abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83838659
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:39 schreef Homey het volgende:
Oplossing: stel een goeie template berichtje op, stuur die naar 500 meiden, kortom wijdt hier een volle dag aan en daarna kun je achterover leunen voor de reacties…dan haal je tenminste rendement uit je abonneegeld…
En dat werkt goed? Wat zet je dan zoal in zo'n template? Want dat 'standaard' is toch juist waar de meesten op af knappen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:29:40 #227
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83839835
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 17:21 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dat heet passie....
pi_83840827
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

En dat werkt goed? Wat zet je dan zoal in zo'n template? Want dat 'standaard' is toch juist waar de meesten op af knappen?
Eerlijk zeggen heb ik het zelf (nog) niet gedaan. Ben niet lid van een dergelijke site.
Maar heb het gezien bij een paar vrienden van me die op relatieplanet.nl dat hebben gedaan, en met veel succes.
Het is gewoon de statistiek van de hele grote getallen. Stel dat jij op 500 banen solliciteert (even theoretisch) met 1 goede template sollicitatiebrief, dan weet je ook gewoon zeker dat je makkelijk zo 20 aanbiedingen kan krijgen. Je moet natuurlijk wel de naam van het bedrijf in de aanhef steeds aanpassen, maar dat spreekt voor zich.
Hopla JIJ zit in een gouden pluche, JIJ zit in een luxe positie. Daar gaat het om. Dat is relaxed.
Bovendien, als je 15 euro betaalt wil je toch ook rendement?
Ik snap die lui niet die misschien maar 5 berichtjes sturen, dat is echt kansloos.

Ik zat bij een maat van me die liet het zien. Had een paar weken ervoor contact met geen enkele meid, lid geworden van relatieplanet.nl, 1 dag 100’en berichtjes gestuurd en zijn mailbox stroomde vol met reacties. Zaten echt een paar lekkere wijven tussen. Relaxed toch?

Ben zelf nu wat aan het dates met een paar meisjes, maar mocht ik over 4 weken niks meer hebben ga ik dit ook maar eens proberen…
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:10:48 #229
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_83841642
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Homey het volgende:

[..]

Eerlijk zeggen heb ik het zelf (nog) niet gedaan. Ben niet lid van een dergelijke site.
Maar heb het gezien bij een paar vrienden van me die op relatieplanet.nl dat hebben gedaan, en met veel succes.
Het is gewoon de statistiek van de hele grote getallen. Stel dat jij op 500 banen solliciteert (even theoretisch) met 1 goede template sollicitatiebrief, dan weet je ook gewoon zeker dat je makkelijk zo 20 aanbiedingen kan krijgen. Je moet natuurlijk wel de naam van het bedrijf in de aanhef steeds aanpassen, maar dat spreekt voor zich.
Hopla JIJ zit in een gouden pluche, JIJ zit in een luxe positie. Daar gaat het om. Dat is relaxed.
Ik snap die lui niet die misschien maar 5 berichtjes sturen, dat is echt kansloos.

Ik zat bij een maat van me die liet het zien. Had een paar weken ervoor contact met geen enkele meid, lid geworden van relatieplanet.nl, 1 dag 100’en berichtjes gestuurd en zijn mailbox stroomde vol met reacties. Zaten echt een paar lekkere wijven tussen. Relaxed toch?

Ben zelf nu wat aan het dates met een paar meisjes, maar mocht ik over 4 weken niks meer hebben ga ik dit ook maar eens proberen…
Dit is echt zo'n onzin. Ik nodig kandidaten met een standaardbrief nooit uit voor een sollicitatiegesprek (en mannen met een standaardmailtje op RP stuur ik geen reactie). En net als op RP, hangt het bij een sollicitatiebrief af van het niveau van de functie waar je op solliciteert. Als het gaat om een eenvoudige administratieve functie die in principe iedereen kan uitvoeren dan mag je best op gesprek komen met je standaardbrief.
pi_83842102
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n onzin. Ik nodig kandidaten met een standaardbrief nooit uit voor een sollicitatiegesprek (en mannen met een standaardmailtje op RP stuur ik geen reactie). En net als op RP, hangt het bij een sollicitatiebrief af van het niveau van de functie waar je op solliciteert. Als het gaat om een eenvoudige administratieve functie die in principe iedereen kan uitvoeren dan mag je best op gesprek komen met je standaardbrief.
Je snapt het niet. Een goeie tekst verzinnen kan voor diegene die het verstuurt de rol spelen van een template mailtje maar voor de ontvanger overkomen als een originele tekst. Je moet natuurlijk wel een beetje creatief zijn. Ik heb toch gezien bij die maten van me dat het werkt? Je moet naar bewijzen kijken, niet naar een mening van 1 persoon.
pi_83842221
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef _Boo_ het volgende:
Dit is echt zo'n onzin.
Want alle vrouwen hanteren exact dezelfde criteria als jij?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:21:54 #232
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_83842297
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Homey het volgende:

[..]

hmmz...nogal een cynische benadering, maar goed, als het je er alleen om gaat zoveel mogelijk te daten, maakt niet uit met wie, dan is het misschien wel te doen om 500 vrouwen te vinden aan wie je een berichtje zou willen sturen...

maar een reactie terug is bepaald niet hetzelfde als een date, dus het idee dat je met al die reacties in een luxe positie zit is zeker niet waar...het is niet alsof je vervolgens de date voor het uitkiezen hebt...

Ook denk ik dat er te veel belang wordt gehecht aan dat eerste berichtje...da's in feite niets meer dan een poging interesse te wekken zodat ze je profiel bekijkt...het is je foto en je profiel dat vervolgens de doorslag geeft, en niet dat eerste berichtje...

ik snap die lui niet die elke willekeurige vrouw maar wat sturen in de hoop op een date...dat is echt kansloos...hoewel het vast wel werkt, want wat je zegt: pure statistiek

Ik heb al een paar jaar niet via internet gedate, maar zoveel kan er toch niet veranderd zijn, lijkt me...

vermakelijk topic om te volgen, dit
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:37:50 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83843156
Mwoah, het random berichtjes sturen naar 500 vrouwen vind ik ook nogal kansloos eerlijk gezegd. Komt ook zo over van 'ik wil alles neuken, als het maar een kut heeft!'. Komop, zo wanhopig ben je toch niet?

Ik denk eigenlijk niet dat vrouwen met interesseberichtjes fake zijn. Anders zouden die relatieplanet-knakkers wel heel dom zijn, om hun fake-computers niet toevallig een full membership te geven. Ik zou (bij wijze van) eerder geneigd zijn om een betaald abo te nemen als ik een echt geschreven mailtje krijg met 'ik ben dit en dat, en ik wil je leren kennen om zus en zo'.

Anyway, m'n profiel is nu 38 keer bekeken en ik heb nu 10 berichtjes gekregen waarvan 9 interesse. Dus één echt bericht yeah!
quote:
Een baron die niet van huisdieren houdt... Horen die niet altijd van die hele grote honden te hebben waar ze dan vervolgens mee gaan jagen op hun grote landgoed?
In de hoop een moderne baron aan de haak te slaan , ben ik me vast aan het voorbereiden op een luxe leventje in het gooi met cherryl morero en de frogertjes als buurtjes...
En marco aan de overkant...
Maar mocht je nou geen behoefte hebben aan contact, laat het me dan ff weten, dan laat ik de bestelling voor de chihauhuah achterwege , en dan zeg ik de cabrio die ik alvast besteld heb ook nog maar af!
(Ik heet 'baron' )
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 11:55:42 #234
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_83844259
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Homey het volgende:

[..]

Je snapt het niet. Een goeie tekst verzinnen kan voor diegene die het verstuurt de rol spelen van een template mailtje maar voor de ontvanger overkomen als een originele tekst. Je moet natuurlijk wel een beetje creatief zijn. Ik heb toch gezien bij die maten van me dat het werkt? Je moet naar bewijzen kijken, niet naar een mening van 1 persoon.
Een template komt nooit over als een orginele tekst, want je reageert niet op iets in het profiel. Ik reageer nooit op iets wat lijkt op een standaard mail en ik weet dat vriendinnen van mij dat ook niet, dus nou dat is net zo'n waardeloos N=5 argument als jij aanhaalt dan.
Ik heb persoonlijk liever een reactie met 1 zin die ergens over gaat, dan 3 alinea's over je baan, je huisdieren en je hobbty's.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Silenus het volgende:

(Ik heet 'baron' )
Omdat dat zo lekker vaag en mysterieus klinkt toevallig?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:02:01 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83844619
Haha die ja.

Ben jij Angela?
pi_83844985
[quote]Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Een template komt nooit over als een orginele tekst, want je reageert niet op iets in het profiel. Ik reageer nooit op iets wat lijkt op een standaard mail en ik weet dat vriendinnen van mij dat ook niet, dus nou dat is net zo'n waardeloos N=5 argument als jij aanhaalt dan.
Ik heb persoonlijk liever een reactie met 1 zin die ergens over gaat, dan 3 alinea's over je baan, je huisdieren en je hobbty's.
[..]

Jij trekt mijn verhaal heel sterk naar je zelf toe. Vervolgens beredeneer je vanuit je persoonlijke voorkeuren dat mijn verhaal niet klopt. Dat is natuurlijk een redenatie van likmevestje. Maar nogmaals, ik heb zelf bij die vrienden gezien dat het harstikke goed werkt. Oftewel heel kansrijk. En dat mag gerust gezegd worden, de term kansloos is wel 100x in dit topic voorbijgevlogen maar iets kan ook kansrijk zijn. En dat is uiteindelijk waar mensen concreet iets aan hebben. Niet aan negatieve verhalen, maar juist positieve verhalen.
pi_83845454
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
[..]
Ergens over gaat.... dat is vaag. Je zegt niet waar het dan over zou moeten gaan volgens jou.

Iemand die iets zegt over zijn/haar baan, hobby's, huisdieren. Dat gaat nergens over? Apart.
pi_83846044
quote:
pfffffffffffffffffffffffffffff best veel 50 tekens, niet zo creatief dus , vraag maar
Met andere woorden:
quote:
reageer op basis van dat ene fotootje dat ik heb geplaatst.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:08:01 #239
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_83847028
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ergens over gaat.... dat is vaag. Je zegt niet waar het dan over zou moeten gaan volgens jou.

Iemand die iets zegt over zijn/haar baan, hobby's, huisdieren. Dat gaat nergens over? Apart.
Nee dat is het hem nou juist, waar die ene zin over moet gaan daar is geen richtlijn voor die moet gewoon orgineel zijn. En dat is blijkbaar een kunst, die 99% niet beheerst en daarom maar een saai verhaal ophangt over baan, hobby's en huisdieren met geen enkele link naar mijn profiel. En ik persoonlijk vind daar dus niks aan. En ja dat is mijn persoonlijke mening, maar zo uniek ben ik nou ook weer niet dus ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die er zo over denken (zowel mannen als vrouwen).
pi_83847812
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef Silenus het volgende:
Haha die ja.

Ben jij Angela?
Ik vind het niet zo vreemd dat je veel berichtjes krijgt
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:27:23 #241
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_83847877
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 12:02 schreef Silenus het volgende:
Haha die ja.
Leuke foto én leuk profiel.
quote:

Ben jij Angela?
Nope, geen Angela.
pi_83847908
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee dat is het hem nou juist, waar die ene zin over moet gaan daar is geen richtlijn voor die moet gewoon orgineel zijn. En dat is blijkbaar een kunst, die 99% niet beheerst en daarom maar een saai verhaal ophangt over baan, hobby's en huisdieren met geen enkele link naar mijn profiel. En ik persoonlijk vind daar dus niks aan. En ja dat is mijn persoonlijke mening, maar zo uniek ben ik nou ook weer niet dus ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die er zo over denken (zowel mannen als vrouwen).
Wat zou jij origineel vinden dan? Iemand die een gevatte opmerking over je profiel maakt? Voorbeeld?
pi_83848151
quote:
(Ik heet 'baron' )
Leuk profiel idd alleen komt een beetje arrogant over. Een beetje de valerio methode. De meiden die je liet zien zou ik afgewezen hebben, merendeel is ook gratis member geloof ik dus ze sturen gewoon interesse voor de gein.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:51:48 #244
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83849007
Een beetje arrogant is denk ik ook niet erg, zolang je maar niet té overtuigd van jezelf bent. Maar een beetje zelfvertrouwen, daar is niks mis mee.

Wilde er even een stijlfoutje uithalen, was m'n hele profiel weg.
Heb 'm even herschreven:
quote:
Hallo!

Ik ben Baron. Ik heb deze naam gekozen omdat dat zo lekker vaag en mysterieus klinkt. Heerlijk he? Je zal maar daten met een baron, daar kun je mee thuiskomen hoor!

In werkelijkheid zie ik er niet echt uit als een baron, ik heb bijvoorbeeld geen lange moustache met van die gekrulde puntjes op het eind. Ook draag ik geen witte panty's met lakschoentjes. Ik breek ook geen jaren '80-telefoons doormidden als ik boos ben.

Man, hou nou toch eens een keer op over die baron en zeg wie je bent! Ok, vooruit. Ik ben een spontane lieve knuffelbeer die houdt van leuke dingen doen en graag op de bank zit maar ook af en toe erop uit wil en je kunt met me lachen maar ik sta ook open voor een serieus gespr....

Haha, gelul natuurlijk! Aan die onzin doe ik niet mee. Ik heb me eigenlijk ingeschreven om het nummer van die krullenbol hier links te krijgen, maar ik kan haar nergens vinden in de lijst. Is ze nog wel single of heeft die bal gehakt haar al geschaakt?! In dat geval ben ik te laat. Drommelsdrommelsss* grrrrrrrrr*

Anyway, wat ik wilde zeggen: Ben je een leuke vrouw, ik herhaal, leuke vrouw, reageer dan op mij. Als je niet leuk bent zou ik vooral niet reageren, aangezien ik wel leuk ben en dan matchen we waarschijnlijk niet. En je weet, als je verder klikt zal je nooit weten wat je mist. En dan lig je vanavond in bed en denk je 'hmm, die baron...stel je voor dat hij het is? Dat hij dé man is? De vader van m'n kinderen? Het baasje van m'n hond? De chauffeur van zijn volvo? De man die graag kookt, afwast, strijkt, me elke avond masseert, een liedje zingt onder de douche, de vrolijkheid zelve is, kortom: Mr. Perfect?' Je zult het nóóit weten.

En over 10 jaar, als je op de bank zit met een of ander snoezig knuffelbeertje die eigenlijk niet zoveel leuke grapjes maakt, denk je...had ik toen maar, op die warme zomeravond, geschreven naar de Baron.

Doe het. Het is nog niet te laat.
pi_83849127
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:51 schreef Silenus het volgende:
Een beetje arrogant is denk ik ook niet erg, zolang je maar niet té overtuigd van jezelf bent. Maar een beetje zelfvertrouwen, daar is niks mis mee.

Heb 'm even herschreven:
[..]

Verdomme, ik weet nu dat jij het bent, maar hier zou ik zo op reageren
Sarcasme. Herken het.
pi_83850002
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Verdomme, ik weet nu dat jij het bent, maar hier zou ik zo op reageren
Wat let je?
UITGESCHREVEN
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:17:09 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83850092
Goeie, Silenus.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83850129
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Maanvis het volgende:
Goeie, Silenus.
*ziet maanvis snel copy/pasten*

Sarcasme. Herken het.
pi_83850173
quote:

Heb 'm even herschreven:
Das waar je moet is een keer op een ene samanta reageren uit Utrecht. Die staat er al jaren op. Ik weet niet wat haar profielnaam nu weer is. Ze heeft er al 6 gehad ofzo.

Toen ik met haar sprak had ze een paar wijntjes op en zat ze bij een zitje ergens thuis was ergens rond 1.00 middernacht. Opeens zei ze doodleuk dat ze zat te voetjevrijen met iemand die naast haar zat. Toen ik zei dat ze er mee moest kappen werdt ze boos en kickte ze mij uit de chatroom.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:23:24 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_83850326
En ik moet op haar reageren omdat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')