En dat werkt goed? Wat zet je dan zoal in zo'n template? Want dat 'standaard' is toch juist waar de meesten op af knappen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:39 schreef Homey het volgende:
Oplossing: stel een goeie template berichtje op, stuur die naar 500 meiden, kortom wijdt hier een volle dag aan en daarna kun je achterover leunen voor de reacties…dan haal je tenminste rendement uit je abonneegeld…
Eerlijk zeggen heb ik het zelf (nog) niet gedaan. Ben niet lid van een dergelijke site.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En dat werkt goed? Wat zet je dan zoal in zo'n template? Want dat 'standaard' is toch juist waar de meesten op af knappen?
Dit is echt zo'n onzin. Ik nodig kandidaten met een standaardbrief nooit uit voor een sollicitatiegesprek (en mannen met een standaardmailtje op RP stuur ik geen reactie). En net als op RP, hangt het bij een sollicitatiebrief af van het niveau van de functie waar je op solliciteert. Als het gaat om een eenvoudige administratieve functie die in principe iedereen kan uitvoeren dan mag je best op gesprek komen met je standaardbrief.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Homey het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen heb ik het zelf (nog) niet gedaan. Ben niet lid van een dergelijke site.
Maar heb het gezien bij een paar vrienden van me die op relatieplanet.nl dat hebben gedaan, en met veel succes.
Het is gewoon de statistiek van de hele grote getallen. Stel dat jij op 500 banen solliciteert (even theoretisch) met 1 goede template sollicitatiebrief, dan weet je ook gewoon zeker dat je makkelijk zo 20 aanbiedingen kan krijgen. Je moet natuurlijk wel de naam van het bedrijf in de aanhef steeds aanpassen, maar dat spreekt voor zich.
Hopla JIJ zit in een gouden pluche, JIJ zit in een luxe positie. Daar gaat het om. Dat is relaxed.
Bovendien, als je 15 euro betaalt wil je toch ook rendement?
Ik snap die lui niet die misschien maar 5 berichtjes sturen, dat is echt kansloos.
Ik zat bij een maat van me die liet het zien. Had een paar weken ervoor contact met geen enkele meid, lid geworden van relatieplanet.nl, 1 dag 100’en berichtjes gestuurd en zijn mailbox stroomde vol met reacties. Zaten echt een paar lekkere wijven tussen. Relaxed toch?
Ben zelf nu wat aan het dates met een paar meisjes, maar mocht ik over 4 weken niks meer hebben ga ik dit ook maar eens proberen…
Je snapt het niet. Een goeie tekst verzinnen kan voor diegene die het verstuurt de rol spelen van een template mailtje maar voor de ontvanger overkomen als een originele tekst. Je moet natuurlijk wel een beetje creatief zijn. Ik heb toch gezien bij die maten van me dat het werkt? Je moet naar bewijzen kijken, niet naar een mening van 1 persoon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:10 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n onzin. Ik nodig kandidaten met een standaardbrief nooit uit voor een sollicitatiegesprek (en mannen met een standaardmailtje op RP stuur ik geen reactie). En net als op RP, hangt het bij een sollicitatiebrief af van het niveau van de functie waar je op solliciteert. Als het gaat om een eenvoudige administratieve functie die in principe iedereen kan uitvoeren dan mag je best op gesprek komen met je standaardbrief.
hmmz...nogal een cynische benadering, maar goed, als het je er alleen om gaat zoveel mogelijk te daten, maakt niet uit met wie, dan is het misschien wel te doen om 500 vrouwen te vinden aan wie je een berichtje zou willen sturen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Homey het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen heb ik het zelf (nog) niet gedaan. Ben niet lid van een dergelijke site.
Maar heb het gezien bij een paar vrienden van me die op relatieplanet.nl dat hebben gedaan, en met veel succes.
Het is gewoon de statistiek van de hele grote getallen. Stel dat jij op 500 banen solliciteert (even theoretisch) met 1 goede template sollicitatiebrief, dan weet je ook gewoon zeker dat je makkelijk zo 20 aanbiedingen kan krijgen. Je moet natuurlijk wel de naam van het bedrijf in de aanhef steeds aanpassen, maar dat spreekt voor zich.
Hopla JIJ zit in een gouden pluche, JIJ zit in een luxe positie. Daar gaat het om. Dat is relaxed.
Bovendien, als je 15 euro betaalt wil je toch ook rendement?
Ik snap die lui niet die misschien maar 5 berichtjes sturen, dat is echt kansloos.
Ik zat bij een maat van me die liet het zien. Had een paar weken ervoor contact met geen enkele meid, lid geworden van relatieplanet.nl, 1 dag 100’en berichtjes gestuurd en zijn mailbox stroomde vol met reacties. Zaten echt een paar lekkere wijven tussen. Relaxed toch?
Ben zelf nu wat aan het dates met een paar meisjes, maar mocht ik over 4 weken niks meer hebben ga ik dit ook maar eens proberen…
(Ik heet 'baron'quote:Een baron die niet van huisdieren houdt... Horen die niet altijd van die hele grote honden te hebben waar ze dan vervolgens mee gaan jagen op hun grote landgoed?
In de hoop een moderne baron aan de haak te slaan , ben ik me vast aan het voorbereiden op een luxe leventje in het gooi met cherryl morero en de frogertjes als buurtjes...
En marco aan de overkant...
Maar mocht je nou geen behoefte hebben aan contact, laat het me dan ff weten, dan laat ik de bestelling voor de chihauhuah achterwege , en dan zeg ik de cabrio die ik alvast besteld heb ook nog maar af!
Een template komt nooit over als een orginele tekst, want je reageert niet op iets in het profiel. Ik reageer nooit op iets wat lijkt op een standaard mail en ik weet dat vriendinnen van mij dat ook niet, dus nou dat is net zo'n waardeloos N=5 argument als jij aanhaalt dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:18 schreef Homey het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Een goeie tekst verzinnen kan voor diegene die het verstuurt de rol spelen van een template mailtje maar voor de ontvanger overkomen als een originele tekst. Je moet natuurlijk wel een beetje creatief zijn. Ik heb toch gezien bij die maten van me dat het werkt? Je moet naar bewijzen kijken, niet naar een mening van 1 persoon.
Omdat dat zo lekker vaag en mysterieus klinkt toevallig?quote:
Ergens over gaat.... dat is vaag. Je zegt niet waar het dan over zou moeten gaan volgens jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:55 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever een reactie met 1 zin die ergens over gaat, dan 3 alinea's over je baan, je huisdieren en je hobbty's.
[..]
Met andere woorden:quote:pfffffffffffffffffffffffffffff best veel 50 tekens, niet zo creatief dus , vraag maar![]()
quote:reageer op basis van dat ene fotootje dat ik heb geplaatst.
Nee dat is het hem nou juist, waar die ene zin over moet gaan daar is geen richtlijn voor die moet gewoon orgineel zijn. En dat is blijkbaar een kunst, die 99% niet beheerst en daarom maar een saai verhaal ophangt over baan, hobby's en huisdieren met geen enkele link naar mijn profiel. En ik persoonlijk vind daar dus niks aan. En ja dat is mijn persoonlijke mening, maar zo uniek ben ik nou ook weer niet dus ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die er zo over denken (zowel mannen als vrouwen).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:23 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ergens over gaat.... dat is vaag. Je zegt niet waar het dan over zou moeten gaan volgens jou.
Iemand die iets zegt over zijn/haar baan, hobby's, huisdieren. Dat gaat nergens over? Apart.![]()
Wat zou jij origineel vinden dan? Iemand die een gevatte opmerking over je profiel maakt? Voorbeeld?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Nee dat is het hem nou juist, waar die ene zin over moet gaan daar is geen richtlijn voor die moet gewoon orgineel zijn. En dat is blijkbaar een kunst, die 99% niet beheerst en daarom maar een saai verhaal ophangt over baan, hobby's en huisdieren met geen enkele link naar mijn profiel. En ik persoonlijk vind daar dus niks aan. En ja dat is mijn persoonlijke mening, maar zo uniek ben ik nou ook weer niet dus ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die er zo over denken (zowel mannen als vrouwen).
