abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83837268
Ssserpente, balen dat je productie terugloopt! Mijn productie is ook niet meer wat het geweest is, maar ik voed 's ochtends en 's avonds nog, maar dan gewoon voor de intimiteit. Ze krijgt eigenlijk gewoon flesvoeding en mag 's ochtends en 's avonds (en als ze 's nachts wakker wordt) bij mij sabbelen en dan maakt het niet zoveel uit hoeveel eruit komt. Misschien is dat ook iets voor jullie? Dan hoef je niet echt afscheid te nemen. Ik hoef niet meer te kolven, dat maakt het voor mij ook een stuk gemakkelijker. Meer vrijheid!
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 09:00:59 #152
5428 crew  miss_sly
pi_83837288
Ja Sorbootje, dat denk ik ook wel eens. En dat is natuurlijk wel een heel lief idee!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83837312
Ja daar houd ik wel van, lekker romantiseren
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 09:07:07 #154
5428 crew  miss_sly
pi_83837454
"Alles is zoals ik wil, als ik kijk door mijn roze bril"

Ik vraag me ook maar niet af hoeveel Senna daadwerkelijk binnenkrijgt met de bv. We vinden het allebei fijn, en dus houden we het nog even vol zo. Ik denk als er echt niets meer uitkomt, ze vanzelf stopt, maar kennelijk voorziet het nog in een behoefte
Sserpente, als Lente die papfles voor een groot deel leegdrinkt en ze drinkt wat bij jou, zit ze bijna al aan de 300-400 cc die ze per dag moet drinken, toch?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:20:47 #155
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83837850
Die havermout, bij waterpokken, haal je die gewoon in de Albert hein?

Iemand hier ervaring daarmee?
pi_83838080
Mefke veel kinderen beginnen met papa zeggen omdat dat makkelijker schijnt te zijn dan mama
Wat stoer dat hij al zwemt!! Echt super leuk, heb je er een filmpje van? Nu krijg ik ook zin om te gaan zwemmen met Niels

Vlindur wat gaat Rienk ineens vlug!

Welkom Clair Ook al een grote baby!!

Het duurde net 15 minuten voordat Niels ging slapen, ik hoop dat dat zo doorzet De buren zullen hier ook wel denken dat hij zwaar mishandeld wordt Gillen joh!!
Vanavond moet ik weg; met mijn broertje naar de stad om een cadeautje voor onze mama te kopen. Hopelijk gaat mijn man door op deze manier van naar bed brengen, want hij zegt er wel heel veel moeite mee te hebben dat Niels zo overstuur raakt. Maar wat jij ook zei BE, het is vooral heel erg kwaad schreeuwen, pas na een tijdje wordt het zielig vermoeid huilen en daarnet ging hij ook wel echt slapen toen ik hem weer goed in bed legde. Deze keer heb ik hem er niet uit hoeven halen om hem te troosten.
En vannacht is hij maar een keer wakker geworden Was grappig vanmorgen, ik hoorde ineens zijn muziekbeestje. Hij heeft dus ontdekt dat hij aan het touwtje kan trekken, heel cute.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_83838115
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 09:20 schreef Groofsken het volgende:
Die havermout, bij waterpokken, haal je die gewoon in de Albert hein?

Iemand hier ervaring daarmee?
gewoon de goedkoopste havermout die je kan vinden.
Wat havermout in een washand doen en dit in het badje leggen. Goed nat laten worden en dan erin knijpen en dat over het lijfje laten stromen.

Hoeraaaaa Finn is 1
Gefeliicteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:32:54 #158
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83838146
Dank Vicky .
pi_83838261
Finn Gefeliciteerd grote knul!!

Awh heeft R. ook al de waterpokken Groofsken sneu hoor Helemaal met deze hitte lijkt me het heel naar.

Toch ben ik blij dat hij nog zo naar mij kan lachen ondanks dat ik, als hij zo hard aan het krijsen is, soms het gevoel krijg dat ik hem zwaar aan het mishandelen ben
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_83838903
Leander heeft gisteren garnalen gehad En ook best wel veel. Lief had ze klaargemaakt en op de eethoek gezet. We dachten dat Leander daar niet bij kon, wel dus We waren even wasopvouwen en toen we weer in de kamer kwamen hij was achteraf ook wel weer verdacht stil zat ie op de grond met allemaal garnalen om hem heen. En maar smikkelen. Smaakte hem wel goed. Ik wlde het afpakken want alleen fv bla bla bla maar hij werd helemaal boos. Dus we hebben hem lekker laten eten. Enige nadeel was dat ie daarna helemaal niks meer wilde drinken. Dus had ie pas vannacht om 01:00 weer een fles.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 10:48:39 #161
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83840559
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Enige nadeel was dat ie daarna helemaal niks meer wilde drinken.
blij dat die van mij niet om 01:00 de fles moest, vind dat doorslapen wel zo fijn. Mijn dochter wil de fles van 20:00 bijna niet meer, ze eet al meestal meer dan haar broer die 2 jaar ouder is en in de peuterpuberteit zit (en dus af en toe niet wil eten of alleen koekjes).

Al was zoonlief vanacht wel aan het spoken, om 01:00 maar even in ons bed gehad voor een paar minuten, het was ook wat warm in huis.
I intend to be formidably armed
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 10:53:45 #162
5428 crew  miss_sly
pi_83840773
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:48 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

blij dat die van mij niet om 01:00 de fles moet, vind dat doorslapen wel zo fijn.

Al was zoonlief vanacht wel aan het spoken, om 01:00 maar even in ons bed gehad voor een paar minuten, het was ook wat warm in huis.
Hmm, je leest waarschijnlijk nog niet lang genoeg mee, maar in dit geval is het wel van groot belang dat hij goed drinkt, omdat hij veel te veel was afgevallen in korte tijd.
Soms is het niet zo zwart-wit als je snel zou denken
pi_83841201
Haha die Leander!! wat is hij toch inventief! Nou ik zou me niet al te druk maken dat hij daarna niet meer wilde drinken hoor Nicole, in garnalen zit heel veel vet en energie
pi_83843229
Waaah Niels staat wat knap! en die muziekmobile hebben wij ook! Gaat altijd standaar aan als hij naar bedje gaat
Knap man, Niels kon ook al best wel vroeg zitten volgens mij, het zitten van Wolf gaat nog niet echt

ah hebben ze nu allebei waterpokken Groofsken? zo sneu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83843449
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:41 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Helaas wel. Er is hier op zo'n 100 meter afstand aan de overkant een serie concerten in het park en vanavond en morgen mogen we meegenieten met Marco. Zaterdag is Anouk er weer. Alleen galmt Marco wat meer.
Oh wat irritant moet dat zijn! En dan helemaal Marco Borsato Nee je hoeft niet naar huiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83844918
In het kader van briljante acties presenteer ik mijn man: zet ie minke alleen in de auto door de wasstraat. Gevolg: kind volledig over de zeik! Lekker handig schat kon haar gelukkig snel troosten maar zo huilen had ik nog nooit bij gaar gehoord, vet zielig. Net flesje gehad en nu lekker slapen! Hopelijk zonder nachtmerries over grote borstels en water...

Niels wat ga je rap vent!
pi_83845173
Ach gos Minke! Kind wist vast niet wat haar overkwam!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 12:19:13 #168
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83845287
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, je leest waarschijnlijk nog niet lang genoeg mee
Jawel. lurk al tijdje mee, had mijn bericht ook al aangepat, had het gepost en dacht toen: volgens mij was er iets aan de hand. Dat was ik even aan het opzoeken en mijn berichtje aangepast, anders komt het ook zo vreemd lullig over.
I intend to be formidably armed
pi_83846154
Finn, gefeliciteerd! 1 jaar

en Niels staat mijlpaal

Groofsken, beterschap voor je kinderen
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, ik heb ook wel eens het idee dat Isabeau soms wat meer bij mij moppert, omdat ik haar vertrouwde waarde ben, haar rustpunt. Bij mij hoeft ze niet lief en adorable te zijn.
en toch klopt dat gewoon ook volgens mij

Ik merk dat aan mijn ouderen kinderen. Bij mij zijn ze altijd lastiger dan bij een ander. Dit geldt zelfs voor papa.
Ik ben er altijd. Ik verzorg ze, zorg dat ze 's morgens op school komen, haal ze weer. Ik regel alles! Vriendjes, verenigingen, zwemles, dokter.
Mijn echtgenoot werkt in diensten en ze zien hem om de week helemaal niet. Naar hem luisteren ze beter omdat ze hem veel minder zien en hij geen echte "zorgtaken" heeft (althans niet in de zin van geregel enzo, thuis wel natuurlijk).
pi_83846560
Oh is Finn alweer 1!!! gefeliciteerd!

En die foto van Niels! Staan rules! En wat issie toch leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83846841
Ik loop erg achter met reageren, maar heb wel alle verhalen over ongelukjes en bijna ongelukjes gelezen waar je liever niet bij stil staat. Maar het zijn wel goede lessen!!

Lijnloos, handige actie van je man zeg!!

Finn gefeliciteerd!!
pi_83848110
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, Laura! En hoeveel voedingen zou ze moeten krijgen dan? Ze krijgt sowieso 's avonds voor het slapen nog 250 cc pyjamapap, maar daar drinkt ze steeds minder van. Komt omdat ze steeds meer eet tijdens het avondeten. Zou ik die niet kunnen laten vallen dan 's ochtends pap geven bijvoorbeeld?
In principe 500 cc. Thijs wilde ook 's avonds ook niet meer, en die krijgt dus vaak 's ochtends 210+7+bambix (uit de rietjebeker) en tussen de middag pap van 180+6+heleboel bambix.

Nu, met het warme weer, bied ik 's avonds wel een fles aan. En die gaat vaak wel leeg. Maar volgens mij is de richtlijn ongeveer 500 cc fv per dag.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_83848315
Finn van harte gefeliciteerd!

Wij zijn terug van het cb en Timo zou prikjes krijgen maar dat ging niet door want hij is wat afgevallen Hij is nu 73,5 cm en 8530 gram. 22 juni was hij nog 8695 gram.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:47:34 #174
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83848800
Ja, R heeft waterpokken nu, S nog niet. Maar hij lijkt er weinig last van te hebben .
pi_83852338
Finn al weer 1, gefeliciteerd!
Niels staat, knap hoor!
Leander aan de garnalen

Jamie lijkt papa te zeggen, het wordt steeds duidelijker. Was van de week al op het kdv maar toen wilde ik het niet geloven. Had echt ja hoor zal je wel verkeerd gehoord hebben. Als hij op grond zit en hij pakt je handen trekt Jamie zich zelf op naar staan. Dus box en bed zijn omlaag. Net heeft hij lekker in zn badje gespetterd op t balkon. Waar hij zn piemel ontdekte en hij is er achter dat hij vast zit en er niet af kan Hier ook de waterpokken lijkt wel, straks maar ff havermout halen voor dat Jamie gaat logeren. Hij gaat tot zondag middag naar zn oma dan kunnen wij het verf werk afmaken en de zolder aftimmeren.
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 15:32:17 #176
5428 crew  miss_sly
pi_83852792
Ik vergeet helemaal FTA en Finn te feliciteren 1 jaar, wow

McLaura, jouw Thijs is ook bijna aan de beurt vorig jaar waren we nog druk aan het overleggen over hoe, wat en wanneer met bevallen en melden op forum enzo En schaap heeft net onze taart voor Senna's verjaardag besteld En de kadootjes zijn binnen

Valt het op dat ik min of meer in shock ben?
pi_83857073
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:32 schreef miss_sly het volgende:
Valt het op dat ik min of meer in shock ben?
jamaar...het is toch ook wat zeg

een taart! voor Senna! Ze is al 1 jaar!
pi_83858976
Gefeliciteerd Finn!
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Chan het volgende:
Wij zijn terug van het cb en Timo zou prikjes krijgen maar dat ging niet door want hij is wat afgevallen Hij is nu 73,5 cm en 8530 gram. 22 juni was hij nog 8695 gram.
Oh Chan wat naar. Enig idee hoe dat kan? Diarree gehad misschien?
pi_83860489
Xenia hij heeft 2 weken vrijwel niks gegeten want hij wilde niet.. Gisteren wel weer een goeie dag gehad, maar vandaag weer een beetje half.. pff.. Hij wil gewoon echt alleen maar eten waar hij zin in heeft en is super kieskeurig Ik baal er wel van want hij is al niet zo'n speklap dus kan ook niet veel missen.. Maar ik wil hem ook niet leren dat hij altijd alles krijgt waar hij zin in heeft.. Lastig dus..

Groof gelukkig maar dat hij er weinig last van heeft!

Jamie wat knap dat je al papa aan het zeggen bent

Miss onwerkelijk he, hier nog een paar weekjes verder weg maar ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen nog dat hij straks 1 is
pi_83864452
Lieve grote babietjes tot snel allemaal in het volgende topic!

Mijn kleine man is vandaag ineens groot geworden, wat een bijzondere dag. Vandaag de schoonfamilie op bezoek gehad, morgen de rest van de familie & vrienden maar hij is nu al zo ontzettend overspoeld met cadeau's!

1 jaar geleden:

Mijn grote man trots op het cadeau wat hij van ons gekregen heeft:
pi_83864554
Finn, nog van harte grote kerel! Nu ben je een echte dreumes met een echt grote jongensfiets!

Thijs ook maandag alweer... (mooie datum is dat )
en dan Senna.... Nee toch?!
pi_83864559
Prachtig FTA

wat een ventje alweer! mooi
pi_83864668
Chan, vervelend dat hij is afgevallen.... Lastig dat hij nu al zo kieskeurig is, maar toch zou ik denk ik gewoon maar geven wat hij wel lust (ok geen junkfood natuurlijk ) omdat hij niet te veel meer moet gaan afvallen natuurlijk.

R. met de waterpokken, wat sneu. Maar gelukkig dat hij er (nog) geen last van heeft).

Niels die al kan staan, woeiiiii!!
pi_83864705
Finn gefeliciteerd!! Wat een mooie fiets heb je gekregen!
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 21:45:29 #185
5428 crew  miss_sly
pi_83865553
Kijk Finn nou Wat een mooi jongetje is hij toch, FTA! En wat een prachtige fiets! Tot snel ( ) in het volgende topic!

Chan, wat rot dat Timo afgevallen is. Op zich niet onlogisch als hij zo kieskeurig is met eten, maar toch neit erg fijn. Krijgt hij nou ook nog bv?

Groofs, hoe is het met je mannetje?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 21:55:35 #186
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83865984
Beterschap voor R Groofsken. Fijn dat hij er niet zoveel last van heeft!

Niels wat doe je???? Ga zitten, je bent een baby!

FTA wat heb je daar een prachtig jochie zeg En wat had hij een leuk 1e pakje aan!

Chan wat vervelend dat hij is afgevallen. Wanneer moet hij nu voor zijn prikjes?

Miss natuurlijk mag je in shock zijn Ik vind het trouwens zo leuk dat Senna en Linde op dezelfde dag jarig zijn Ik ben trouwens nog steeds in shock elk jaar hoor. Net een keukentje besteld want mijn meiske wordt alweer 3

Esmee is trouwens nog steeds een spikkeltje. Vanmorgen naar de huisarts geweest omdat de koorts eigenlijk zou moeten zakken zodra de spikkels verschijnen. Vanmorgen had ze nog 38,4. Alleen meet de huisarts altijd via je oor en dat is (hier in ieder geval) altijd lager. Ze was ook nog behoorlijk aanwezig, dus maandag weer contact opnemen als ze nog koorts heeft en anders bij twijfel het weekend naar de HAP.
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 21:57:54 #187
5428 crew  miss_sly
pi_83866081
Stiemie, ik vind dat ook zo leuk, dat Linde en Senna op dezelfde dag jarig zijn En dan kijk ik naar Linde en dan zie ik hoe Senna 2 jaar later zal zijn

Wat naar dat Esmee nog ziek is.Gelukkig lijkt ze er dan weinig last van te hebben, maar koorst is altijd naar. Beterschap
pi_83866106
Bedankt voor alle felicitaties! Ik ben dan ook echt trots op mijn mooie manneke!
Tot snel inderdaad Miss!

Het eerste pakje een goodmood jumpsuit, kleinste maat nog veeeel te groot Mijn kleine spookje.
Beterschap voor Esmee
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:01:35 #189
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83866226
Gefeliciteerd met Finn, FTA . Tis zo'n leukerd, jullie zoon .
pi_83866453
Finn wauw zeg wat ben je groot geworden

Och arme Esmeetje, hopelijk zakt de koorts nu snel!

Meimeltje ja dat doe ik ook wel zo veel mogelijk maar hij lust al niet zoveel.. En dan moet hij er ook nog maar net zin in hebben.. pff.. vanmiddag had ik een boterham met banaan voor hem maar halverwege was hij dat ineens zat en toen gaf ik hem een boterham met kaas en daar ging de eerste helft ook weer probleemloos van op.. Terwijl andere dagen hij juist het liefst 2 boterhammen met hetzelfde eet.. pff ik wil een gebruiksaanwijzing
Miss ja hij krijgt nog borstvoeding, een voeding of 4 per dag.. Hij krijgt er geen genoeg van
Stiemie hij moet nu over een week terugkomen, nou ja, de maandag na het weekend dan..
pi_83866647
Chan: ja jammer dat er geen gebruiksaanwijzingen voor kinderen bestaan he, dan wil ik die hier ook
Hier trouwens ook een slechte eter hoor. Langzaam begint hij nu wel wat te lusten, maar echt aan het smullen is hij nog niet. Hij heeft nu heel vaak banaan gehad en dat is nu eigenlijk het enige wat hij wel erg lekker lijtk te vinden. Ben benieuwd hoe het straks met de boterhammen zal gaan....

Stiemie, beterschap voor Esmee!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:13:39 #192
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83866731
Chan, mijn dochter heeft ook een tijdje slecht gegeten, en kon dat ook eigenlijk niet goed hebben kwa gewicht. Bij het avondeten was het vrij streng toch 'dit, of niks'... Maar als ze dan bijna niks at, dan kreeg ze flink veel later gewoon toch nog een fles pap. Maar dan dus wel echt twee uur later ofzo, zodat ze maar niet zou gaan denken "als ik niks eet, krijg ik wel een fles pap". Ze is er doorheengekomen en heeft volgens mij de link niet gelegd, want ze vroeg nooit om die fles pap.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:14:22 #193
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83866772
Veel beterschap voor Esmee.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:35:35 #194
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83867822
Oh groof dat vind ik een slimme.
Ik heb gelukkig over het algemeen een goede eter, dus de keren dat hij maar een halve portie wil (of alleen een rijstewafel 's ochtends) kan hij makkelijk hebben. Maar toch he, je moet je dan toch inhouden om er niet even nog wat in te proppen.

Terwijl ik het juist zo belangrijk vind dat hij naar zijn eigen hongergevoel leert luisteren.

Nouja, eten en slapen zijn gewoon heel basaal, als het daar niet lekker loopt hakt dat er meteen in voor je gevoel.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:44:45 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83868184
Mijn spikkeltje
pi_83869514
Wat worden die kindjes toch snel groot...

voor de niet lekkere/zieke/pokkige kindjes
Fake it till you make it...
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 23:48:12 #197
5428 crew  miss_sly
pi_83870554
Ach, stippelmeisje

yoghurt eten doe je zo:

zaterdag 10 juli 2010 @ 00:31:37 #198
100412 mefke79
komt goed!
pi_83871937
Senna, briljante manier van yoghurt eten!
Finn, nog gefeliciteerd, grote jongen. Wat een mooie fiets.
Timo afgevallen, pff. Vervelend dat ie zo kieskeurig is. Lastig ook want je wilt em niet wennen aan kieskeurig zijn, maar ja, aankomen moet eigenlijk ook.
Esmee, ik hoop dat je snel opknapt.
Ssserpente, hoe gaat het met de voeding?

Ons jochie was vanacht compleet de weg kwijt. Wist even niet meer waar ie nou was en brulde de boel bij elkaar. Pas toen hij zijn projectielamp even zag was het goed. Toen nog wat drinken en meneer is lekker gaan slapen.
En het is een hongerlapje. Vandaag kreeg ie om vijf uur een bak yoghurt met banaan (potje van olvarit + bakje yoghurt uit Frankrijk, waarom hebben ze die portiepakjes niet hier?), daarna een fles van 210 om half acht, toen om negen uur nog een grote pot macaroni en toen we om elf uur bij mijn ouders gingen was het na een kwartier brullen in de autostoel. En pas na een kwartier kwam ik op het idee om een soepstengel te geven..die ging in schoon tempo op ! En nu ligt ie na een papfles van 210 in bed. Hij lijkt wel door de warmte steeds later te gaan eten, nou ja, doen we zelf ook, dus komt wel goed uit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_83872223
Wij hadden vanavond oppas in huis (of eigenlijk achter het huis) vanwege een bbq van D zijn werk. Komen we thuis: "Lars heeft wel bijna een uur gehuild in bed...en slaapt hij altijd op zijn buik?"
Nee dus, hij slaapt op zijn rug, en dat is dan ws ook de reden dattie zo huilde....
ik vind 't zielig.
heb hem net maar weer omgekeerd....

Afgelopen nacht ook ineens een schreeuw...gevolgd door gehuil, ik erheen, zat Lars vast met zijn arm tussen de spijlen van zijn bed....Arm eruit gehaald, duim ging in de mond en meneer knorde weer verder....sweety
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83874899
Finn! Wat is hij al een grote jongen, hij lijkt wel een peuter zo op die fiets en met al dat haar!
Esmee Hopelijk heeft ze er niet zoveel last van.
Senna wordt ook groot zeg, mooie meid Hihi yoghurtmaskertje!
Chan wat vervelend dat Timo afgevallen is, is hij ineens veel actiever geworden of was hij ziek?
Driekus tjonge die kan goed eten zeg! Wat zielig dat hij zo overstuur was ineens.
Ohh wat zielig dat Lars zo overstuur raakte omdat hi jverkeerd om lag, zo'n simpel iets, zo makkelijk op te lossen
@staan, dat kon hij al twee weken ofzo, hij schuifelt ook al een beetje langs de box, maar ik vond het zo schattig dat hij zijn muziekbeestje ontdekt had

Gisteravond was DRAMA. Ik ga het nooit meer zo doen en ik voel me enorm schuldig
Om 18.45 uur bracht ik hem naar bed en is hij snel gaan slapen tot 21 uur, toen heb ik hem gevoed en heb ik hem weer naar bed gebracht alwaar het drama begon. Tot nu toe precies hetzelfde als gisteravond. Waarschijnlijk ziet hij het eerste slaapje als verlaat middagslaapje en wil hij daarna spelen.
Ik ben met een boek bij hem gaan zitten en heb hem steeds weer neergelegd, maar hij raakte steeds meer overstuur. De buren zetten zelfs hun muziek harder... Na ruim een uur heb ik het opgegeven en heb ik hem in slaap gevoed. Met al die adrenaline in zijn lijf gaat hij natuurlijk niet slapen, dat doen wij ook niet als we zo gestrest zijn
Vannacht is hij vier keer wakker geworden en om 6.15 uur was hij klaarwakker.
Bah wat voel ik me naar, ik wil hem steeds knuffelen maar hij wil nu gewoon lekker spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')