SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn lift is er.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
gecheckt, en wel cake.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef belsen het volgende:
Cake toch wel?
Erik Dikeb (heeft volgens mij wat uitgehaald met 1 van de mensen die audities hebben gedaan bij Hollands Got Talent)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:58 schreef lubje25 het volgende:
erik dikkeb
Welke discocover had Cake op zijn speellijst staan?quote:
I will survive van Gloria Gaynorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Welke discocover had Cake op zijn speellijst staan?
die bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Jaap, de winnaar van de laatste versie van X-Factor, wel te verstaan...
Zij van de Rocksteady Crew?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat ik nog eens een vraag over de Hermes House Band zou beantwoorden.
Heb een schurfthekel aan hun 'I Will Survive' dat ik zelfs bij Benfica in Portugal als tune hoorde na een doelpunt...
[ afbeelding ]
Wie zien we hier links op de foto?
Iets met Baby was dat toch?quote:
Voorspelbaar, Deep Purple natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Mark het volgende:
Even gecheckt, en vast een nieuwe:
Wie?
[ afbeelding ]
Nou nee, niet echt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorspelbaar, Deep Purple natuurlijk...
Voor deze band is het karakteristieker dat ze naast een kerk staanquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef ranja het volgende:
een reli band?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:00 schreef bartrid het volgende:
Trouble?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:10 schreef belsen het volgende:
Oja, alle webicons zijn geschrapt. Dus wie die nog heeft moet hem even uploaden op Fok!.
Anders krijgen we dit plaatje te zien en dat is saai.
[ afbeelding ]
Dat zit er heel hard aan te komen, wij mods moeten al over...quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt de usericons? Ik zie ze allemaal nog wel, alleen als je ze wilt opslaan worden het .bmp's.
Weet wel dat externe UI's niet meer toegestaan zijn als de nieuwe layout ingevoerd wordt, maar zo ver is het volgens mij nog niet...
Over welk nummer gaat dit?quote:The song refers to several Beatles' songs, including "Strawberry Fields Forever", "I Am the Walrus", "Lady Madonna", "The Fool on the Hill", and "Fixing a Hole". There are also subtle, passing references to "There's a Place", "I'm Looking Through You", and "Within You Without You".
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:40 schreef Gehenna het volgende:
mijn externe UI is te groot om te uploaden
Dat is dan ook een behoorlijke partij UI...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vrees ook dat jullie het voortaan zonder
<----- moeten doen.
[..]
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan ook een behoorlijke partij UI...
Favoriete nummer na zo'n moment!quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef belsen het volgende:
[..]
friekin +1
And here's another clue for you all...the walrus was Paul.
Welke? Wie?quote:She asked me to stay and she told me to sit anywhere,
So I looked around and I noticed there wasn't a chair.
I sat on a rug,
biding my time, drinking her wine.
We talked until two
and then she said "It's time for bed".
quote:Give me a sense to wonder
To wonder if I'm free
Give me a sense of wonder
To know I can be me
Give me the strength to hold my head up
Spit back in their face
Don't need no key to unlock this door
Going to break down the walls
Break out of this bad place
Gehenna +1quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:48 schreef Gehenna het volgende:
1 Stevie ray vaughan
2 Steve vai
3 Steve Earle
4 Steve Miller
5 Steve Howe (yes)
6 Steve Stevens
7 Steve Jones (sex pistols)
8 Steve Albini
9 Steve Hacket (genesis)
10 Steven Tyler (ja die kan ook gitaar spelen hehe)
Same here..quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:10 schreef schaap001 het volgende:
geen idee van z'n eigen band....
Ja die dus. Ik kwam vanmiddag niet verder dan Ben & Jerrysquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ollie & Jerry
Bee Geesquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:51 schreef WeezerButler het volgende:
Britse band. Film is naar hun bekendste (disco) hit vernoemd.
Dat dacht ik ook al...quote:
Allemaal waar, hoewel ze begonnen vanuit de punk-/skinheadhoek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:24 schreef Gehenna het volgende:
hmm duits, metal
het is geen rammstein...
geen scorpions....
in extremo ook niet...
quote:Another song from 1981, SS-Staat (SS state), on the single Kill the Hippies - Oi!, is, according to the band, to be understood as a deliberate provocation to the Nazis. Due to the bad recording quality the text passage „SS-Staat im Staate, wir wollen's nicht erleben" ("SS-state in the state, we don't want to experience it") can be heard as „SS-Staat im Staate, wir wollen's mit erleben" ("SS-state in the state, we want to experience"). The text itself leaves the assumption of a bad and brutally Nazi song, but the band says it was written "as a glaringly provocation and anti-Nazi-song."
Fans of the band refer to the fact that Türken raus and Deutschland den Deutschen were never released on an official release of the. These songs were spread by copying and passing on the demotapes. Weidner spoke in an interview on the topic: "The text was a big stupidity and of course there was never a release of this song, and of course there will be never such a release."
Furthermore, the band have denied all right-wing tendencies since 1985 and wrote several songs against extremism, totalitarism and racism. Later political songs show an attitude towards an independent opinion and against hate.
McScroodge?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is hun Engelse 'grote broertje'...
Hint:
[ afbeelding ]
Same here. Scorpions trek ik met vlagen nog net, deze band ken ik alleen van naam..quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:43 schreef Mark het volgende:
Sowieso zijn Duitse bands niet echt mijn ding.
Goeie hint!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is hun Engelse 'grote broertje'...
Hint:
[ afbeelding ]
quote:the streets of Barcelona are filled with blood and rain
gokje.. Jos van Oss?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Wie stond er ooit met welk nummer op #1 in de Top 40 en kelderde daarna dusdanig naar beneden dat het een record vestigde voor de snelste zakker vanaf de eerste plaats?
te snel gelezen, sorryquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als dat al zo zou zijn, dan beantwoordt je de vraag maar half...
volgens mij heeft Starmaker - Damn I think I love you (van 1 naar 14) het record nu, maar of je die bedoelt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Wie stond er ooit met welk nummer op #1 in de Top 40 en kelderde daarna dusdanig naar beneden dat het een record vestigde voor de snelste zakker vanaf de eerste plaats?
Dat is niet (meer) het record, er zijn er daarna nog 2 geweest die nog sneller zakte.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:48 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij heeft Starmaker - Damn I think I love you (van 1 naar 14) het record nu, maar of je die bedoelt?
Ingekopt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Grobbel het volgende:
Nee, dat nummer is niet van Dries maar van Wolter Kroes.
dat is toch dezelfde zo'n beetje?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Grobbel het volgende:
Nee, dat nummer is niet van Dries maar van Wolter Kroes.
(ik haat mezelf hiervoor)
Dries:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:08 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is toch dezelfde zo'n beetje?
geen idee eigenlijk
En dit is gewoonquote:Platenmaatschappij Red Bullet had na de wedstrijd Nederland - Roemenië besloten om geen nieuwe singles meer bij te drukken tot de kwartfinale tegen Rusland. Alleen wanneer deze door Nederland gewonnen zou worden, zouden er meer persingen van de single volgen. Op 21 juni, de dag dat Viva Hollandia voor de eerste week op nummer 1 stond, verloor Nederland echter van Rusland. Hierdoor was de single, waarvan de meeste exemplaren die in de winkel lagen al verkocht waren, nog slechts zeer beperkt verkrijgbaar.
Na deze twee weken op de eerste plaats maakte Kroes een grote daling met het nummer. Het nummer zakte de top 10 uit, naar plaats achttien. Een record.
quote:Voor de Olympische Zomerspelen van 2008 nam Kroes wederom een nieuwe versie op van het nummer, getiteld Viva Olympia. Dit nummer zong bij onder andere bij het onthaal van de Nederlandse Olympische sporters in het Olympisch stadion in Amsterdam.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:16 schreef Grobbel het volgende:
Hier de top 10 grootste Nederlandse voetbalhits allertijden (volgens de NOS), waar ik de twee al genoemde platen hen laten staan en twee onwijs flauwe uitvoerders maar niet ga vragen. Maar wie waren de overige zes? De zesde levert een punt op.
1. Johan & de Groothandel - As Dick me hullep nodig heb (WK 1994)
2. Wolter Kroes - Viva Hollandia (EK 2008))
3. Andre van Duin - Nederland die heeft de bal (EK 1980))
4. Ali B? - Wij houden van Oranje (WK 2006)
5. Andre Hazes - Wij houden van Oranje (EK 1988)
6. Holland - Aanvallen! (EK 1988)
7. Guus Meeuwis - Ik wil dat ons land juicht (WK 2006)
8. De Hollanders - Het Oranjelied (EK 1988)
9. Andre Hazes - Oranje bovenaan (WK 1990)
10. Rene Froger - Bloed, zweet en tranen (EK 2008)
er is toch ook een wk 2010 versie van?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:21 schreef Grobbel het volgende:
Nog even wat nagelezen over Viva Hollandia (why?), maar er is zowaar nog een excuus voor de extreme val (meer dan enkel "Nederland verloor'):
En dit is gewoon![]()
In 2006 was Viva Hollandia ook al uitgebracht op single, maar toen flopte het...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... Net als Lee Towers en z'n twaalfduizend versies van You'll never walk alone.
Nee, de Eredivisie heet een eigen, officiele tune...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:45 schreef ranja het volgende:
bedoel je die van Ladytron van de eredivisie?
Teun is alvast goed...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:44 schreef lubje25 het volgende:
Tonnie Eijk van studio sport. Die andere weet ik niet
Tijdens het wedstrijdenoverzicht in het begin van Studio Sport en in de stadions voorafgaande aan de wedstrijden is de tune te horen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:53 schreef Grobbel het volgende:
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat er een aparte eredivisie tune bestond. Is me nooit opgevallen in elk geval.
dacht ik ook jaquote:
Desondanks een punt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:12 schreef Grobbel het volgende:
Ga nu wel slapen trouwens... Geen nieuwe vraag meer van mijn kant.
Daar heb ik wel eens wat over gehoord. Is dat Daft Punk?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Welke act zal de soundtrack voor de film Tron Legacy voor hun rekening nemen?
cafca +1quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:07 schreef cafca het volgende:
Leon Russell en Elton John !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tour De France-tunequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:04 schreef cafca het volgende:
In de lijn van een eerdere vraag van Madmaster:
Waar kennen we Rein van den Broek van?
Juist. Trumpets Cross en Tarantuellaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
Radio Tour De France-tune uiteraard met die trompetten...
De vraag begint met 'Wie'...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:28 schreef WeezerButler het volgende:
Ter ere van de Europa Cup 1 finales uitgebracht
Wij wisten meteen al dat die song geen succes zou worden...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef FreezePop het volgende:
Jaap Valkhof
Hand in hand, kameraaaaaden!
Wie is de eindbaas links op de foto?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij wisten meteen al dat die song geen succes zou worden...
Freezepop +1
Verre weg daarvan, Ik denk dat deze misschien iets te lastig is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:14 schreef Grobbel het volgende:
Lijkt op Method Man, maar dat kan ook door de baard komen.
Berkery une point parolesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:36 schreef Berkery het volgende:
Dat is Sinead O'Connor - Troy Lyrics
Ik zie niets.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:46 schreef Grobbel het volgende:
Poep, zijn ze überhaupt te zien nu? Ik heb er in elk geval zes geplaatst.
Ik zie ze wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:46 schreef Grobbel het volgende:
Poep, zijn ze überhaupt te zien nu? Ik heb er in elk geval zes geplaatst.
RYM zal wel niet van hotlinken houden.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
RYM zal wel niet van hotlinken houden.
Deze had ik geplaatst:
R.E.M. - Monster
Pet Shop Boys - Very
Systems Officer - Systems Officer
Ben Allison - Ride the Nuclear Tiger
Pavement - Live Europaturnén MCMXCVII
De Staat - Wait for Evolution
quote:1.Pop Song 89
2.Get Up
3.You Are the Everything
4.Stand
5.World Leader Pretend
6.The Wrong Child
7.
8.Turn You Inside-Out
9.Hairshirt
10.I Remember California
11.untitled
WeezerButler +1quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef WeezerButler het volgende:
La Buene Vida
Heroes del Silencio
Los Bravos
Macaco
Los del Mar
Ik verwacht minstens Las Ketchup. Zelf kan ik daar Amparanoia aan toevoegenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:30 schreef ranja het volgende:
Ik heb echt verrassend weinig Spaanse muziek thuis
In de tekst komt wel de zin "my finger is on the button" voor, maar het juiste antwoord is toch:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:08 schreef Beregd het volgende:
chemical brothers - push the button?
quote:
Die inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:56 schreef Grobbel het volgende:
Dust Brothers inderdaad. En het probleem daarmee is natuurlijk dat er al een andere Dust Brothers bestond.
tenzij je er Angel bijdenktquote:
quote:Oh you, you know you must be blind
To do something like this
To take the sleep that you don't know
You're giving Death a kiss,
Oh, little fool now
In plaats van the Hand of Godquote:
quote:I'm broke but I'm happy
I'm poor but I'm kind
I'm short but I'm healthy, yeah
I'm high but I'm grounded
I'm sane but I'm overwhelmed
I'm lost but I'm hopeful baby
Correct 5321-68703464092578467dpths +1quote:Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Alanis Morissette - Hand In My Pocket
quote:Toen ik daar lag op mijn balkon
zag ik haar liggen in de zon
ze was heel mooi ja
dat is waar
maar het mooiste was haar
Zij van dat verschrikkelijk slechte Paramore.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:10 schreef Grobbel het volgende:
Inderdaad een gevalletje "Wie??"
Grobbel +1quote:Op zondag 11 juli 2010 13:50 schreef Grobbel het volgende:
The Wedding Present - George Best.
Dat is het nu juist, volgens mij is de FIFA er vooral heel goed in om nummers te selecteren die helemaal niemand daadwerkelijk gaat draaien in promo's en bij verslaggeving e.d. (of die door allerlei rechtenkwesties niet gedraaid mogen worden of zo).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |