quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:36 schreef MeNicole2 het volgende:Hij heeft nu al 650cc fv gehad vandaag. Das meer dan de laatste dagen bij elkaar. Zit gewoon in zijn rietjesbeker en als ie dorst heeft drinkt ie ervan. En om de 3 uur bieden we een fles warme fv aan. Net dronk ie hem bijna leeg. Als ie dit nou blijft doen.
Wat ontzettend fijn MeNicole! Wat zul je een opluchting voelen nu hij weer goed drinkt
Cara, wat zal het je moederhart pijn doen als je je jongetje zo hoort snikken om mama. Fijn dat de anesthesist hem probeerde te troosten. Moeten jullie nu een week wachten op de uitslag? Sterkte

Martine, wij hebben 2 weken geleden bed en box halverwege naar beneden gezet (extra gaatjes geboord). Ik vind het ook moeilijk om het al helemaal omlaag te gooien en ze staat nog niet. Dus nu deze tijdelijke oplossing en ik kan nog steeds een kusje geven als ze slaapt.
Het-is-mij, ik zie jullie niet in de op staan, maar dat is misschien wel expres? Maar sowieso wel een jompel voor het staan
Miss, ik kan me goed voorstellen dat je ermee zit. Is niet leuk om te horen en je kunt er eigenlijk helemaal niks tegen doen. Hopelijk besluit Senna snel dat andere kindjes niet lekker zijn om te proeven.
Xeentje heeft in 2 weken tijd grote sprongen gemaakt. Ze kan nu zelf vanuit lig naar zit, kan al helemaal stabiel zelf zitten en houdt dat lang vol, kan tijgeren als een speer, kan af en toe ook echt kruipen en als ik haar optil en met haar beentjes op de bank zet, zet ze ze meteen 'vast' en begint als een dolle te springen en te schaterlachen
En ze zegt haar eerste woordje... papa. Ik had ook niet anders verwacht dat papa haar eerste woordje zou zijn (al hoopte ik toch stiekem wel op mama). En ze zegt het de hele tijd als ze papa ziet. Kan echt uren vol adoratie naar papa kijken als hij ergens mee bezig is, ondertussen de hele tijd papapapapapapa brabbelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xenia op 07-07-2010 15:40:51 ]