Leuk profiel idd alleen komt een beetje arrogant over. Een beetje de valerio methode. De meiden die je liet zien zou ik afgewezen hebben, merendeel is ook gratis member geloof ik dus ze sturen gewoon interesse voor de gein.quote:(Ik heet 'baron' )
quote:Hallo!
Ik ben Baron. Ik heb deze naam gekozen omdat dat zo lekker vaag en mysterieus klinkt. Heerlijk he? Je zal maar daten met een baron, daar kun je mee thuiskomen hoor!
In werkelijkheid zie ik er niet echt uit als een baron, ik heb bijvoorbeeld geen lange moustache met van die gekrulde puntjes op het eind. Ook draag ik geen witte panty's met lakschoentjes. Ik breek ook geen jaren '80-telefoons doormidden als ik boos ben.
Man, hou nou toch eens een keer op over die baron en zeg wie je bent! Ok, vooruit. Ik ben een spontane lieve knuffelbeer die houdt van leuke dingen doen en graag op de bank zit maar ook af en toe erop uit wil en je kunt met me lachen maar ik sta ook open voor een serieus gespr....
Haha, gelul natuurlijk! Aan die onzin doe ik niet mee. Ik heb me eigenlijk ingeschreven om het nummer van die krullenbol hier links te krijgen, maar ik kan haar nergens vinden in de lijst. Is ze nog wel single of heeft die bal gehakt haar al geschaakt?! In dat geval ben ik te laat. Drommelsdrommelsss* grrrrrrrrr*
Anyway, wat ik wilde zeggen: Ben je een leuke vrouw, ik herhaal, leuke vrouw, reageer dan op mij. Als je niet leuk bent zou ik vooral niet reageren, aangezien ik wel leuk ben en dan matchen we waarschijnlijk niet. En je weet, als je verder klikt zal je nooit weten wat je mist. En dan lig je vanavond in bed en denk je 'hmm, die baron...stel je voor dat hij het is? Dat hij dé man is? De vader van m'n kinderen? Het baasje van m'n hond? De chauffeur van zijn volvo? De man die graag kookt, afwast, strijkt, me elke avond masseert, een liedje zingt onder de douche, de vrolijkheid zelve is, kortom: Mr. Perfect?' Je zult het nóóit weten.
En over 10 jaar, als je op de bank zit met een of ander snoezig knuffelbeertje die eigenlijk niet zoveel leuke grapjes maakt, denk je...had ik toen maar, op die warme zomeravond, geschreven naar de Baron.
Doe het. Het is nog niet te laat.
Verdomme, ik weet nu dat jij het bent, maar hier zou ik zo op reagerenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:51 schreef Silenus het volgende:
Een beetje arrogant is denk ik ook niet erg, zolang je maar niet té overtuigd van jezelf bent. Maar een beetje zelfvertrouwen, daar is niks mis mee.
Wilde er even een stijlfoutje uithalen, was m'n hele profiel weg.![]()
Heb 'm even herschreven:
[..]
Wat let je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verdomme, ik weet nu dat jij het bent, maar hier zou ik zo op reageren
Das waar je moet is een keer op een ene samanta reageren uit Utrecht. Die staat er al jaren op. Ik weet niet wat haar profielnaam nu weer is. Ze heeft er al 6 gehad ofzo.quote:Een beetje arrogant is denk ik ook niet erg, zolang je maar niet té overtuigd van jezelf bent. Maar een beetje zelfvertrouwen, daar is niks mis mee.
Wilde er even een stijlfoutje uithalen, was m'n hele profiel weg.
Heb 'm even herschreven:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |