quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Achter Aad de Mos ziet zelfs Erica Terpstra er nog neukbaar uit.
Als priester moet je toch een celibatair leven lijden?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:06 schreef pberends het volgende:
Er schijnt ook een lekkere kip achter een piano te zitten, die zou ik wel eens in der reet willen neuken!
ik zit de hele tijd naar haar te kijken als de camera erop staatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:03 schreef voetbalkenner het volgende:
Er zit zo'n lekkere blonde achter aad de mos, om van te smullen!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als priester moet je toch een celibatair leven lijden?²
Genee begon heeeeel voorzichtig, maar niemand haptequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:12 schreef wolferl het volgende:
Ik zit te wachten op het moment dat Johan Aad gaat aanpakken voor zijn Sparta debacle.
ze kunnen allebei welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ze's leuker dan die blonde achter Aad.
Achmed kwam hijgend (ik woon op bovenste verdieping, zonder liftquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef frensje het volgende:
[..]
Genee begon heeeeel voorzichtig, maar niemand hapte
en hoe laat was de scooterAchmed er?
Misschien is het een verbetering...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:14 schreef frensje het volgende:
ben wel benieuwd naar de Zeeuw z'n gezicht (zag er nasty uit in de herhaling)
Hij kijkt voor de rest van zijn leven als Aad de Mos.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:14 schreef frensje het volgende:
ben wel benieuwd naar de Zeeuw z'n gezicht (zag er nasty uit in de herhaling)
ah netjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Achmed kwam hijgend (ik woon op bovenste verdieping, zonder lift) rond tien voor voor half negen. Maar het is om de hoek. Ik woon naast die pizzeria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |