quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Vlindur het volgende:
Och Esmee, beterschap!
MeNicole, wat naar zeg, zoveel! Sterkte de komende tijd en ik duim voor je dat ie met zijn verjaardag gewoon lekker taart eet!![]()
Thomas, knagerd!Ca.ra, wat een schrik zeg! Gek kind!
Werkse Sorbo!
Rienk heeft gister alleen de 3e helft meegekregen, die werd keurig wakker NA de wedstrijdEn hij rolde toen van buik naar rug!
![]()
Zo knap!
Vannacht heeft ie weer goed geslapen en J. Heeft hem vanochtend rond half 8 de fles gegeven, de 4e dag op rij al
Lekker is dat zeg, uitslapen
Daarna speelde Rienk in zn bed en heb ik gedoucht en nu slaapt hij en kunnen we straks fris naar het CB voor de APK. Ben weer benieuwd!
Fijne dag allen!
Een deel van de ouders maakt daar heel grote problemen van. Ik heb meermaals meegemaakt dat er dikke ruzies onstonden op het kdv door bijtende kinderen. Maarja, wat doe je eraan als ouder als je er niet eens bij bent als het gebeurd...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef miss_sly het volgende:
maar het bleek dat ze verschillende kindjes in het gezicht had gebeten![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb tóch even kunnen genieten van de juiste spelwijze van de TT. En nu is hij weer weg![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over en weer gaat niemand toegeven en jullie hebben de pech dat wij de knopjes hebben!
Tot ie dat in bed of in de box gaat doen en je er niet bij bentquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef martine1984 het volgende:
Mn lief stelde na Jamie zn actie van gister voor om de box en zn bedje naar beneden te doen. Maar daar heb ik nog even een stokje voor gestoken. Heb vorige week de hemel al boven zn bed weg gehaald dus heb nog even tijd nodig om daar aan te wennen. Ik wil nog vast houden aan het feit dat ik een kleine baby heb
Na ongeveer 6 maanden moet je alles op de laagste stand zetten als je op safe wilt spelen. Het is even lastig in het begin, maar daarna went het snel voor je als ouder.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:07 schreef het-is-mij het volgende:
Hierworden de beentjes en armen overal doorheen gestoken/vastgehouden etc. dus toen hij regelmatig in kruipstand in bed/box zat is het hier naar beneden gegaan.
Nou ja, ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Niet bij de baby's hoor maar mijn zoontje van toen 3 werd steeds gebeten door een meisje van 2.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:52 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Een deel van de ouders maakt daar heel grote problemen van. Ik heb meermaals meegemaakt dat er dikke ruzies onstonden op het kdv door bijtende kinderen. Maarja, wat doe je eraan als ouder als je er niet eens bij bent als het gebeurd...
Ja, nou, ik ben het met je eens, hoor. Ik vond het echt heel erg naar om te horen van Senna, terwijl ik best wel weet dat er op deze leeftijd nog niets achter zit ofzo. Ik zal er dus zeker op letten en ik ben blij dat de leidsters er daar op letten en het tegen me verteld hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef lily het volgende:
Lars; wat goed man![]()
en Rienk, mooie curve![]()
[..]
Nou ja, ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Niet bij de baby's hoor maar mijn zoontje van toen 3 werd steeds gebeten door een meisje van 2.
Hij had steeds de tandafdrukken in zijn armen staan.
Vind ik toch echt niet zo leuk (niet dat ik ruzie heb staan maken trouwens maar de leidsters moeten daar wel op letten vind ik)
Wat ontzettend fijn MeNicole! Wat zul je een opluchting voelen nu hij weer goed drinktquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Hij heeft nu al 650cc fv gehad vandaag. Das meer dan de laatste dagen bij elkaar. Zit gewoon in zijn rietjesbeker en als ie dorst heeft drinkt ie ervan. En om de 3 uur bieden we een fles warme fv aan. Net dronk ie hem bijna leeg. Als ie dit nou blijft doen.
Ooohh wat is hij dan snel! Jeetje nu al staanquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef het-is-mij het volgende:
Leuk xenia dat praten, is het nog steeds helemaal oke tussen jou en de paps btw?
Ik hoef idd niet per se in de op, zo regelmatig post ik niet, geen tijd voor en ook niet altijd zin in.
Soms als ik wat wil weten of zeggen doe ik het gewoon ff tusserndoor
Maar tijn is van 13-10
hier ook, vooral in de box vind ik het eng worden nu, dus die gaat maar helemaal omlaagquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:07 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Tot ie dat in bed of in de box gaat doen en je er niet bij bent![]()
Hierworden de beentjes en armen overal doorheen gestoken/vastgehouden etc. dus toen hij regelmatig in kruipstand in bed/box zat is het hier naar beneden gegaan.
Ik heb v Wolf een IDkaart, gewoon handig op pasje formaat dus zit in de portomonee bij de andere pasjesquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:08 schreef lily het volgende:
Inderdaad, FTA, ik lees het ook. Wat stom zeg...
Moet ik over twee jaar ook voor de jongens paspoorten gaan aanvragen. Wat een gedoe al die paspoorten in huis die je mee moet nemen.
Kun je daar overal mee naartoe?Nee, ik zie het al.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb v Wolf een IDkaart, gewoon handig op pasje formaat dus zit in de portomonee bij de andere pasjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |