Nederlanders op WoWquote:
Turalyon toevallig ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:20 schreef Rikketik het volgende:
Vanmiddag waren er bij mij op de server ook weer een paar bezig. Op een gegeven moment riep zo'n broodmongool of er nog meer Nederlanders aanwezig waren om mee te doen. Ik hield me maar stil.
Nah, Wildhammer. Maar ze (we?) zitten blijkbaar overal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Turalyon toevallig ?Daar waren ze ook bezig
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Vanavond voor het eerst Oculus HC gedaan, of tenminste, afgemaakt, ooit 1x begonnen, maar gefaald, dat gedoe met die draken![]()
Was de eerste keer en ook meteen de laatste keer, vreselijk. Als ik die nog een keer krijg tijdens een random (wat ik sowieso zelden doe), dan ben ik weg.
Waarom? beste instance nu ingame. Snellere gearen kan gewoon niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Vanavond voor het eerst Oculus HC gedaan, of tenminste, afgemaakt, ooit 1x begonnen, maar gefaald, dat gedoe met die draken![]()
Was de eerste keer en ook meteen de laatste keer, vreselijk. Als ik die nog een keer krijg tijdens een random (wat ik sowieso zelden doe), dan ben ik weg.
Tja het ligt mij gewoon niet, ik faal met dat drakengevlieg. De bosses zijn op zich niet moeilijk, behalve die laatste dan, want dan moet je weer op die draak blijven zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Waarom? beste instance nu ingame. Snellere gearen kan gewoon niet!
4 eot's van bossen
2 eot's van sack of trophy's
2 eot's van random dungeon finder
--
8 eot's van een run van 20 min.
quote:
Ik vind PvP juist het leukst van alles, vooral AV, maar helaas wordt dat niet zo veel meer gespeeld en als het gedaan wordt is het meteen door naar Drekquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik speel nooit PvP, dus ook zonder dat kan je plezier hebben hoor
Bij mij op de server begint de maintenance pas om 5.00 uur.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:27 schreef Dibble het volgende:
over 34 min maintenance ben bijna bij Hallion
Halion is niet moeilijk, alleen retards kunnen de orbs nooit fatsoenlijk in de gaten houden voor die beam, daarom wordt er zoveel gewiped. Gevecht zelf is zo makkelijk, alleen moet je net een goeie en zeldzame groep hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bij mij op de server begint de maintenance pas om 5.00 uur.
Sorry.
Hard trouwens. Gisteren heeft een guild op mijn server Realm First! Fall of the Lich King gehaald. Meteen daarna hebben ze Hallion in zowel 25 als 10-player mode afgemaakt. Ook voor de eerste keer (met hun guild althans). Wel op normal, maar toch...
Mjah, ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar ik vond het wel knap, in een avond tijd even drie, waarvan één toch flink pittige, raids clearen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Halion is niet moeilijk, alleen retards kunnen de orbs nooit fatsoenlijk in de gaten houden voor die beam, daarom wordt er zoveel gewiped. Gevecht zelf is zo makkelijk, alleen moet je net een goeie en zeldzame groep hebben.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:36 schreef Maureentje het volgende:
Speelt er iemand van FOK op een RP server ? Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen,met dat rp gedoe
goed daar post ik dus niet meerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef SharQueDo het volgende:
Lolwtf, je echte naam op Blizzard forums voor die Real ID shit: http://www.mmo-champion.com/![]()
Dag privacy, hallo jumbo big brother. Sowieso, het is toch te gek voor worden dat friends van je friends je echte naam kunnen zien via die Real ID shizzle?
En ja, ik heb iets te verbergen, heel veel zelfs.
Het is maar goed dat de meeste het niet kunnen verstaanquote:
Ik speel op the Sha'tar en dat is een rp server. Het is nog vroeg dus ik ben te lui om een lang verhaal te typen. Kijk hier maar: http://www.wowwiki.com/Roleplayingquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:36 schreef Maureentje het volgende:
Speelt er iemand van FOK op een RP server ? Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen,met dat rp gedoe
Mijn mainserver (Ravenholdt) is een RP-PVP server, maar ik merk er eigenlijk vrij weinig van. Schijnt wel dat er bij ons op de horde een nogal bekende RP guild zit, maar ik speel niet zoveel horde.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:36 schreef Maureentje het volgende:
Echt belachelijk dit...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:32 schreef SharQueDo het volgende:
Lolwtf, je echte naam op Blizzard forums voor die Real ID shit: http://www.mmo-champion.com/![]()
Dag privacy, hallo jumbo big brother. Sowieso, het is toch te gek voor worden dat friends van je friends je echte naam kunnen zien via die Real ID shizzle?
En ja, ik heb iets te verbergen, heel veel zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |