Oké.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:28 schreef loonytik het volgende:
[..]
da kan ja. kost wel $$ en kan alleen creditcard gebruiken(of misschien is dat nu ook wel veranderd)
Ik snap het probleem gewoon niet. Ik heb dezelfde informatie al vaker gebruikt zonder problemen. Er is in de tussentijd niets gewijzigd.quote:
Dat had ik ook met de ING.. dat het vaak gebounced werd maar hebt 't nu wel aan de praat gekregen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb ING, maar die doet het dus niet
Hu.. Volgens mij moet je bij 'Bank Account holder's name' de gegevens invullen die op je bankpasje staan. Dus alleen je voorletter(s) + achternaam..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb iig al een webform geplaatst. Met de vraag of zij een oplossing weten of dat ze eventueel de heirloom items naar mijn andere character kunnen gooien. Complete character transfer hoef ik namelijk toch niet.
Ik heb mijn voornamen en dergelijken iig al in diverse posities neergezet maar niks helpt. Maar mocht het je te binnen schieten Civilian laat het ff weten
Nja, warrior had ook de minste voorkeur, pve fury lijkt me ook wat minder, al moet ik zeggen dat de looks natuurlijk goed zijn van een warrior, en pvp ben ik te afhankelijk van een healer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:02 schreef Sapstengel het volgende:
Warrior vind ik vrij saai, op het tanken na. Mage heb ik jaren gespeeld maar begint me ook een beetje te vervelen. Frostfire is cool, arcane is saai imo. Frost pvp is wel weer erg cool. Shaman heb ik pas net een paar dagen op 80, dus geen idee, mar is wel de meest gevarieerde class van die drie.
Ik zou de mage nemen als je meer wil gaan pvpen. Shaman is leuker in pve vind ik.
Elemental shaman en mensen van Lumbermill af Thunderstormen. Zo vaak gedaan met mijn shamquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zucht, weet niet wat ik moet lvlen, heb nu 4 80's, druid (speel ik zelden tot nooit op) paladin (tank) rogue en warlock, wil er nog ene voor de fun bij, ben aan het twijfelen, shammie, warrior of mage, wil een beetje pew pew kunnen doen in pve en pvpallen zijn 70+ dus zou hem deze week met bg weekend naar 80 kunnen gooien, iemand een aanrader?
Sarcastquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Roeb het volgende:
[..]
Elemental shaman en mensen van Lumbermill af Thunderstormen. Zo vaak gedaan met mijn shamWachten achter het gebouwtje en als er iemand de vlag komt pakken en denkt dat i binnen zit charge je met je mount op diegene af en Thunderstorm. /wave Ik heb ook hele groepen laten vliegen
![]()
Ja dat deed ik precies zoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hu.. Volgens mij moet je bij 'Bank Account holder's name' de gegevens invullen die op je bankpasje staan. Dus alleen je voorletter(s) + achternaam..
Zoek gewoon op de eerste de beste torrentsitequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een WotLK guide kan downloaden?
Zoals bijv. Joanas guide.
Ik ga geen 44 dollar betalen voor zo'n guide. PM?
Wow-pro, als je een guide wilt, gratis en ingamequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Hmm.. heb hem hier (bol.com had een typo op de website en 4 euro is niet zo slecht voor een guidequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef jepperdeprep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |