abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 09:37:45 #1
5428 crew  miss_sly
pi_83754000
Het vorige deel Het grote babietjestopic (6 - 12 maanden) deel 33

09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-07-2010 10:01:30 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 09:38:16 #2
5428 crew  miss_sly
pi_83754014
Omdat Vlindur denk ik neit doorhad dat ze hem sloot.
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 09:40:58 #3
5428 crew  miss_sly
pi_83754092
En de laatste post van Vlinudr:
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Vlindur het volgende:
Och Esmee, beterschap!

MeNicole, wat naar zeg, zoveel! Sterkte de komende tijd en ik duim voor je dat ie met zijn verjaardag gewoon lekker taart eet!

Thomas, knagerd! Ca.ra, wat een schrik zeg! Gek kind!

Werkse Sorbo!

Rienk heeft gister alleen de 3e helft meegekregen, die werd keurig wakker NA de wedstrijd En hij rolde toen van buik naar rug! Zo knap! Vannacht heeft ie weer goed geslapen en J. Heeft hem vanochtend rond half 8 de fles gegeven, de 4e dag op rij al Lekker is dat zeg, uitslapen

Daarna speelde Rienk in zn bed en heb ik gedoucht en nu slaapt hij en kunnen we straks fris naar het CB voor de APK. Ben weer benieuwd!

Fijne dag allen!
pi_83754099
Succes bij het CB Vlindur!

En Cara ik had helemaal gemist dat Thomas probeerde een viltje op te eten
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 09:43:37 #5
5428 crew  miss_sly
pi_83754163
En ik was nog helemaal vergeten te vertellen dat Senna vorige week op het kdv niet zo lief was geweest. Toen de leidster dat zei, vroeg ik me even af wat ze bedoelde, maar het bleek dat ze verschillende kindjes in het gezicht had gebeten

Ze wisten niet precies hoe of wat, het leek geen boosheid of frustratie ofzo, maar de kindjes huilden, hadden bijtsporen in hun gezicht en Senna zat ernaast.

Ik schrok eigenlijk best wel en heb de hele week opgelet, maar ze bijt thuis eigenlijk niet. Ik heb haar een keer enthousiast naar knuffel Nijntje zien kruipen en met open mondje naar het gezicht van Nijntje zien gaan, maar dat is het dan. Misschien wilde ze een kusje geven ofzo, maar ja...geen idee dus hoe hiermee om te gaan. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:52:04 #6
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83754360
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef miss_sly het volgende:
maar het bleek dat ze verschillende kindjes in het gezicht had gebeten
Een deel van de ouders maakt daar heel grote problemen van. Ik heb meermaals meegemaakt dat er dikke ruzies onstonden op het kdv door bijtende kinderen. Maarja, wat doe je eraan als ouder als je er niet eens bij bent als het gebeurd...
I intend to be formidably armed
pi_83754375
Miss dat is precies de manier waarop Timo kusjes geeft.. Hij gebruikt gelukkig lang niet altijd zn tanden erbij, maar soms wel.. En hij grijpt de kindjes op het kdv altijd vast en knuffelt ze helemaal plat als hij de kans krijgt.. Heel lief en zo, maar soms niet helemaal handig Hij heeft nogal scherpe nagels (heeft iemand een tip om die dingen minder scherp te krijgen?) en het is weleens gebeurd dat hij daardoor een ander kindje verwond heeft.. Daar was ik ook best wel van geschrokken maar de leidsters waren er heel makkelijk over, gewoon sja, dat soort dingen gebeuren.

Vlindur succes bij het cb Wij moeten vrijdag weer, en dan krijgt Timo weer prikjes
pi_83754567
Oeh, bijten, dat kon hier ook wel eens een probleempje worden... Als ik haar optil zet ze meteen haar tanden in mijn schouder/borst/arm/gezicht. Hoe ga ik haar dat nou weer afleren?

Dank je Vlindur, en succes op het CB! Wij mogen volgende week weer. Ik denk dat Isabeau deze keer wél gegroeid is. Ze wordt slungelig
pi_83754588
Shit, heb net een nieuwe gemaakt Ik had het idd niet door

(07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR mag er nu bij! )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:01:10 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83754598
Sasha heeft ook wel eens gebeten en is ook wel eens gebeten.
En vorige week beet Oscar me in mijn teen en gisteren nog in mijn schouder.
Het is een nieuwe 'vaardigheid' en daar oefenen ze mee zeg maar. Het huilen van de andere kindjes schrikt volgens mij al wel genoeg af om door te krijgen dat het niet de bedoeling is.

Niet leuk, zeker niet om van je eigen kindje te horen, maar ik zou er niet al te veel aandacht aan besteden verder.
pi_83754674
Ik heb tóch even kunnen genieten van de juiste spelwijze van de TT. En nu is hij weer weg

BE, ik denk dat ik volgende keer ook maar ga huilen (net alsof ) als Isabeau me bijt. Misschien schrikt het haar af.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:05:09 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83754712
Nou ja, het is dat of 'nee, dat mag niet'.
Ik zei van de week, met die schouder, gewoon heel hard Au en daar keek Oscar weer heel verbaasd door!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:05:47 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83754730
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb tóch even kunnen genieten van de juiste spelwijze van de TT. En nu is hij weer weg

Over en weer gaat niemand toegeven en jullie hebben de pech dat wij de knopjes hebben!
pi_83754756
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Over en weer gaat niemand toegeven en jullie hebben de pech dat wij de knopjes hebben!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:08:54 #15
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83754822
Hmm dat bijten heeft Linde nooit gedaan en ik hoop maar dat Esmee het ook over slaat. Misschien omdat Linde pas met 12 maanden tandjes kreeg. Dat ze dat verbieden dan al wat meer snappen?

Overigens heeft Esmee een nieuwe hobby Ze neeemt een heeeeele grote slok uit de rietjesbeker..... en spuugt die vervolgens met een boogje weer over mij heen uit
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 10:13:26 #16
5428 crew  miss_sly
pi_83754952
haha, die TT, ik doe het zonder erbij na te denken eigenlijk geen kwestie van kost wat kost volhouden, hoor

Ik wil dat bijten ook neit te groot maken, maar het was echt niet fijn om te horen en ik wil thuis ook wel nee zeggen, maar ze doet het gewoon niet. Zelfs niet met de bv, eigenlijk. Dus tja, dat is lastig dan.
pi_83755814
Jeetje Senna aan het bijten op het kdv, das niet leuk. Maar ja wat doe je er aan.... je kunt er niks mee. Nu maar hopen dat het een eenmalige actie was.

Jamie trok zich gister gewoon op aan de box rand. Hij zat op zn kont en ineens op zn knietjes Om vervolgens een hap te nemen van de box rand Wie heeft mijn kleine baby gestolen en mij dit jongetje in ruil daar voor gegeven? Ik was echt compleet verbaasd, wat gaat het snel.
pi_83756124
Tsja, dat bijten. Vervelend is het wel. ik kan me als ouder indenken dat je gewoon niet wilt dat je kind bijt. Je moet er maar bij bedenken dat er geen kwade bedoelingen achter schuilen als ze zo klein zijn.
Ze hebben ook echt geen idee dat het echt pijn doet....

Vlindur, succes bij het CB!

CaRa wat een avontuur was dat weer, maar dat heb je maar mooi achter de rug! En nu wachten en duimen voor de uitslag.

Menicole, ik hoop dat Leander snel weer aankomt!
En dat hij lekker taart kan smullen op zijn verjaardag!

Arme Esmee ziekjes....beterschap!

Incantrix, wat zielig he die doorkomende tanden.....ik hoop dat het met Stef snel wat beter gaat.

Ik was net de vaatwasser aan het uitpakken, STAAT er ineens een klein mannetje naast me. Had zich opgetrokken aan de klep van de vaatwasser!!!! Woei!!!! Eerste keer!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:10:32 #19
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83756712
Wat goed al die kindjes die zich optrekken en gaan staan

Heeft iemand mijn kleine blije meiske gezien? Ze heeft gewoon weer 39,7 en ze is heel pieperig. Niet zo gek als je niet lekker bent, maar na 3 dagen gepiep ben ik een beetje uitgepiept
pi_83757548
Lars Wat knap!

Arme Esmee en Stiemie, maar hopen dat ze snel beter word. Kan me goed voorstellen dat je er na 3 dagen toch wel klaar mee bent.

Mn lief stelde na Jamie zn actie van gister voor om de box en zn bedje naar beneden te doen. Maar daar heb ik nog even een stokje voor gestoken. Heb vorige week de hemel al boven zn bed weg gehaald dus heb nog even tijd nodig om daar aan te wennen. Ik wil nog vast houden aan het feit dat ik een kleine baby heb
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:43:16 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83757883
Tsja, dat bijten. Vervelend is het wel. ik kan me als ouder indenken dat je gewoon niet wilt dat je kind bijt. Je moet er maar bij bedenken dat er geen kwade bedoelingen achter schuilen als ze zo klein zijn.
Ze hebben ook echt geen idee dat het echt pijn doet....

Vlindur, succes bij het CB!

beterschap voor kleine Esmee niet leuk....

En Rienk veel succes op het CB! jij moet dus ook bij 7 maanden Vlindur? dacht dat ik de enige was??

jeujjjjj voor Lars wat stoer, gewoon zelf gaan staan!

Ca.ra fijn dat het goed is gegaan met je mooie mannetje

verder niet bijgelezen; problemen met internet, dus hoop dat posten nu gaat lukken, poging numero 3 namelijk

Ik ben aan het oefenen om Evie 2 dutjes op een dag te laten doen; en dat gaat nu een paar dagen goed. Ze ligt dr nu ook net weer in, na een keurig opgegeten fruithapje...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:43:58 #22
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83757912
en huhhh ik kan ook niets wijzigen in mijn posts; maar de eerste regels zijn niet van mij
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83761028

7350 gram

67 centimeter

Klein maar fijn! Hij is weer goedgekeurd. Alles dikke prima.

BJ, ik ben nu met 6.5 maanden geweest en op 1 september mag ik weer. Met 7.5 maand dus! Hoe vaker hoe beter hoor, vind het wel fijn, die metingen

Er was ook een kind van 8 maanden; 10.7 kilo En groot! "He likes the milk" zei ze.

En Lars kan staan!
pi_83761383
Lars knappe jongen!

Rienk weer goedgekeurd Mooie lijntjes heeft hij zeg!

Beterschap voor Esmee
pi_83761398
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef martine1984 het volgende:
Mn lief stelde na Jamie zn actie van gister voor om de box en zn bedje naar beneden te doen. Maar daar heb ik nog even een stokje voor gestoken. Heb vorige week de hemel al boven zn bed weg gehaald dus heb nog even tijd nodig om daar aan te wennen. Ik wil nog vast houden aan het feit dat ik een kleine baby heb
Tot ie dat in bed of in de box gaat doen en je er niet bij bent
Hierworden de beentjes en armen overal doorheen gestoken/vastgehouden etc. dus toen hij regelmatig in kruipstand in bed/box zat is het hier naar beneden gegaan.

Ieder zn eigen ding maar ik wil er niet aan denken.
Wel raar hoor zo laag, minder makkelijk kusje geven als ik s avonds naar bed ga

Goed man alle kindjes die staan.
Hier ook staan, kruipen als een gek en stappen als je zn handjes vast houd echt zo heel parmantig die voetjes naar voren, het moet niet gekker worden haha

@ Ca.ra succes met afwachten van de uitslag, spannend lijkt me!

@ Menicole, hopelijk gaat deze aanpak werken.
Sv moet je toch ook ff niet aan denken, dan krijg je wel steeds iets erbij op zeg, jullie ook heel veel sterkte.
pi_83762508
Bijten is Leander ook heel erg goed in. Altijd tijdens het knuffelen. Hij bedoelt het vast wel lief maar ja je schrikt je rot steeds.

Hij heeft nu al 650cc fv gehad vandaag. Das meer dan de laatste dagen bij elkaar. Zit gewoon in zijn rietjesbeker en als ie dorst heeft drinkt ie ervan. En om de 3 uur bieden we een fles warme fv aan. Net dronk ie hem bijna leeg. Als ie dit nou blijft doen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_83762640
Het-is-mij, je hebt gelijk. Maar zover is Jamie nog niet. Hij deed het gister voor het eerst. En als hij ook maar een beetje gevaarlijke capriolen gaat uithalen gaat het direct naar beneden hoor. Maar ik ben er zelf nog niet zo aan toe denk ik. Voor mijn gevoel lag hij gister nog gewoon stil in de box op zn rug naar de mobiel te staren.
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:11:00 #28
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83763897
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:07 schreef het-is-mij het volgende:
Hierworden de beentjes en armen overal doorheen gestoken/vastgehouden etc. dus toen hij regelmatig in kruipstand in bed/box zat is het hier naar beneden gegaan.
Na ongeveer 6 maanden moet je alles op de laagste stand zetten als je op safe wilt spelen. Het is even lastig in het begin, maar daarna went het snel voor je als ouder.

Bedenk me net dat mijn dochter 8 maanden is in vaak in kruipstand zit en alles pakt en ik haar bedje nog niet verlaagd heb, straks gelijk even doen

De box had ik na 3 maand alweer uit de woonkamer, wat een onding. Bij beide kinderen maar 3 maand gebruikt en daarna opgeborgen. We hebben al tijden boxkleed gewoon op het tapijt liggen en dat werkt ideaal. Ok, af en toe een bal ofzo op haar hoofd, maar dat gebeurd evengoed in de box en mevrouw pakt haar grote broer straks wel terug als ze kan kruipen
I intend to be formidably armed
pi_83766232
Lars; wat goed man

en Rienk, mooie curve
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:52 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Een deel van de ouders maakt daar heel grote problemen van. Ik heb meermaals meegemaakt dat er dikke ruzies onstonden op het kdv door bijtende kinderen. Maarja, wat doe je eraan als ouder als je er niet eens bij bent als het gebeurd...
Nou ja, ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Niet bij de baby's hoor maar mijn zoontje van toen 3 werd steeds gebeten door een meisje van 2.
Hij had steeds de tandafdrukken in zijn armen staan.

Vind ik toch echt niet zo leuk (niet dat ik ruzie heb staan maken trouwens maar de leidsters moeten daar wel op letten vind ik)
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 15:11:54 #30
5428 crew  miss_sly
pi_83766327
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:09 schreef lily het volgende:
Lars; wat goed man

en Rienk, mooie curve
[..]

Nou ja, ik heb dat wel eens meegemaakt ja. Niet bij de baby's hoor maar mijn zoontje van toen 3 werd steeds gebeten door een meisje van 2.
Hij had steeds de tandafdrukken in zijn armen staan.

Vind ik toch echt niet zo leuk (niet dat ik ruzie heb staan maken trouwens maar de leidsters moeten daar wel op letten vind ik)
Ja, nou, ik ben het met je eens, hoor. Ik vond het echt heel erg naar om te horen van Senna, terwijl ik best wel weet dat er op deze leeftijd nog niets achter zit ofzo. Ik zal er dus zeker op letten en ik ben blij dat de leidsters er daar op letten en het tegen me verteld hebben.
pi_83766522
nee zeker.
En je kunt een baby ook niet vergelijken met een kind van dik twee jaar natuurlijk maar ik vind het niet raar dat ouders het niet leuk vinden (zeker niet als ze dus wat ouder zijn).
pi_83767008
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:36 schreef MeNicole2 het volgende:
Hij heeft nu al 650cc fv gehad vandaag. Das meer dan de laatste dagen bij elkaar. Zit gewoon in zijn rietjesbeker en als ie dorst heeft drinkt ie ervan. En om de 3 uur bieden we een fles warme fv aan. Net dronk ie hem bijna leeg. Als ie dit nou blijft doen.
Wat ontzettend fijn MeNicole! Wat zul je een opluchting voelen nu hij weer goed drinkt

Cara, wat zal het je moederhart pijn doen als je je jongetje zo hoort snikken om mama. Fijn dat de anesthesist hem probeerde te troosten. Moeten jullie nu een week wachten op de uitslag? Sterkte

Martine, wij hebben 2 weken geleden bed en box halverwege naar beneden gezet (extra gaatjes geboord). Ik vind het ook moeilijk om het al helemaal omlaag te gooien en ze staat nog niet. Dus nu deze tijdelijke oplossing en ik kan nog steeds een kusje geven als ze slaapt.

Het-is-mij, ik zie jullie niet in de op staan, maar dat is misschien wel expres? Maar sowieso wel een jompel voor het staan

Miss, ik kan me goed voorstellen dat je ermee zit. Is niet leuk om te horen en je kunt er eigenlijk helemaal niks tegen doen. Hopelijk besluit Senna snel dat andere kindjes niet lekker zijn om te proeven.

Xeentje heeft in 2 weken tijd grote sprongen gemaakt. Ze kan nu zelf vanuit lig naar zit, kan al helemaal stabiel zelf zitten en houdt dat lang vol, kan tijgeren als een speer, kan af en toe ook echt kruipen en als ik haar optil en met haar beentjes op de bank zet, zet ze ze meteen 'vast' en begint als een dolle te springen en te schaterlachen
En ze zegt haar eerste woordje... papa. Ik had ook niet anders verwacht dat papa haar eerste woordje zou zijn (al hoopte ik toch stiekem wel op mama). En ze zegt het de hele tijd als ze papa ziet. Kan echt uren vol adoratie naar papa kijken als hij ergens mee bezig is, ondertussen de hele tijd papapapapapapa brabbelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 07-07-2010 15:40:51 ]
pi_83767175
Dan merk ik weer dat ik nog een kleine grote baby heb

Wat een ontwikkelingen hier. Xeentje met haar papa....wat lief

Hier nog niks, niet rollen, niet zitten en ook geen tanden
Maar wel een superlief en makkelijk babymeisje waar iedereen in huis dol op is
pi_83767582
We hebben pasfoto's laten maken van Leah zodat ik haar in mijn paspoort bij kan laten schrijven (9 euro trouwens voor een setje )

dat haar

pi_83767773
Xeentje zegt papa
Lily die foto is echt schattig.
pi_83767853
Lily wat een plaatje! Echt een heel erg mooi meisje op een heel erg mooie foto!
pi_83768159
Oh Leah

Ze lijkt zo op haar broers!
pi_83768299
Leuk xenia dat praten, is het nog steeds helemaal oke tussen jou en de paps btw?

Ik hoef idd niet per se in de op, zo regelmatig post ik niet, geen tijd voor en ook niet altijd zin in.
Soms als ik wat wil weten of zeggen doe ik het gewoon ff tusserndoor

Maar tijn is van 13-10
pi_83768471
Leah wat ben je mooi!! Die haartjes zijn juist schattig
pi_83768808
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef het-is-mij het volgende:
Leuk xenia dat praten, is het nog steeds helemaal oke tussen jou en de paps btw?

Ik hoef idd niet per se in de op, zo regelmatig post ik niet, geen tijd voor en ook niet altijd zin in.
Soms als ik wat wil weten of zeggen doe ik het gewoon ff tusserndoor

Maar tijn is van 13-10
Ooohh wat is hij dan snel! Jeetje nu al staan
Xeentje probeert vooralsnog alleen haar beentjes vast te zetten, maar zwabbert daarbij nog alle kanten op. Staan kun je het absoluut nog niet noemen, laat staan stapjes zetten. Knap hoor Tijn!
pi_83769053
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:07 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Tot ie dat in bed of in de box gaat doen en je er niet bij bent

hier ook, vooral in de box vind ik het eng worden nu, dus die gaat maar helemaal omlaag
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83769394
Rienk is klein maar fijn, nou prima toch!

Lily, geniet nog maar lekker van je "kleine meisje" want die gaat dat allemaal ook doen straks....en dan is er geen houden meer aan....Lars wordt soms al op een jaar geschat, dat vind ik lang niet altijd leuk hoor....mijn kleine vriendje is een baby...! Zelfs Meike begint al: Lars is geen baby meer hoor mama, hij is nu een kindje...<3

hier staat de box ook laag, maar dat is ook maar voor de show want hij zit er nooit meer in....
op de grond is het leven veel leuker.

oeh mijn kleine ontdekker zat vanmiddag te smullen van de kattenbrokjes.....
Gelukkig kon ik ze nog uit zijn mondje hengelen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83774489
even niet bijgelezen maar een reactie op lily, hier stond op de site van de gemeente dat baby's in 2012 een eigen paspoort moeten hebben en de bijschrijving dan nu maar 2 jaar geldig is, misschien is een eigen paspoort voor nu dan 'voordeliger'

wel een ontzettend schattige foto!
pi_83774728
Inderdaad, FTA, ik lees het ook. Wat stom zeg...

Moet ik over twee jaar ook voor de jongens paspoorten gaan aanvragen. Wat een gedoe al die paspoorten in huis die je mee moet nemen.

Een bijschrijving kost 20 euro en een paspoort 50 euro. Identiteitskaart 42.
Bij de pasfoto eisen staat trouwens: mond is gesloten. Wordt de foto ook nog afgekeurd zeker...
pi_83774821
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:08 schreef lily het volgende:
Inderdaad, FTA, ik lees het ook. Wat stom zeg...

Moet ik over twee jaar ook voor de jongens paspoorten gaan aanvragen. Wat een gedoe al die paspoorten in huis die je mee moet nemen.
Ik heb v Wolf een IDkaart, gewoon handig op pasje formaat dus zit in de portomonee bij de andere pasjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83774883
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb v Wolf een IDkaart, gewoon handig op pasje formaat dus zit in de portomonee bij de andere pasjes
Kun je daar overal mee naartoe?Nee, ik zie het al.
Voor die 8 euro meer neem ik toch liever een paspoort. Kunnen we ook buiten Europa als we dat willen.
pi_83779240
Hoe krijg ik in VREDESNAAM Isabeau in slaap. Het spook wil gewoon écht niet slapen 's avonds. 's Nachts gaat het steeds beter, maar voor ik haar eindelijk eens in bed heb ben ik zelf vaak al lang en breed aan mijn nest toe

Zo en nu lezen met Isabeau op schoot
pi_83779381
Lily, wat een mooie pasfoto! Wij hebben gisteren ook een pasfoto van Isabeau laten nemen voor d'r ID-kaart. Zal er morgen een foto van nemen. Zo grappig om dat te doen

Leah is écht een plaatje!
pi_83779622
Dankjulliewel voor de lieve reacties op de pasfoto van mijn dochter

Dat is inderdaad niks, Sorbo. Haar pas zo laat in slaap hebben zodat je niks meer van de avond hebt. Een vriendin van mij heeft dat ook met haar dochter gehad en dat heeft jaren geduurd. Ze was vaak tot 23.00 's avonds met haar bezig. Dit gaf later ook problemen als ze eens bij anderen bleef slapen. Die moesten dan ook zo lang met haar "tutten" anders was er niets met haar aan te vangen.

Ik zou zeggen; niet doen. Haar die aandacht niet aanwennen/geven. Om 20.00 (bijvoorbeeld) naar bed is om 20.00 uur. Klaar. Resoluut zijn.
Maar ja, ik heb natuurlijk wel makkelijk praten (tot nu toe nog nooit slaapproblemen bij de kinderen gehad).

En ze is ook nog maar klein enzo......moeilijk lijkt me, wat is wijsheid
pi_83779769
Zo na een aantal heel zware weken is ons meisje ineens helemaal opgeklaard. Ze was altijd wel lief, maar nu slaapt ze ook weer ineens door (tot 6 uur dan...) en gaat ze tijgerend de kamer door, ze wil ineens weer spelen in de box en houdt het best lang vol. wat verandert alles toch weer snel. In een paar dagen is ze weer helemaal anders. en het lijkt ook nog alsof ze een kop gegroeid is.

Zo hebben we haar gisteren leren zwaaien.. En nu heeft ze het door hoor. Ze doet ook een yumyum gebaar bij het eten.. Het lijkt wel of ze ineens veel meer begrijpt.

Ik sta weer versteld van dat ukkie. (gelukkig komt ze nog steeds knuffelen met papa en bijt ze speels in mijn neus als we samen dansen door de kamer). Nu dat doorslapen blijven volhouden en hopelijk eerdaags de late fles eraf.... (ze is nu 7,5 maand)
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')