Dus toch Trochowski. Heeft hij dit tournooi al meer gespeeld dan alleen maar de laatste 5 minuten van een wedstrijd? Ik heb niet alle wedstrijden gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Neuer
Lahm - Mertesacker - Friedrich - Boateng
Schweinsteiger - Khedira
Trochowski - Oezil - Podolski
Klose
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)anien/in-durban.html
Kroos en Trochowski hebben beiden nauwelijks gespeeld, Kroos en Trochowski kwamen tegen Argentinie maar 5 min aan spelen toe, zelfde tegen Engeland.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:43 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dus toch Trochowski. Heeft hij dit tournooi al meer gespeeld dan alleen maar de laatste 5 minuten van een wedstrijd? Ik heb niet alle wedstrijden gezien.
Logisch, Klose gaat weer scorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Neuer
Lahm - Mertesacker - Friedrich - Boateng
Schweinsteiger - Khedira
Trochowski - Oezil - Podolski
Klose
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)anien/in-durban.html
Zonder Mueller ja!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:53 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Duitsland een terugslag krijgt en Spanje gaat winnen.
Mwa, er zit genoeg kwaliteit in de ploeg omdat op te vangen. Casilas is niet zo zeker met een afstandsschot.quote:
Binnen 90 minuten is het beslechtquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat Frankrijk nipt wint, maar ik verwacht dat Mexico toch ook nog wel scoort.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat Frankrijk nipt wint, maar ik verwacht dat Mexico toch ook nog wel scoort.
Zwansenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat Duitsland dit makkelijk moet kunnen winnen. Spanje heeft me nog geen moment overtuigd, maar het blijft natuurlijk een halve finale WK.
De bal is rond enzo.
Als Spanje ruimte krijgt zijn ze stukken beter. Als Duitsland net zo aanvallend speelt als tegen Argentinie dan krijgt Spanje ook genoeg kansen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat Duitsland dit makkelijk moet kunnen winnen. Spanje heeft me nog geen moment overtuigd, maar het blijft natuurlijk een halve finale WK.
De bal is rond enzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Spanje wint moeizaam.
Nederland wint de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |