SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn lift is er.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
gecheckt, en wel cake.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef belsen het volgende:
Cake toch wel?
Erik Dikeb (heeft volgens mij wat uitgehaald met 1 van de mensen die audities hebben gedaan bij Hollands Got Talent)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:58 schreef lubje25 het volgende:
erik dikkeb
Welke discocover had Cake op zijn speellijst staan?quote:
I will survive van Gloria Gaynorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Welke discocover had Cake op zijn speellijst staan?
die bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Jaap, de winnaar van de laatste versie van X-Factor, wel te verstaan...
Zij van de Rocksteady Crew?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat ik nog eens een vraag over de Hermes House Band zou beantwoorden.
Heb een schurfthekel aan hun 'I Will Survive' dat ik zelfs bij Benfica in Portugal als tune hoorde na een doelpunt...
[ afbeelding ]
Wie zien we hier links op de foto?
Iets met Baby was dat toch?quote:
Voorspelbaar, Deep Purple natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef Mark het volgende:
Even gecheckt, en vast een nieuwe:
Wie?
[ afbeelding ]
Nou nee, niet echt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorspelbaar, Deep Purple natuurlijk...
Voor deze band is het karakteristieker dat ze naast een kerk staanquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef ranja het volgende:
een reli band?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:00 schreef bartrid het volgende:
Trouble?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |