abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:36:21 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83822523
Mereltje, van harte gefeliciteerd met je dochter!
pi_83822864
Mereltje en Forno van harte met jullie dochter

En Djenneke ook Die had ik even helemaal gemist

pi_83822887
Mereltje, gefeliciteerd met je dochter Femke. Leuke naam. Jammer dat mijn nichtje zo heet, anders was dat bij ons ook een kandidaat geweest!

Vandaag hebben we de meubeltjes voor de kinderkamer binnen gekregen. Plus de bugaboo en de maxicosi. Helaas wel een krasje in het ledikantje, dus e moet nog iets vervangen worden, maar ik ben toch al helemaal blij!

Minder leuke aanwinst van vandaag zijn mijn mega opgezwollen voeten, benen en vingers...
pi_83822984
Lekker Fannetje!! jammer van het krasje.. Maar dat komt wel goed toch?
Dikke voeten sucks! (al moet ik afkloppen, nog steeds amper last van.. af en toe dat het iets opzwelt 's avonds laat, maar trekt zo weer weg...)
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:48:32 #280
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83823026
Fannetje jammer dat je zoveel vocht vasthoud.
Fijn dat de meubels binnen zijn! Kun je echt gaan inrichten .
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:54:41 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83823311
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef Saffier het volgende:

[..]

Neeehhh da's de moeite niet joh! Mijn kruiken komen bij de babywinkel om de hoek vandaan, daar van de week even kijken of ze nieuwe losse doppen verkopen en anders haal ik gewoon 2 nieuwe kruiken.
Iedereen gaat nu diep in op mijn kruikenprobleem maar zo groot is dat probleem nou ook weer niet hoor

Vicky je kan niet alles weten he

Tico ik heb geen groene gezien hier, ik heb toevallig nog wel een lime-groene aankleedkussenhoes liggen, ruilen voor een witte/ecru/of liever nog lavendel?
Ik heb nergens lavendelkleurige spulletjes gezien viel me gister op.
Ik heb geen lavendel.. Sterker nog mijn kussenhoezen zijn echt oude dingen... Onruilbaar.. Jen verschoon ik nu het liefst gewoon op het kussen zelf, dan kan ik dat lekker met een doek afnemen. Ik vind kussenhoezen zo snel vies... Eigenlijk verschoon ik die dingen 3x op een dag ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:54:57 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83823325
Mereltje gefeliciteerd met je dochter.
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:56:27 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83823376
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nee joh, niets aan de hand hier.
gewoon een baaldag. geen zin om te reageren.
dat soort dingen.
heb wel gestofzuigd, boodschappen gedaan, de was, lege flessen weggegooid en nu heb ik pijn in mijn rug en buik.

mereltje gefeliciteerd met je dochter
klein meisje zeg, ben benieuwd naar de foto's
geniet ervan!
Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:01:24 #284
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_83823622
mereltje, gefeliciteerd met je dochter
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:34:10 #285
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_83825575
Mereltje, gefeliciteerd met je dochter!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:42:26 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83825975
Mereltje van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter

Sonnetje, morgen gewoon weer een niet-baaldag
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83826551
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nah, ik snap je heel goed hoor... Ik baalde ook zo vreselijk dat ik over de datum heen ging... En die dag daarna en daarna... Je wilt gewoon een baby, je bent nieuwsgierig. Je mag best een beetje balen dat ie er nog geen zin in heeft.
ja dat dus, maar vind t ook zo lomp dat ik baal...
ik had niet verwacht voor de 6e te gaan bevallen, maar goed eroverheen gaan is blijkbaar toch vervelender dan ik dacht...
maar scheelt denk ik ook dat ik al 12 weken thuis zit. wil gewoon wat leuks omhanden hebben muren komen beetje op me af ofzo en heb ook nergens zin in, schiet dus ook niet op
maar hoop dat ik morgen weer even wat opgeknapt ben.

sorry voor mn gezeur
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:07:58 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83827270
Nah, het is gewoon balen om over die datum heen te gaan want al die tijd leef je daar naartoe, en als die datum voorbij gaat zonder dat er wat gebeurt dan heb je geen datum meer om naartoe te leven....

Plus dat bekenden gaan vragen of "de baby er nog niet is?"
Nee, duh.... tuurlijk is die er al 3 weken, maar je houdt het liever stil.
Onbekenden vragen "hoelang moet je nog?"
En jij dan "tot afgelopen zaterdag" moet zeggen, maar dat is ook weer zo raar
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83830694
Mereltje, gefeliciteerd met Femke! Benieuwd naar foto
pessie, fijn dat je terug naar de vk mag!
Sonnetje...zeuren mag af en toe best, zeker in de laatste loodjes...Doe lekker rustig, geniet nog even van je buik en het niks hoeven doen...na regen komt altijd weer zonneschijn En binnen een week ofzo heb jij je prachtige kleintje in je armen.
Enne....ik voel kleintje volgens mij echt ronddraaien, kan dat nu ongeveer? Het reageert ook echt op m'n hand denk ik *in de wolken*
Back in business.
pi_83834565
Mereltje, van harte gefeliciteerd met je dochter!

Ik kan inmiddels melden ook bevallen te zijn. Op 5 juli is na een zware bevalling Owen geboren. Helaas maakte hij een slechte start waardoor we nu nog samen in het ziekenhuis liggen. Gelukkig gaat het inmiddels al veel beter en mogen we mogelijk zaterdag al weer naar huis. Het was allemaal wel heel heftig want ipv een normale thuisbevalling werd het een KS onder volledige narcose.

Het is echt een superlief mannetje met een lekker temperamentje die gelukkig ook al steeds beter aan de borst drinkt. Een fotootje ga ik proberen te plaatsen wanneer ik thuis ben want vanuit het ziekenhuis lukt mij dat niet.

LLM's; zet 'm op. Ik krijg weinig van de temperatuur mee maar kan me voorstellen dat die warmte maar niks is.
pi_83835522
Knuffelbeestje, wat heftig! Maar van harte gefeliciteerd met je zoon Owen! Wat ongelofelijk fijn dat het inmiddels beter gaat en dat jullie morgen naar huis mogen!

Shirley dat kan heel goed hoor! Klinkt echt weer
pi_83835817
Knuffelbeestje gefeliciteerd met je zoon! Balen dat het niet is gelopen zoals je had gehoopt, maar geukkig maken jullie het nu goed. Geniet ervan!
pi_83836021
Mereltje van harte gefeliciteerd met jullie dochter

en Knuffelbeestje ook bevallen ook gefeliciteerd (klinkt zeker heftig je bevalling)

Beide heel veel geluk gewenst, lekker uitrusten en genieten nu!

son voor je baaldag, hoop dat je je vandaag beter voelt

Pessie terug bij de vk! en dubbele service van het in de gaten houden!

en gewoon voor iedereen een
pi_83836323
Mereltje, gefeliciteerd met je dochter!
pi_83836746
Knuffelbeestje gefeliciteerd
Ik ben benieuwd naar je verhaal. Klinkt heftig Sterkte voor jullie beide met opknappen
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:03:24 #296
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83837344
Knuffelbeestje van harte meid Sterkte met het natraject!

Sonnetje, is toch hartstikke begrijpelijk joh dat 't naar is om over die datum te gaan... Je leeft zo lang toe naar die ene datum en dan gaat ie gewoon voorbij zonder dat er iets gebeurd. En dat de muren op je afkomen snap ik ook helemaal. Ik zit pas 4 weken thuis en ik heb er al last van, laat staan dat het al 12 weken duurt. Hopelijk voel je jezelf vandaag al weer een stuk beter, nog even meid en je hebt je mannetje echt in je armen

Shirley, dat op je hand reageren is gaaf he? Willem kroop zo altijd helemaal naar de hand van Martijn toe en die voelde dan ineens zo'n 'plok' tegen z'n handpalm Geniet maar lekker van dit gevoel, ik vind dat dus echt het allermooiste van zwanger zijn...

Hier gisteravond eens een keer rustig in de buik, wel typisch. Misschien vind m'n buik het zelfs te warm om drukte te maken Ik slaap alleen wel iedere dag nog een beetje beter. Alsof m'n lichaam alles mee probeert te pikken wat nog kan. (of ik doe te veel, kan ook natuurlijk )

Doe rustig aan vandaag dames, het wordt warm! Hopelijk vanavond nog wat verkoeling door een buitje her en der...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83837853
Mereltje en Knuffelbeestje gefeliciteerd.
Leuke namen allebei.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:30:54 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83838091
Knuffelbeestje gefeliciteerd met Owen!

Son, ik vind dat je best mag klagen! Daar is dit topic af en toe best geschikt voor! Gaat het vandaag weer iets beter?

Fluugs, ik denk dat het van de warmte komt. Hier gisteravond en vannacht ook geen voorweeën. Ben wel blij, heb ik een keer geen spierpijn 's ochtends.

Vanmiddag mag ik weer naar de vk!!!

Mijn man heeft meer last van de warmte dan ik heb .
pi_83838143
Gefeliciteerd Knuffelbeestje!!

Son, ik herken het hoor!! Ik ben tot 2x toe overtijd gegaan en ik vond er niks aan. Je leeft zo toe naar die datum en dan gaan de dagen gestaag voorbij terwijl er niks gebeurd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 09:33:27 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_83838163
knuffelbeestje, van harte gefeliciteerd met je zoontje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')