Knuffelbeestje van harte meid

Sterkte met het natraject!
Sonnetje, is toch hartstikke begrijpelijk joh dat 't naar is om over die datum te gaan... Je leeft zo lang toe naar die ene datum en dan gaat ie gewoon voorbij zonder dat er iets gebeurd. En dat de muren op je afkomen snap ik ook helemaal. Ik zit pas 4 weken thuis en ik heb er al last van, laat staan dat het al 12 weken duurt. Hopelijk voel je jezelf vandaag al weer een stuk beter, nog even meid en je hebt je mannetje echt in je armen

Shirley, dat op je hand reageren is gaaf he? Willem kroop zo altijd helemaal naar de hand van Martijn toe en die voelde dan ineens zo'n 'plok' tegen z'n handpalm

Geniet maar lekker van dit gevoel, ik vind dat dus echt het allermooiste van zwanger zijn...

Hier gisteravond eens een keer rustig in de buik, wel typisch. Misschien vind m'n buik het zelfs te warm om drukte te maken

Ik slaap alleen wel iedere dag nog een beetje beter. Alsof m'n lichaam alles mee probeert te pikken wat nog kan. (of ik doe te veel, kan ook natuurlijk

)
Doe rustig aan vandaag dames, het wordt warm! Hopelijk vanavond nog wat verkoeling door een buitje her en der...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?