ben bejaardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:07 schreef mstr het volgende:
Dat kon sneller!
Ik hoop dat ie er nog één in legtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef VASND het volgende:
Collectief jagen op de goal voor vPersie, komop!
Inderdaad, zowel nr als TT.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:11 schreef Hyman het volgende:
VASND heeft toch wel een episch getal als SC
En nog even een kaart geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:24 schreef VASND het volgende:
Eerste helft 1 sec na 45 minuten affluiten en nu 3 jaar wachten![]()
![]()
Je bent Nederlander of niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jezus ik hoor zelfs vuurwerk..overdreven shitgedoe.
Dat was in Brazilie/Uruguay nog veeeeel uitbundiger geweest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jezus ik hoor zelfs vuurwerk..overdreven shitgedoe.
Ik ben het dus blijkbaar nietquote:
Hier alleen maar vuvuzela's.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat was in Brazilie/Uruguay nog veeeeel uitbundiger geweest.
Hier ook geknal btw.
Medestanderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hoor, je hoeft niet te overdrijven.
Geweldige prestatie van Nederland, dat mag gevierd worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hoor, je hoeft niet te overdrijven.
injderdaad, nog steeds veel lawaai hier..quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
Ik hoor:
Vuvuzela's, getoeter, vuurwerk, en volgens mij ook hier en daar ontploffende melkbussen.(karbid)
Kap dan eens met toeterenquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Fleauris het volgende:
Hoort dat erbij dat je na de winst van een wedstrijd als een zwakzinnige mongool naar buiten rent om op je toeter te blazen en je overgebleven rotjes van de jaarwisseling afsteekt?
Mits bier in je hand en naamketting: ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Fleauris het volgende:
Hoort dat erbij dat je na de winst van een wedstrijd als een zwakzinnige mongool naar buiten rent om op je toeter te blazen en je overgebleven rotjes van de jaarwisseling afsteekt?
Loool. Helaas welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Fleauris het volgende:
Let maar eens wat er gebeurd als NL de finale wint.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef VASND het volgende:
Overdreven: ja.
Maar om nou af te lopen geven op een stel uitzinnige figuren? naah
Sterkte nog komende weekquote:
Ik ga tijdens die wedstrijd wel een wandeling op de hei maken ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Let maar eens wat er gebeurd als NL de finale wint.
Allemaal de grachten inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga tijdens die wedstrijd wel een wandeling op de hei maken ofzo.
Nachtje doorhalen, 80% van NL.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Speed dan toch mag ik hopen. XTC the day after is echt zombiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:40 schreef mstr het volgende:
[..]
En lekker aan de XTC, kun je de volgende dag nog redelijk actief zijn tijdens 't werk.
De day after ben je geen zombie, die 2 dagen daarna wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Speed dan toch mag ik hopen. XTC the day after is echt zombie.
Ja tuurlijk. Wij wel.quote:
Hallo zeg!quote:
Oh, jij woont in een dorp!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Wij wel.
Ik woon in Heerenveen, niet in Tjerkgaast![]()
wel een groot dorp dan zeg.quote:
Hoe, heet zequote:
Antwerpenquote:
Heel Heerenveen past in het Abe Lenstra Stadionquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wel een groot dorp dan zeg.
* Marco001 woont in een havenstad met volgens mij minder inwoners als heerenveen
Antwerpenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
AntwerpenVeel pauperhokken joh
Op het laatst nog 2 mooie gezien, eentje van 40-50m2 voor 325 euri en matig gemeubileerd en eentje helemaal klaar voor 265, 20m2. Doe laatste heb ik
![]()
Ja, maar wat een kutwegdekquote:
Ja, het wegdek is klote. Maar er is ook gewoon geen mogelijkheid om het te maken volgens mij, het is te druk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar wat een kutwegdekOok op de fiets. Wel aardige mensen verder
oh en belangrijk, ik zit in de goede buurt
Zo goedkoop? Netjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
AntwerpenVeel pauperhokken joh
Op het laatst nog 2 mooie gezien, eentje van 40-50m2 voor 325 euri en matig gemeubileerd en eentje helemaal klaar voor 265, 20m2. Die laatste heb ik
![]()
Het boeit ze denk ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het wegdek is klote. Maar er is ook gewoon geen mogelijkheid om het te maken volgens mij, het is te druk.
Volledig gemeubileerd he, alles zit erin. Wss heb ik zondag pics. Oh met keuken en minibadkamer btwquote:
Extra netjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Volledig gemeubileerd he, alles zit erin. Wss heb ik zondag pics. Oh met keuken en minibadkamer btw
De besparing gaat in een tv/laptop zittenquote:
Meniscus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
AU
Iedere keer dat ik een beweging met mijn knie maak, knakt hij als een gek
Niet veel, reken op 500-600 euro minimaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De besparing gaat in een tv/laptop zitten![]()
Wat kost een tv met een beelddiagonaal van 1+ meter trouwens?
Ik hoop stiekem op Spanje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
We pakken die moffen gewoon helemaal terug
quote:
Arcee tochquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
Feedback SC deel I. Waar we wachten op de volgende FOK!rel
Niet? Oh.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, niet iedereen is bij mij thuis, en ik ben ook niet iedereen nee
Ja, maar als ik iedereen hier zou moeten hebben, dan moeten ze zelfs van antartica komen, das pas mijlen ver...quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik iedereen hier zou moeten hebben, dan moeten ze zelfs van antartica komen, das pas mijlen ver...
ok, jij wintquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
Post 29000.
Op naar de 30000![]()
[..]
Ja, maar ik ben daar eerder dan jij.
Ik zal me opofferen. Waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:54 schreef Renesite het volgende:
Eigenlijk best wel een drukke vakantie zo
Heb tijdens tentamens allemaal mensen verwaarloosd. Nu ff de social boi spelenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb tijdens tentamens allemaal mensen verwaarloosd. Nu ff de social boi spelen
Do! Utrecht is wel beetje tof morgen? Ga die kant ff op.
quote:
Piem? Playstation.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef Renesite het volgende:
Maare, je ging gamen stouterd! Spelen met je piem.
Doei
Zo kan je je apparaat ook noemen. Vind ik persoonlijk wel erg overtrokken. Maar jij doet geen halve maatregelen.quote:
O, die boomstam bedoel je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo kan je je apparaat ook noemen. Vind ik persoonlijk wel erg overtrokken. Maar jij doet geen halve maatregelen.
Kusje![]()
wut?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:19 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, die ene homo van GTST zijn nummer is dit: 0615313537 ... kwam hem tegen zeg maar. Altijd leuk voor het nageslacht
Erhm.. dit lijkt me niet echt de bedoeling..quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:19 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, die ene homo van GTST zijn nummer is dit: 0615313537 ... kwam hem tegen zeg maar. Altijd leuk voor het nageslacht
Ja, dan edit ik het wel weg, dan heb jij het gequote..quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Erhm.. dit lijkt me niet echt de bedoeling..
Dat zei je vader ook toen je moeder zwanger bleek te zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Erhm.. dit lijkt me niet echt de bedoeling..
Goede edit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:19 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, die ene homo van GTST zijn nummer is dit: 061531353. ... kwam hem tegen zeg maar. Altijd leuk voor het nageslacht
Gratulierenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb geen P en ik ben gefaald in mijn school
Oh P niet gehaald en dus nu van school af. Weet nog niet wat ik nu ga doen. Maybe landmacht ofzoquote:
Feliciteert. Dubbelepuntsterretje. Te verzilveren bij mark. Anders krijg ik ruzie met em..quote:
Zoek nog een leuke opleiding, blijf zo lang mogelijk studeren enzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Oh P niet gehaald en dus nu van school af. Weet nog niet wat ik nu ga doen. Maybe landmacht ofzo
quote:
quote:
dank! Zit alweer in de trein... utrecht eindbestemmingquote:
Waarom alweer zo vroeg joh.quote:Op woensdag 7 juli 2010 @ 08:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
dank! Zit alweer in de trein... utrecht eindbestemming
Hahahahahahaha!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:30 schreef Renesite het volgende:
Ah. Staphorst godverdomme
quote:
Hand voor je mond, verdommequote:
quote:
Daarom dus!quote:
Bartmans, alles goei?quote:
Een appel?:+quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Druk er iets naar binnen dan jongeeeeeuh
Ja prima ouwequote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bartmans, alles goei?
Aankomend weekend Feestfabrique?
Lekker voor je.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja prima ouwe
Nee, aankomend weekend leren
quote:
Same!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:07 schreef Japsnars het volgende:
Gisteravond na de match gesmst en niks terug
Naar Japie's chick!quote:
Jawel maar ik heb nog niets terug.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh die, had geen tijd meer om haar te SMSen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 @ 10:34 schreef General--1988 het volgende:
Lieve God, U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Micheal Jackson, mijn favoriete acteur Patrick Swayze, mijn favoriete actrice Farah Fawcett en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen... Ik wil u alleen nog even laten weten dat mijn favoriete elftal Duitsland is.
Dank U!!!
Die kreeg ik vanochtend al binnen in mijn mailbox van een collegaquote:
OUD!!! die kreeg ik al voor de dood van michael jacksonquote:
Ik krijg dus nu geen jackson in mn hoofd, maar 4 chords, 20 songs...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:53 schreef Rauw. het volgende:
I'm starting with the maaaaaaaan in the mirror.
quote:
nospangquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:56 schreef RoBro het volgende:
jajajaja hoofdpijn waiwai nu naaar amsterdammmmmmmmmmmmmmmmmm dorsttttttttttttt bierrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Geil, dik, kaal, vrijgezel.
Alles wat een man zich kan wensen.
Beantwoord mijn vraag ook danquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Geil, dik, kaal, vrijgezel.
Alles wat een man zich kan wensen.
we gaan met zn allen naar amerika allen naar amerika jalala dick advocaat bergkamp ed de goey woei woei woeiquote:
Mijn tante is doodquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Puberssss, wat zijn de plannen voor vandaag? Vertel t aan je tante
Heb jij ook zoeen boze marokkanenbroer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Onze tante uit Marokko?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, wel lichter.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd met je -5 kilo![]()
Ben je nu gelukkiger?
Ik wil ook wel een andere auto. Maar dat valt niet binnen m'n Budget.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd wilt ook alweer een andere auto, en ik volgend jaar ook
Wel een Marokkaanse broer ja. Maar boos? Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heb jij ook zoeen boze marokkanenbroer?
Vertel?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Japsnars het volgende:
Oh en mijn gedoe hier met dat meisje is ook afgelopen
Onze tante uit marokko ja die komt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onze tante uit Marokko?
Half zeven tennismatch van een vriend en dan de voetbalwedstrijd in de kroeg kijken.
http://www.liedjesland.co(...)ante_uit_marokko.htm met geluid.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Onze tante uit marokko ja die komt!
hiep hoi!
onze tante uit marokko ja, die komt!
x3
En ze rijdt op twee kamelen als ze komt
Hobbeldebobbel
En ze schiet met twee pistolen als ze komt
Pief Paf
En we braden dan een varken aan het spit
Gnorgnor
"Hee, Complimentje dit, dat maar je bent gewoon een vriend voor mij."quote:
Ze smsde me net alquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Japsnars het volgende:
Oh en mijn gedoe hier met dat meisje is ook afgelopen
Yup, dat ben ik.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onze tante uit Marokko?
Half zeven tennismatch van een vriend en dan de voetbalwedstrijd in de kroeg kijken.
Mjoa, hoop dat het niet weer 35 graden wordt, dan ben ik zo weer thuisquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heeerlijk
Ik ga vrijdag denk ik winkelen..heb ik wel verdiend.
* Flashback naar groep 3 krijgt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.liedjesland.co(...)ante_uit_marokko.htm met geluid.
Peace to ***** dan.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel een Marokkaanse broer ja. Maar boos? Nee.
Awwww, she put you in the friend zone.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Hee, Complimentje dit, dat maar je bent gewoon een vriend voor mij."
Oké prima.
Tennis kan ook wel leuk zijn als het maar niet een ellenlange 5-setter is.quote:
quote:
Ik ben nu eigenlijk al mooi blij dat ik bevriend kan blijven.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Awwww, she put you in the friend zone.
Put her in the rape zone.
of een 70-72 set.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tennis kan ook wel leuk zijn als het maar niet een ellenlange 5-setter is.
Dit is gewoon best of 3 dus dan gaat het nog wel. En het is wel zo aardig om hem even aan te moedigen
Penisverlenging zou ik zeker in overweging nemen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk al mooi blij dat ik bevriend kan blijven.
hoeren kosten rond de 100 euro per uur hequote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Schieganger het volgende:
Meid vroeg of ik volgende week een romantische film bij haar kom kijken en dan blijf slapen.
Ik zie geen hint hier.
Helaas, ik ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Schieganger het volgende:
Meid vroeg of ik volgende week een romantische film bij haar kom kijken en dan blijf slapen.
Ik zie geen hint hier.
ik kreeg hetzelfde smsje als Japsnars zei ze.quote:
Ik kan nu wel gaan zitten huilen maar dat helpt niets. Het is gewoon heel kut en jammer dat ze niet eens wat wil afspreken maar nu ik duidelijkheid heb zal mijn gevoel voor haar de komende tijd waarschijnlijk wel afnemen, zeker aangezien ze 8 weken weg is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ah Jaaaaaap wat houd je je sterk. Schattig hoor..
Hij was grappig, nu niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kreeg hetzelfde smsje als Japsnars zei ze.
Ze valt meer op negroïde mannen.
ervaring?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoeren kosten rond de 100 euro per uur he
"da's een goede beveiliging, maar niet goed genoeg voor Vlugge Japie"quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef Hyman het volgende:
Als ik aan een jaap moet denken denk ik altijd aan bassie en adriaan
hij heeft haar iig niet schaakmat gezet jajajajajajaaja electrisch schaken woei woeiquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
Misschien moest ze haar dvd speler aangesloten kregen.
Gewoon andere chicks neuken, dan gaat het weg.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan nu wel gaan zitten huilen maar dat helpt niets. Het is gewoon heel kut en jammer dat ze niet eens wat wil afspreken maar nu ik duidelijkheid heb zal mijn gevoel voor haar de komende tijd waarschijnlijk wel afnemen, zeker aangezien ze 8 weken weg is.
vanwege de kleur of die lange bruine naaktslakken?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik kreeg hetzelfde smsje als Japsnars zei ze.
Ze valt meer op negroïde mannen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Schieganger het volgende:
Ik zie geen hint hier.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
hij heeft haar iig niet schaakmat gezet jajajajajajaaja electrisch schaken woei woei
ja wekelijks vet mang lekker filmpje kijken keek laatst godfather kostte me 300e kklange film beter filmpje kijken kost maar 150quote:
150 eypo. En dan kijk je nog maar naar Dennis P.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoeren kosten rond de 100 euro per uur he
Gewoon Jasperquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gewoon andere chicks neuken, dan gaat het weg.
Bruine kinderarmpjes he.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
vanwege de kleur of die lange bruine naaktslakken?
Nee, dat zal hem gaan lukken met het beeld van Marietje in zn hoofd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Gewoon andere chicks neuken, dan gaat het weg.
Bummerquote:
Ze ziet je als haar gayvriend.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Schieganger het volgende:
Ik zie geen hint hier.
quote:AMSTERDAM - Oranje wordt na afloop van het wereldkampioenschap voetbal gehuldigd in Amsterdam. Dat maakte de KNVB woensdag bekend.
Ook als het Nederlands voetbalelftal de finale niet wint, zal er een ontvangst voor Oranje worden georganiseerd.
''De stad Amsterdam heeft het Nederlands elftal een huldiging aangeboden en de bond vindt de hoofdstad de meest logische plek voor een ontvangst'', aldus de KNVB.
Doe maar Japie of Jap zoals de rest. Jaap klinkt zo raarquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BummerIk blijf je gewoon Japie of Jaap noemen.
Dan moet ze eens stoppen met haar gayfriend neukenquote:
Ze hebben er alelmaal 3quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toch wel zielig dat al die kindertjes nu een arm kwijt zijn nu
Kan ik me bijna niet voorstellen met een lapzwans als jij.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan moet ze eens stoppen met haar gayfriend neuken![]()
Volgens mij wilt ze een vaste relatie na wat losse momenten.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:17 schreef RoBro het volgende:
eindelijk eens niveau hier jajaja voel me waarempel thuissssssssssss trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |