Aoraki het gaat ook echt veel beter met Niels hoor

En hij heeft ook een periode gehad waarin hij heel makkelijk ging slapen na het ritueeltje. Het zal wel een fase zijn waar Stef en Isabeau ook inzitten.
Icantrix wat super dat Stef toch is gaan slapen!

En nog relatief snel ook vind ik hoor. Ik kan ook veel beter tegen dat soort huilen dan tegen pijn huilen, logisch ook, dat is iets waar je instinctief op hoort te reageren. Echt zielig dat hij zo'n last van zijn doorkomende tandjes heeft.
Niels krijgt volgens mij ook weer een tand. Hij at vanavond een aardappelschijfje en begon te huilen, toen hij het schijfje uit izjn mond haalde zat er bloed aan. Maar ik mag niet in zijn mond kijken.
Ca.ra dat aanwennen van het zelf inslaap vallen ging bij jullie best snel, hopelijk gaat het hier ook zo.
Ik heb net dat wat BE schreef ook toegepast, want dat was iets wat ik nog niet geprobeerd had. Ik heb wel al een aantal avonden hem heel lang voorgelezen, maar ben nog niet zelf gaan lezen en zomaar zitten zonder iets te doen hield ik niet vol.
Na het ritueeltje ben ik gaan lezen, Niels stond rechtop in zijn bedje en krijste de hele boel bij elkaar maar na een tijdje ging hij zitten spelen met zijn popje. Daarna echter weer staan en krijsen. Toen heb ik hem zonder oogcontact te maken weer neergelegd, gezegd dat hij moest gaan slapen en ben weer verder gaan lezen. Niels stond ondertussen alweer te krijsen natuurlijk. Na een uur viel Niels letterlijk steeds om van vermoeidheid

maar slapen ho maar, hij ging steeds weer staan. Tjee wat een doorzettingsvermogen! En hij begon steeds vermoeider te huilen. Toen heb ik hem toch maar opgepakt en heb een slaapliedje gezongen, toen ik hem weer in bed legde huilde hij heel eventjes en viel toen als een blok in slaap. dat had hij dus toch nog eventjes nodig. Hopelijk heb ik nou dat hele uur niet verpest door hem er toch even uit te halen!
Vanmiddag hadden we zo'n ranzige actie

Niels had een wasbare luier om en schijnbaar zat die niet helemaal goed. Hij, zijn speelgoed en het speelkleed, alles zat onder de poep! Op het aankleedkussen ging hij ook nog even lekker met zijn handjes erin graaien en kwam hij er met zijn hakken in. Gelukkig hebben we een bad

Het kleed is ook weer schoon geworden met Biotex, was ik een beetje bang voor want het is een soort tapijt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>