ik denk het niet ...hij heeft vaker de wedstrijden voorspeld...en had het tot op de dag van vandaag nog alijd goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Jahr00n het volgende:
Oke leuk en nu? Ik denk dat Duitsland wint.
Oké.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:57 schreef TLC het volgende:
Op een WK heeft Duitsland nooit verloren van Spanje
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:57 schreef TLC het volgende:
| 1 2 3 4 | 1994 Chicago 21/06/1994 GER 1:1 (0:1) ESP Group matches 1982 Madrid 02/07/1982 FRG 2:1 (0:0) ESP Second round 1966 Birmingham 20/07/1966 FRG 2:1 (1:1) ESP Group matches |
nou dan wordt dit hun eerste keer !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:57 schreef TLC het volgende:
kunt beter uienringen hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dat ziet er lekker uit...maar is het dat ook ?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:23 schreef mazaru het volgende:
Als Paul zegt dat Spanje Zondag wint, gaat hij op mijn BBQ
Jazeker. In het Zee Aquarium in Bergen aan Zee zit er eentje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:29 schreef BB-King het volgende:
Paul voorspelt enkel Duitse wedstrijden toch?
Hebben we ook niet zo'n inktvis in een dierentuin ofzo?
quote:Octopus voorspelt: Oranje kampioen
Octopus Paul uit het Duitse aquarium Sea Life in Oberhausen heeft opnieuw gesproken. De octopus baarde opzien door de afgelopen weken alle uitslagen van Duitsland goed te voorspellen. Zijn verzorgers hebben hem ook gevraagd wie werelkampioen wordt, en volgens Paul maakt Nederland de beste kans. De verzorgers stimuleren Paul om een voorspelling te doen door mosselen in twee glazen bekers te plaatsen. Op elke beker staat de vlag van een land. De mossel die het eerst door Paul wordt gekozen wordt beschouwd als zijn voorspelling.
Photoshop'dquote:
quote:Octopus Paul voorspelt... nog niet!
Een hoax op internet: de helderziende Duitse octopus Paul zou Oranje hebben aangewezen als wereldkampioen... maar dat is (nog) niet waar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |