Iets naar Voe sturen was Panzermaus zijn ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja en terecht, sciter was eerder en die kaart was mijn idee
Zweedse meisjes zijn heul geen Hollandse paardenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Vallen op Hollandse paarden
Bronquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Iets naar Voe sturen was Panzermaus zijn idee
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, zoiets kwam al eerder naar boven met Anita de Bjoetiegoereoe.
Daarna op pagina #8... Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)
Het begon als een idee voor een mail en toen kwam chewbacca_maatschappij om net als bij Anita een kaart te sturen. Vervolgens open jij (sciter) te snel een topic terwijl ik met een andere kaart bezig was in Photoshop. Nu gooit SWJ mijn topic dicht, en vertelt hij me dat ik hem maar in dit topic moet posten?
Het was vanmiddag mijn idee om uberhaupt nu wat naar Voe te versturen? Jullie maakten er een kaart van en maken snel een topic, terwijl ik al een Pedobear kaart aan het maken was voor haar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja en terecht, sciter was eerder en die kaart was mijn idee
Ja maar Panzermaus begon daaraan nadat ik dat idee geoppert hadquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het was vanmiddag mijn idee om uberhaupt nu wat naar Voe te versturen? Jullie maakten er een kaart van en maken snel een topic, terwijl ik al een Pedobear kaart aan het maken was voor haar.
[ afbeelding ]
Twee kaarten zou nog leuker zijn, maar een pedobear op de voorkant van haar blog (terwijl ze het niet doorheeft) is wel mooi natuurlijk.
Ik opperde het idee, jij agree'de er op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja maar Panzermaus begon daaraan nadat ik dat idee geoppert had
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Ik wacht wel even tot na deze ruzie voordat ik een berichtje voor Keizerin Voe I van Europa schrijf.
Oud genoeg voor Voe.quote:
Gelijk heb je hoor Penisbaardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:Ik wacht wel even tot na deze ruzie voordat ik een berichtje voor Keizerin Voe I van Europa schrijf.
Maar jij niet. Kijk, ik heb net een paar posts boven je laten zien dat het mijn idee, in mijn topic, was waar jij op agree'de.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor Penisbaard
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:38 schreef Twizu het volgende:
Misschien moeten we dit topic vertalen en naar haar sturen.
Emilie is gek op biologische & 'groene' & ambachtelijke producten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:38 schreef Twizu het volgende:
Misschien moeten we dit topic vertalen en naar haar sturen.
Oke, ik zou zeggen, mail SWJ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:38 schreef Panzermaus het volgende:
maar het is onterecht dat mijn topic dicht moet.
Kijk eens goed naar de kaart in de OP van sciter, SWJ al gepm'd overigens. Het is gewoon WAAAAAANZIN xD ik bedoel zoo willEkeUr, dat mijn zorgvuldig gemaakte kaart, met logo's, vakjes, vlag, en pedobearHolland achtergrond in de schaduw moet staan in die van een slordige kaart gebaseerd op mijn idee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Oke, ik zou zeggen, mail SWJ?
Teken je wel de kaart?
owjaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de kaart in de OP van sciter,
Niets mis met Paintkaarten, maar Voe verdient beter. En zelfs dan nog, het was mijn idee, lees mijn ONZ topic na. Je weet zelf wel dat je me nu loopt te verneuken en de kaart daarbij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
owja![]()
En paintkaarten zijn lief![]()
Ik weet zeker dat ze met zo'n silver photoshop-kaart veel minder blij is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |