzetbaar is
Sarcasme. Herken het.
pi_83824218
quote:
Weet ik nog niet, maar ik voel gewoon dat ie op meerdere manier inzetbaar is
Toch niet tegen mij hoop ik?
UITGESCHREVEN
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:12:48 #213
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83824419
Heb laatst weer eens mn profiel bekeken op paiq. Die cijfers 8.4 9.6 9.7 . Kom nou, volgens mij gewoon allemaal beinvloed door die servers. En allemaal jonge meisjes van 17. Wat hebben die in hemelsnaam op zo'n site te zoeken. Ik vraag me hetzelfde af btw, nog nooit echt gebruikt, ben niet echt op zoek en kan het ook wel in het echte leven. Binnenkort de boel maar eens verwijderen denk ik. ben zelf 22 btw.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_83824571
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef picardmike het volgende:

[..]

Toch niet tegen mij hoop ik?
Oooh wacht wacht wacht!!

>>> mijn mening en liefde gaan niet samen, dus dat doet er niet toe
Sarcasme. Herken het.
pi_83826802
quote:
Oooh wacht wacht wacht!!

>>> mijn mening en liefde gaan niet samen, dus dat doet er niet toe
Is dat vrouwelijke intuitie ofzo waar je over praat?
UITGESCHREVEN
pi_83828974
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:23 schreef mister_white het volgende:
Ik weet niet hoe ik er elke keer weer tegenaan loop maar hier weer zo'n aantrekkelijk vrouwelijk profiel:
[..]

Die is zeker een held NEXT!!!!

Ik heb een dergelijk profiel zelf ook wel eens gemaakt.
Iets in de trant van 'aartsluie klootzak zoekt sjagrijnig kutwijf om samen die dvdtjes die iedereen graag op de bank kijkt 1 voor 1 uit het raam te mieteren.'

Krijg je wel eens een reaktie op van 'grappig profiel!' maar meer ook niet.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:28:49 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83831824
Arghhh ja hoor, krijg weer een interesse berichtje van een superlekker wijf.

Ik ging hier de vorige keer ook al de mist mee in, uit pure nieuwsgierigheid toentertijd een betaald abo genomen.

Een gratis abonnement is op zoveel manieren frustrerend...
pi_83832312
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef Silenus het volgende:
Arghhh ja hoor, krijg weer een interesse berichtje van een superlekker wijf.

Ik ging hier de vorige keer ook al de mist mee in, uit pure nieuwsgierigheid toentertijd een betaald abo genomen.

Een gratis abonnement is op zoveel manieren frustrerend...
Ik ga Relatieplaneet vast bellen dat Silenus binnenkort een abonnement gaat nemen

Ik ben eigenlijk wel een beetje stikjaloers op je. Net een profiel aanmaken en dan meteen een aantal interesseberichten krijgen waaronder 1 van een superlekker wijf. Dat heb ik bij die 36 t/m 46 jarige stucked up bitches uit Brabant niet voor elkaar gekregen
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_83832385
Zou het stiekem geen lokkertje zijn
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:00:08 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83832926
Dat kan ook natuurlijk. Ze heet 'K', is 24 en komt uit Flevoland. Als het goed is moet je haar dan kunnen zien.

Nou is m'n profiel 24 keer bekeken en heb ik 6 interesseberichtjes. Wat dus inhoudt dat 1 op de 4 vrouwen die m'n profiel vanavond heeft bezocht heeft gereageerd.

Hartje van 24 uit Utrecht.
Sporty van 23 uit Amersfoort.
Maria van 23 uit Brabant.
Mj86 van 24 uit Gelderland.
K van 24 uit Flevoland.
Anouk van 21 uit Amersfoort.

Als ik met al deze vrouwen ga daten gaat dat echt veel te veel geld kosten.
pi_83833818
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:00 schreef Silenus het volgende:
Dat kan ook natuurlijk. Ze heet 'K', is 24 en komt uit Flevoland. Als het goed is moet je haar dan kunnen zien.

Nou is m'n profiel 24 keer bekeken en heb ik 6 interesseberichtjes. Wat dus inhoudt dat 1 op de 4 vrouwen die m'n profiel vanavond heeft bezocht heeft gereageerd.

K van 24 uit Flevoland.

Ze zijn dan ook geen van alle lid maar dat hoeft ook niet want de mannen/jongens die ze benaderen zullen wel lid worden. Women Rule the World wat dat betreft.

"K" ziet er inderdaad niet slecht uit maar wat een flut profiel zeg. Super weinig ingevuld en in haar oproepprofiel slechts "Doe eens gek! en zet eens wat neer" Ze wil overigens als gewenste relatie mailcontact dus misschien toch een fake profiel
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 07:32:25 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_83835757
Gisteren een berichtje op Badoo, maar ja, iemand die stuurt "Hallo ben je daar", dan krijg ik al meteen de slappe lach. Dus ik had teruggestuurd, nee, ik ben op mijn werk.

Toen ik thuis kwam was er nog een bericht van dezelfde, "je bent nu zeker thuis he", nog 1 x iets teruggestuurd, maar niets meer gehoord natuurlijk Maar dag lag aan mijn antwoord gok ik. Eigenlijk had ik ook geen fut om te chatten, veel te warm.

Op RP ook 1 reactie, maar niet mijn type. En de matches had ik al gezien, ik wacht weer even af.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:45:03 #223
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_83835822
Ik krijg allemaal en probeer daar uitgebreide antwoorden te geven (of een initieel verhaal op te zetten) en vragen te stellen Maar er wordt zo beknopt mogelijk een antwoord op wordt gegeven met eronder; "Hoop snel van je te horen".

Over te warm gesproken... straks een advanced off-road cursus met de motor. Wordt een warm dagje.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_83836761
Mn rp stalker vindt me nog steeds lief

Eerst meldde hij dat ik scheel keek, toen dat zijn berichtjes als lekkere koekjes waren die ik niet kon weerstaan en gisteravond meldde hij nog dat zijn abbo afliep en dat hij me daarom zijn emailadres door wilde geven, mocht ik contact willen. Ja, ik denk dat ik hem inderdaad maar een mailtje ga sturen
Sarcasme. Herken het.
pi_83838305
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 01:00 schreef Silenus het volgende:

K van 24 uit Flevoland.

Gast, dat soort sites zijn uit op zoveel mogelijk poen verdienen. En dat kan door zoveel mogelijk betalende leden te werven.
Als je gratis lid word wordt er een mechanisme in werking gesteld die fake berichten stuurt, zodat je “lekker” wordt gemaakt en dus betalend lid wordt.

T’is gewoon een businessmodel….

Wil uiteraard niet zeggen dat er allemaal fake profielen tussen zitten, volgens mij is relatieplanet.nl zo groot dat er wel van alles en nog wat tussen zit.
Oplossing: stel een goeie template berichtje op, stuur die naar 500 meiden, kortom wijdt hier een volle dag aan en daarna kun je achterover leunen voor de reacties…dan haal je tenminste rendement uit je abonneegeld…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')