Dus toch Trochowski. Heeft hij dit tournooi al meer gespeeld dan alleen maar de laatste 5 minuten van een wedstrijd? Ik heb niet alle wedstrijden gezien.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Neuer
Lahm - Mertesacker - Friedrich - Boateng
Schweinsteiger - Khedira
Trochowski - Oezil - Podolski
Klose
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)anien/in-durban.html
Kroos en Trochowski hebben beiden nauwelijks gespeeld, Kroos en Trochowski kwamen tegen Argentinie maar 5 min aan spelen toe, zelfde tegen Engeland.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:43 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dus toch Trochowski. Heeft hij dit tournooi al meer gespeeld dan alleen maar de laatste 5 minuten van een wedstrijd? Ik heb niet alle wedstrijden gezien.
Logisch, Klose gaat weer scorenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:39 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Neuer
Lahm - Mertesacker - Friedrich - Boateng
Schweinsteiger - Khedira
Trochowski - Oezil - Podolski
Klose
Bron: http://www.bild.de/BILD/s(...)anien/in-durban.html
Zonder Mueller ja!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:53 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Duitsland een terugslag krijgt en Spanje gaat winnen.
Mwa, er zit genoeg kwaliteit in de ploeg omdat op te vangen. Casilas is niet zo zeker met een afstandsschot.quote:
Binnen 90 minuten is het beslechtquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat Frankrijk nipt wint, maar ik verwacht dat Mexico toch ook nog wel scoort.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat Frankrijk nipt wint, maar ik verwacht dat Mexico toch ook nog wel scoort.
Zwansenquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat Duitsland dit makkelijk moet kunnen winnen. Spanje heeft me nog geen moment overtuigd, maar het blijft natuurlijk een halve finale WK.
De bal is rond enzo.
Als Spanje ruimte krijgt zijn ze stukken beter. Als Duitsland net zo aanvallend speelt als tegen Argentinie dan krijgt Spanje ook genoeg kansen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat Duitsland dit makkelijk moet kunnen winnen. Spanje heeft me nog geen moment overtuigd, maar het blijft natuurlijk een halve finale WK.
De bal is rond enzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:07 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Spanje wint moeizaam.
Nederland wint de finale.
speelt nietquote:
Torres speelt niet en wij werden kansloos geacht tegen de Argentijnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Duitse defensie is kansloos tegen Xavi-Iniesta-Torres-Villa
Valt wel mee hoor. Uit de cijfers blijkt dat de Spaanse aanval in termen van doelpunten beduidend slechter scoort dan de Duitse. Ook is Villa bij Spanje de enige die scoort, bij de Duitsers scoren veel meer spelers.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:22 schreef PierreBetfair het volgende:
Duitse defensie is kansloos tegen Xavi-Iniesta-Torres-Villa
Briljant, statistieken gebaseerd op 5 wedstrijden. Als dat niet betrouwbaar is weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Uit de cijfers blijkt dat de Spaanse aanval in termen van doelpunten beduidend slechter scoort dan de Duitse.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben eigenlijk voor beide teams maar heb toch net ietsje liever Duitsland
Ik ga je spanken als Spanje wintquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet niet wat ik liever heb, maar uitslag denk toch Spanje dat wint.
Ohja, ik had het kunnen weten, niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:27 schreef PierreBetfair het volgende:
Briljant, statistieken gebaseerd op 5 wedstrijden. Als dat niet betrouwbaar is weet ik het ook niet meer
Ik heb geen enkele sympathie voor beide teams, ik hoop op veel kaarten, een slopende verlenging en strafschoppen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben eigenlijk voor beide teams maar heb toch net ietsje liever Duitsland
Minstens drie series!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele sympathie voor beide teams, ik hoop op veel kaarten, een slopende verlenging en strafschoppen.
Dan hoop ik maar dat Duitsland Spanje wintquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus fan van Duitsland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |