ben bejaardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:07 schreef mstr het volgende:
Dat kon sneller!
Ik hoop dat ie er nog één in legtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:10 schreef VASND het volgende:
Collectief jagen op de goal voor vPersie, komop!
Inderdaad, zowel nr als TT.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:11 schreef Hyman het volgende:
VASND heeft toch wel een episch getal als SC
En nog even een kaart geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:24 schreef VASND het volgende:
Eerste helft 1 sec na 45 minuten affluiten en nu 3 jaar wachten![]()
![]()
Je bent Nederlander of niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jezus ik hoor zelfs vuurwerk..overdreven shitgedoe.
Dat was in Brazilie/Uruguay nog veeeeel uitbundiger geweest.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jezus ik hoor zelfs vuurwerk..overdreven shitgedoe.
Ik ben het dus blijkbaar nietquote:
Hier alleen maar vuvuzela's.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat was in Brazilie/Uruguay nog veeeeel uitbundiger geweest.
Hier ook geknal btw.
Medestanderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hoor, je hoeft niet te overdrijven.
Geweldige prestatie van Nederland, dat mag gevierd worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is maar voetbal hoor, je hoeft niet te overdrijven.
injderdaad, nog steeds veel lawaai hier..quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
Ik hoor:
Vuvuzela's, getoeter, vuurwerk, en volgens mij ook hier en daar ontploffende melkbussen.(karbid)
Kap dan eens met toeterenquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Fleauris het volgende:
Hoort dat erbij dat je na de winst van een wedstrijd als een zwakzinnige mongool naar buiten rent om op je toeter te blazen en je overgebleven rotjes van de jaarwisseling afsteekt?
Mits bier in je hand en naamketting: ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Fleauris het volgende:
Hoort dat erbij dat je na de winst van een wedstrijd als een zwakzinnige mongool naar buiten rent om op je toeter te blazen en je overgebleven rotjes van de jaarwisseling afsteekt?
Loool. Helaas welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Fleauris het volgende:
Let maar eens wat er gebeurd als NL de finale wint.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef VASND het volgende:
Overdreven: ja.
Maar om nou af te lopen geven op een stel uitzinnige figuren? naah
Sterkte nog komende weekquote:
Ik ga tijdens die wedstrijd wel een wandeling op de hei maken ofzo.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Let maar eens wat er gebeurd als NL de finale wint.
Allemaal de grachten inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga tijdens die wedstrijd wel een wandeling op de hei maken ofzo.
Nachtje doorhalen, 80% van NL.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Speed dan toch mag ik hopen. XTC the day after is echt zombiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 22:40 schreef mstr het volgende:
[..]
En lekker aan de XTC, kun je de volgende dag nog redelijk actief zijn tijdens 't werk.
De day after ben je geen zombie, die 2 dagen daarna wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:42 schreef VASND het volgende:
[..]
Speed dan toch mag ik hopen. XTC the day after is echt zombie.
Ja tuurlijk. Wij wel.quote:
Hallo zeg!quote:
Oh, jij woont in een dorp!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Wij wel.
Ik woon in Heerenveen, niet in Tjerkgaast![]()
wel een groot dorp dan zeg.quote:
Hoe, heet zequote:
Antwerpenquote:
Heel Heerenveen past in het Abe Lenstra Stadionquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wel een groot dorp dan zeg.
* Marco001 woont in een havenstad met volgens mij minder inwoners als heerenveen
Antwerpenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
AntwerpenVeel pauperhokken joh
Op het laatst nog 2 mooie gezien, eentje van 40-50m2 voor 325 euri en matig gemeubileerd en eentje helemaal klaar voor 265, 20m2. Doe laatste heb ik
![]()
Ja, maar wat een kutwegdekquote:
Ja, het wegdek is klote. Maar er is ook gewoon geen mogelijkheid om het te maken volgens mij, het is te druk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar wat een kutwegdekOok op de fiets. Wel aardige mensen verder
oh en belangrijk, ik zit in de goede buurt
Zo goedkoop? Netjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
AntwerpenVeel pauperhokken joh
Op het laatst nog 2 mooie gezien, eentje van 40-50m2 voor 325 euri en matig gemeubileerd en eentje helemaal klaar voor 265, 20m2. Die laatste heb ik
![]()
Het boeit ze denk ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, het wegdek is klote. Maar er is ook gewoon geen mogelijkheid om het te maken volgens mij, het is te druk.
Volledig gemeubileerd he, alles zit erin. Wss heb ik zondag pics. Oh met keuken en minibadkamer btwquote:
Extra netjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 @ 23:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Volledig gemeubileerd he, alles zit erin. Wss heb ik zondag pics. Oh met keuken en minibadkamer btw
De besparing gaat in een tv/laptop zittenquote:
Meniscus.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef DeLuna het volgende:
AU
Iedere keer dat ik een beweging met mijn knie maak, knakt hij als een gek
Niet veel, reken op 500-600 euro minimaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De besparing gaat in een tv/laptop zitten![]()
Wat kost een tv met een beelddiagonaal van 1+ meter trouwens?
Ik hoop stiekem op Spanje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
We pakken die moffen gewoon helemaal terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |