Droedelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:35 schreef Yankee het volgende:
4 non blondes?
Jawel, met o.a het peerd van ome loeksquote:
Stand deel 1992:quote:
Zekerquote:
quote:
Inderdaad, evenals in 2008quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Fred Durst
Stand deel 1992:quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:10 schreef Mark het volgende:
Die hints maken het echt niet duidelijker (en ik weet notabene het antwoord al).
Juist.quote:
Dat bedoelde ik dus, hoe kom ik toch bij gemberquote:
Het kan verrassende maaltijden opleverenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:25 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, hoe kom ik toch bij gember
Uiteraardquote:
Mais ouiquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:28 schreef MREn het volgende:
Croque Monsieur
En het is croque-monsieurquote:
Nee, en Yigal Amir is het ook nietquote:
Dat was mijn andere gokquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:36 schreef tomtomaat het volgende:
Peres?
Had dat maar gedaanquote:
Standje deel 1992:quote:
Ach, de tijd dat ik me inzette voor een hoge klassering heb ik achter me gelatenquote:
Het gaat om tijdverdrijf, niet om te winnen toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, de tijd dat ik me inzette voor een hoge klassering heb ik achter me gelaten
Ah...het antwoord van een verliezerquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, de tijd dat ik me inzette voor een hoge klassering heb ik achter me gelaten
quote:
Dit zou een goede vraag zijn geweest voor Het Sleutelwoord #52quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van wat zijn dit mogelijke betekenissen?Een stad in New Mexico, VS Een chocoladereep van Cadbury Een twee-dimensionale streepjescode Een klein tweemotorig vliegtuigje
Die jaquote:
Zekerquote:
quote:
quote:
Rucebo +1quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:52 schreef Rucebo het volgende:
Wellington
quote:
Deel 3quote:
Jawel!quote:
hoewel het Île-de-France is,quote:
die ene letter vergeef ik je. Ady Gilquote:
Voor de voortgang van dit topic (en het feit dat ik op huis aan ga), reken ik het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |