huh sorry maar hier niet ....welke site?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik werd ook eerst "afgeleid", maar Paultje staat gewoon rechtsboven.
Deze van crv, klikkie de linkie....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:44 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
huh sorry maar hier niet ....welke site?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:22 schreef crv het volgende:
Om 11 uur wordt de uitslag live voorspeld op
[ link | afbeelding ]
ja die zie ik hier ook staan ...maar dan kom je toch niet bij live video...of wordt dat pas later ingeschakeld of zo?quote:
Dat laatste dus, vanaf 11:00 uur live.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:51 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ja die zie ik hier ook staan ...maar dan kom je toch niet bij live video...of wordt dat pas later ingeschakeld of zo?
oke dan zit ik me al die tijd voor niks druk te maken ...want dat had ik een half uur geleden al gevonden hihihihihiquote:
Ik vind het vervelend om te vragen maar heb je het plaatje goed bekekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:29 schreef PushyGurl het volgende:
maar waar is dan die link naar live video...er staat geen link ...of ben ik dan zo simpel
fixedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Octopus![]()
Paul![]()
Voorspellen![]()
Psychics![]()
Duitsers![]()
Zeedieren![]()
FOK!
KoosVogels
en als Piet dat zegt dan is dat zo...!!quote:
Spannend en ook eng jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef Happel het volgende:
Vind het nog spannend ook, om te zien wat er staat te gebeuren om 11.00
Linksmenschenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Octopus![]()
Paul![]()
Voorspellen![]()
Psychics![]()
Duitsers![]()
Zeedieren![]()
FOK!
Pietquote:
11 uurquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef smegmanus het volgende:
Vandaag zou die octopus de voorspelling van Nederland - Spanje gaan doen toch? Hoe laat?
dit ga je niet menen LOL HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:39 schreef smegmanus het volgende:
Vandaag zou die octopus de voorspelling van Nederland - Spanje gaan doen toch? Hoe laat?
Piet is baas...!!quote:
Heb je een zonnesteek ofzo?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dit ga je niet menen LOL HAHAHAHAHAHAHAH
Oeh!quote:
Ik vind het serieus spannendquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:46 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zie je mij zo achterlijk reageren dan? AHAHGAHAHAHAHAHHA LOL ZOMG TIETEN.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:43 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nou dat kan men beter aan jou vragen
ik reageer niet achterlijk.ik had gewoon lol in jequote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zie je mij zo achterlijk reageren dan? AHAHGAHAHAHAHAHHA LOL ZOMG TIETEN.
Veel te warm.
Ik wil ook wel lol in jou?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik reageer niet achterlijk.ik had gewoon lol in je
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij kijk ik naar de verkeerde stream
http://www.marca.com/tv/ ---- Deze?
Die buffert steeds hierquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Swomp het volgende:
JaJa...
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Die octopus is er van bewust dat wanneer hij Spanje voorspelt zijn laatste uur heeft geslagen?
Iddquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef MrX1982 het volgende:
Live kijken wat een octopus doet. Wat een rare wereld.
Toch kijk ik zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |