Door de bedenker bijvoorbeeld (Panzermaus)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Twizu het volgende:
Misschien een idee om de brief door één iemand te laten maken dan? Dat Fok!kers enkel tekst kunnen doorgeven.
Als hij daar zin (en tijd) voor heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Door de bedenker bijvoorbeeld (Panzermaus)
quote:
ja!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef sciter het volgende:
De bedenker is chewbacca_maatschappij... ik ga naar lwd om voetbal te kijken.. kijk vanavond wel weer
Wat heb jij nou met Voe te maken. Penisbaard en Panzermaus zijn de echte Voe vertegenwoordigers van Fok!.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
ja!Waarom ontkent iedereen mij hierin
Nah, zoiets kwam al eerder naar boven met Anita de Bjoetiegoereoe.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:21 schreef sciter het volgende:
De bedenker is chewbacca_maatschappij... ik ga naar lwd om voetbal te kijken.. kijk vanavond wel weer
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, zoiets kwam al eerder naar boven met Anita de Bjoetiegoereoe.
Daarna op pagina #8... Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)
Het begon als een idee voor een mail en toen kwam chewbacca_maatschappij om net als bij Anita een kaart te sturen. Vervolgens open jij (sciter) te snel een topic terwijl ik met een andere kaart bezig was in Photoshop. Nu gooit SWJ mijn topic dicht, en vertelt hij me dat ik hem maar in dit topic moet posten?
Geen van beidequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Welk topic vind jij nou beter, van Panzermaus of dit pauper topic?
Het gaat om de kaart inderdaad. Maar nu krijgt een kaart die snel in elkaar is gezet in Paint (terwijl ik al bezig was in Photoshop) alle naampjes. Dat kunnen we Voe toch niet aan doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het boeit geen reet wie de 'bedenker' () is. Post die kaart gewoon hier. Klaar. En nu lief verder spelen.
Belgische meisjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Graseter![]()
Je bent zooooo triest
Ja en terecht, sciter was eerder en die kaart was mijn ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, zoiets kwam al eerder naar boven met Anita de Bjoetiegoereoe.
Daarna op pagina #8... Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)
Het begon als een idee voor een mail en toen kwam chewbacca_maatschappij om net als bij Anita een kaart te sturen. Vervolgens open jij (sciter) te snel een topic terwijl ik met een andere kaart bezig was in Photoshop. Nu gooit SWJ mijn topic dicht, en vertelt hij me dat ik hem maar in dit topic moet posten?
QFT.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het boeit geen reet wie de 'bedenker' () is. Post die kaart gewoon hier. Klaar. En nu lief verder spelen.
Vallen op Hollandse paardenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |