quote:
Spelbrekerquote:
quote:
Jajajaja das even slikken héquote:
Het is allemaal bijgeloof, Duitsland heeft voldoende kwaliteit om de finale te halen + dan hebben we Muller weer erbijquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:22 schreef ReWout het volgende:
[..]
Jajajaja das even slikken hémaar hoop wel dat Duitsland wint
heb vele Duitse vrienden en heb zelf bijna 2 jaar gewoond tot een half jaar geleden
ps ik hoop dat Duitsland tegen Spanje wint héquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:27 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het is allemaal bijgeloof, Duitsland heeft voldoende kwaliteit om de finale te halen + dan hebben we Muller weer erbij
Het gerucht gaat dat ze Kahn hebben omgeschoold.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef Blistering het volgende:
Weet iemand al wie er gaat spelen i.p.v. Muller?
Vergeet de rode kaarten niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Lichte voorkeur voor Spanje hier, maar Duitsland mag ook winnen. Maar ik hoop op een lange wedstrijd, met penalty's.
Dit. Unieke sport momentenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:10 schreef marcodej het volgende:
Ik ga lekker achterover zitten vanavond (WANT WIJ ZITTEN AL IN DE FINALE!!!!!). Laat het maar een lekkere slopende partij worden van 120 minuten.
Precies! Zo super dat wij niet vandaag, maar gisteren moesten en dus al WETEN DAT WE DOOOOOOOR ZIJN!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:10 schreef marcodej het volgende:
Ik ga lekker achterover zitten vanavond (WANT WIJ ZITTEN AL IN DE FINALE!!!!!). Laat het maar een lekkere slopende partij worden van 120 minuten.
Toni Kroos van Leverkusen/Bayern. Goede speler, maar met andere kwaliteiten dan Müller.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:46 schreef Blistering het volgende:
Weet iemand al wie er gaat spelen i.p.v. Muller?
Tod oder die gladiolen!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Toni Kroos van Leverkusen/Bayern. Goede speler, maar met andere kwaliteiten dan Müller.
Dat is een groot talent, maar ik dacht dat hij geblesseerd was?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Toni Kroos van Leverkusen/Bayern. Goede speler, maar met andere kwaliteiten dan Müller.
Was idd even onduidelijkheid over. Maar ben benieuwd heb de opstelling ( mogelijke ) gezien van Spanje en Duitsland en voorzie problemen op het middenveld.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:55 schreef enforcermoh het volgende:
[..]
Dat is een groot talent, maar ik dacht dat hij geblesseerd was?
Ik teken ervoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:58 schreef Henno het volgende:
Duitsland gaat winnen na een moeizame wedstrijd, gewoon door een blessuretijdgoal o.i.d.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
de kaasschaaf komt zeker ook uit Duitsland?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:46 schreef grazz het volgende:
Ik hoop dat Spanje wint. Een finale met 2 landen die nog nooit eerder de cup hebben gewonnen. En natuurlijk hebben ze een prachtteamMaar Duitsland oogt erg sterk, en ook zonder müller, zie ik ze wel winnen, dus ik vrees dat het Duitsland wordt...
Dus toch Trochowski. Heeft hij dit tournooi al meer gespeeld dan alleen maar de laatste 5 minuten van een wedstrijd? Ik heb niet alle wedstrijden gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Neuer
Lahm - Mertesacker - Friedrich - Boateng
Schweinsteiger - Khedira
Trochowski - Oezil - Podolski
Klose
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)anien/in-durban.html
Kroos en Trochowski hebben beiden nauwelijks gespeeld, Kroos en Trochowski kwamen tegen Argentinie maar 5 min aan spelen toe, zelfde tegen Engeland.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:43 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dus toch Trochowski. Heeft hij dit tournooi al meer gespeeld dan alleen maar de laatste 5 minuten van een wedstrijd? Ik heb niet alle wedstrijden gezien.
Logisch, Klose gaat weer scorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Neuer
Lahm - Mertesacker - Friedrich - Boateng
Schweinsteiger - Khedira
Trochowski - Oezil - Podolski
Klose
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)anien/in-durban.html
Zonder Mueller ja!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:53 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Duitsland een terugslag krijgt en Spanje gaat winnen.
Mwa, er zit genoeg kwaliteit in de ploeg omdat op te vangen. Casilas is niet zo zeker met een afstandsschot.quote:
Binnen 90 minuten is het beslechtquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat Frankrijk nipt wint, maar ik verwacht dat Mexico toch ook nog wel scoort.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat Frankrijk nipt wint, maar ik verwacht dat Mexico toch ook nog wel scoort.
Zwansenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat Duitsland dit makkelijk moet kunnen winnen. Spanje heeft me nog geen moment overtuigd, maar het blijft natuurlijk een halve finale WK.
De bal is rond enzo.
Als Spanje ruimte krijgt zijn ze stukken beter. Als Duitsland net zo aanvallend speelt als tegen Argentinie dan krijgt Spanje ook genoeg kansen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat Duitsland dit makkelijk moet kunnen winnen. Spanje heeft me nog geen moment overtuigd, maar het blijft natuurlijk een halve finale WK.
De bal is rond enzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Spanje wint moeizaam.
Nederland wint de finale.
speelt nietquote:
Torres speelt niet en wij werden kansloos geacht tegen de Argentijnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Duitse defensie is kansloos tegen Xavi-Iniesta-Torres-Villa
Valt wel mee hoor. Uit de cijfers blijkt dat de Spaanse aanval in termen van doelpunten beduidend slechter scoort dan de Duitse. Ook is Villa bij Spanje de enige die scoort, bij de Duitsers scoren veel meer spelers.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Duitse defensie is kansloos tegen Xavi-Iniesta-Torres-Villa
Briljant, statistieken gebaseerd op 5 wedstrijden. Als dat niet betrouwbaar is weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Uit de cijfers blijkt dat de Spaanse aanval in termen van doelpunten beduidend slechter scoort dan de Duitse.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben eigenlijk voor beide teams maar heb toch net ietsje liever Duitsland
Ik ga je spanken als Spanje wintquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet niet wat ik liever heb, maar uitslag denk toch Spanje dat wint.
Ohja, ik had het kunnen weten, niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:27 schreef PierreBetfair het volgende:
Briljant, statistieken gebaseerd op 5 wedstrijden. Als dat niet betrouwbaar is weet ik het ook niet meer
Ik heb geen enkele sympathie voor beide teams, ik hoop op veel kaarten, een slopende verlenging en strafschoppen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben eigenlijk voor beide teams maar heb toch net ietsje liever Duitsland
Minstens drie series!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele sympathie voor beide teams, ik hoop op veel kaarten, een slopende verlenging en strafschoppen.
Dan hoop ik maar dat Duitsland Spanje wintquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus fan van Duitsland?
Domme Spanjaarden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:37 schreef YazooW het volgende:
Vanavond gaat Scweinsteiger revanche nemen
"en niej zon bietje ok nie"
Dat. Hup Duitslandquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:21 schreef golfer het volgende:
Ik hoop op een verlenging en penalties. En wat rode kaarten.
Ik ben voor de moffen ('74-trauma te boven komen), maar liefst wel zwaar gehavend in de strijd.quote:
Meeste gastarbeiders in dat elftal kennen de tekst niet.quote:
vind het nog altijd beter klinken dat al die zuid amerikaanse fanfare muziekquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:27 schreef hedphylem het volgende:
dacht even dat er een draaiorgel mijn straat inreed, maar het is gewoon het spaanse volkslied.
volgens mij is zelf sneijder nog 2 koppen groterquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:28 schreef reklon2 het volgende:
[..]
Die vent 2 plekken naast hem was ook 3 koppen groter ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |