Heb het nu al 3 keer voorbij zien komen, kan iemand hem waarschuwen? Want 1 x is leuk, 2 x al niet meer.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb het nu al 3 keer voorbij zien komen, kan iemand hem waarschuwen? Want 1 x is leuk, 2 x al niet meer.
Ik heb dit ook in KLB gepost.
Huilbaby, dat plaatje valt toch wel mee?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb het nu al 3 keer voorbij zien komen, kan iemand hem waarschuwen? Want 1 x is leuk, 2 x al niet meer.
Ik heb dit ook in KLB gepost.
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:42 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Huilbaby, dat plaatje valt toch wel mee?
Vind 'm wel grappig.
Denk dat ik deze ook maar eens ga posten bij elke fipo.
Er hoeft geen komma na inkorten.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat zou je postrechten wel eens kunnen inkorten, en geeft mij zoveel extra werk.
Als de zin een wending krijgt mag er een komma gebruikt worden voor enquote:
Hij is timmmmm en mod van VKZ en houdt ook een oogje op ONZ en dat doet ie goedquote:Tevens, wie ben jij nu weer?
Dat zal bestquote:En cynisme is trouwens een machtig wapen.
Als je er oog voor hebt.
quote:
Kneus, beetje populair iemand erop wijzen dat dit soort shit niet in FB thuishoort terwijl je zelf niet eens mod bent.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als de zin een wending krijgt mag er een komma gebruikt worden voor en![]()
[..]
Hij is timmmmm en mod van VKZ en houdt ook een oogje op ONZ en dat doet ie goed
[..]
Dat zal best
Tot zover,
[..]
Aangezien je anders wel bezig blijft met het verwijderen van reacties, het blijft immers gewoon ONZquote:Op zondag 18 juli 2010 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga op vakantie en ik neem mee...
In MEN heb je denk ik meer succes, getuige bovenstaande topic, dus als je nu even een overzetting aanvraagt
Is goed.quote:Op zondag 18 juli 2010 07:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zelfs één keer is niet leuk. Plaats aub iedere keer wanneer je zoiets tegenkomt een TR.
Zijn dit soort bespottelijke kwetsende opmerkingen geoorloofd? Mijns inziens ver over de schreef.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je moeder heeft jou ook gedumpt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef Socios het volgende:
Gefeliciteerd jongens
[..]
Zijn dit soort bespottelijke kwetsende opmerkingen geoorloofd? Mijns inziens ver over de schreef.
kom op kerelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef Socios het volgende:
Gefeliciteerd jongens
[..]
Zijn dit soort bespottelijke kwetsende opmerkingen geoorloofd? Mijns inziens ver over de schreef.
Ja zeg waar moet ik em dan wegzetten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:
Nee, je berichten worden verwijderd omdat ze hier niet horen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja zeg waar moet ik em dan wegzetten?
eind van het jaar weer verkiezingen he?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik doe het maar even hier, bedankt murpvoor je opruiming in KLB
Ja? Jij wilde mij invullen voor wannabe mod die nooit mod mag worden?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:27 schreef murp het volgende:
[..]
eind van het jaar weer verkiezingen he?
Had ik dat dan niet gedaan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja? Jij wilde mij invullen voor wannabe mod die nooit mod mag worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |