gewoon de goedkoopste havermout die je kan vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef Groofsken het volgende:
Die havermout, bij waterpokken, haal je die gewoon in de Albert hein?
Iemand hier ervaring daarmee?
blij dat die van mij niet om 01:00 de fles moest, vind dat doorslapen wel zo fijn. Mijn dochter wil de fles van 20:00 bijna niet meer, ze eet al meestal meer dan haar broer die 2 jaar ouder is en in de peuterpuberteit zit (en dus af en toe niet wil eten of alleen koekjes).quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Enige nadeel was dat ie daarna helemaal niks meer wilde drinken.
Hmm, je leest waarschijnlijk nog niet lang genoeg mee, maar in dit geval is het wel van groot belang dat hij goed drinkt, omdat hij veel te veel was afgevallen in korte tijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
blij dat die van mij niet om 01:00 de fles moet, vind dat doorslapen wel zo fijn.
Al was zoonlief vanacht wel aan het spoken, om 01:00 maar even in ons bed gehad voor een paar minuten, het was ook wat warm in huis.
Oh wat irritant moet dat zijn! En dan helemaal Marco Borsatoquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Helaas wel. Er is hier op zo'n 100 meter afstand aan de overkant een serie concerten in het park en vanavond en morgen mogen we meegenieten met Marco. Zaterdag is Anouk er weer. Alleen galmt Marco wat meer.
Jawel. lurk al tijdje mee, had mijn bericht ook al aangepat, had het gepost en dacht toen: volgens mij was er iets aan de hand. Dat was ik even aan het opzoeken en mijn berichtje aangepast, anders komt het ook zo vreemd lullig over.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, je leest waarschijnlijk nog niet lang genoeg mee
en toch klopt dat gewoon ook volgens mijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, ik heb ook wel eens het idee dat Isabeau soms wat meer bij mij moppert, omdat ik haar vertrouwde waarde ben, haar rustpunt. Bij mij hoeft ze niet lief en adorable te zijn.
In principe 500 cc. Thijs wilde ook 's avonds ook niet meer, en die krijgt dus vaak 's ochtends 210+7+bambix (uit de rietjebeker) en tussen de middag pap van 180+6+heleboel bambix.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, Laura! En hoeveel voedingen zou ze moeten krijgen dan? Ze krijgt sowieso 's avonds voor het slapen nog 250 cc pyjamapap, maar daar drinkt ze steeds minder van. Komt omdat ze steeds meer eet tijdens het avondeten. Zou ik die niet kunnen laten vallen dan 's ochtends pap geven bijvoorbeeld?
jamaar...het is toch ook wat zegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:32 schreef miss_sly het volgende:
Valt het op dat ik min of meer in shock ben?![]()
Oh Chan wat naar. Enig idee hoe dat kan? Diarree gehad misschien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Chan het volgende:
Wij zijn terug van het cb en Timo zou prikjes krijgen maar dat ging niet door want hij is wat afgevallenHij is nu 73,5 cm en 8530 gram. 22 juni was hij nog 8695 gram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |