abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83971341
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Rijden jullie zoveel dan dat diesel rendabel word?
75 km per dag heen en weer naar het werk. Ik fotografeer veel, dus ik rijd er gerust het halve land voor door. Nou ja, ben dus uitgegaan van een 70-75 km per dag. Nah, dan kom je tussen de 25.000 en de 30.000 uit. Dus dan wordt een diesel rendabel. En vriendlief weet ik niet precies hoe veel hij rijd. Maar dat is afgelopen jaar iig 33.000 geweest.
pi_83971402
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:08 schreef Puala het volgende:

[..]

75 km per dag heen en weer naar het werk. Ik fotografeer veel, dus ik rijd er gerust het halve land voor door. Nou ja, ben dus uitgegaan van een 70-75 km per dag. Nah, dan kom je tussen de 25.000 en de 30.000 uit. Dus dan wordt een diesel rendabel. En vriendlief weet ik niet precies hoe veel hij rijd. Maar dat is afgelopen jaar iig 33.000 geweest.
Saxo diesel is natuurlijk wel flink zuinig. 1 op 20-22 is goed haalbaar .. Wel gruwelijk traag geloof ik die turboloze diesel
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_83971477
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Saxo diesel is natuurlijk wel flink zuinig. 1 op 20-22 is goed haalbaar .. Wel gruwelijk traag geloof ik die turboloze diesel
Zuinig begon de garage ook al over. En ik rijd van mezelf al heel zuinig. Met de citroen xsara waar ik nu veel in rijd haal ik de 1:17,5 En traag weet ik niet, maar daar kom ik met de proefrit wel achter
pi_83971579
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Zuinig begon de garage ook al over. En ik rijd van mezelf al heel zuinig. Met de citroen xsara waar ik nu veel in rijd haal ik de 1:17,5 En traag weet ik niet, maar daar kom ik met de proefrit wel achter
Wegenbelasting valt ook nog wel aardig mee in verband met het gewicht. Okay een benzine Saxo is stukken goedkoper, maar voor een diesel zijn ze nog best te betalen . Beetje middenklasser van tegenwoordig kost hetzelfde of meer.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 12 juli 2010 @ 21:37:18 #260
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_83975836
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik vind het aardig aan de prijs, zeker met die hoge "rijklaar maak kosten". Je zou eens moeten googlen hoe die garage bekend staat.

Maargoed, ik koop dan ook altijd auto's van minimaal 10 jaar ouder, en minimaal 10 keer zo goedkoop...
Die garage is 10 minuten van mijn huis vandaan.. Maarja, had die micra ook gezien. Vind de prijs eigenlijk ook wat hoog.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 12 juli 2010 @ 22:58:23 #261
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83979693
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef vannelle het volgende:

[..]

Purdey, laat die auto ajb staan.
Een Bovag garantie op een auto van die verkoopprijs kan helemaal niet, die grens ligt hoger.
En dan die rijklaarmaakkosten nog es, ik vertrouw dat zaakje voor geen ene meter!
Ga er ook absoluut niet aan beginnen.Wilde even weten wat je voor een Ford fiësta betaald uit '98 en kwam deze advertentie tegen Ik blijf lekker verder zoeken, en bedenken wat ik wil @Paula: Gefeliciteerd met je aankoop! Veel plezier ermee!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_83987270
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Citroen Berlingo diesel 2.0 vanaf bouwjaar 2004 en max. 140.000 op de teller.
Waarom die kmstand? . Ik zou je daar niet blind op staren...
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wegenbelasting valt ook nog wel aardig mee in verband met het gewicht. Okay een benzine Saxo is stukken goedkoper, maar voor een diesel zijn ze nog best te betalen . Beetje middenklasser van tegenwoordig kost hetzelfde of meer.
Ja, en als je meer dan ongeveer 20k per jaar rijdt haal je het er al snel uit!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 09:36:44 #263
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83988346
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef L0we het volgende:

[..]

[..]

Is een km stand niet zo erg? Is het niet een soort graadmeter van hoe het zit met de slijtage van onderdelen? Die slijtage zal met een auto van 100.000 km toch minder zijn als die van een 200.000 km stand.Of is dit vrouwenlogica
pi_83988364
Gister weer een eind gereden, ik raus echt te snel de snelweg af, de bochten in, m'n vader zit te gillen naast me nog even oefenen dus. Zo stom, ik deed het tijdens de rijles ook weleens, maar als ik dan remde begon de instructeur dat ik niet te veel moest afremmen omdat de mensen achter me dat niet snapten. Ik doe het dus nooit goed . Even een tussenweg vinden.
Tap tap tap
pi_83988388
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Gister weer een eind gereden, ik raus echt te snel de snelweg af, de bochten in, m'n vader zit te gillen naast me nog even oefenen dus. Zo stom, ik deed het tijdens de rijles ook weleens, maar als ik dan remde begon de instructeur dat ik niet te veel moest afremmen omdat de mensen achter me dat niet snapten. Ik doe het dus nooit goed . Even een tussenweg vinden.
Misschien kijken wat voor bocht er komt
Voor een 3/4-rond bocht mag je wel aardig afremmen, voor een 1/4 bocht (verbindingsweg naar andere snelweg) gewoon lekker met 100+ doorrijden
pi_83989065
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:12 schreef L0we het volgende:

[..]

[..]

Hij rijd 30.000 per jaar en wilt graag een jaar of 7 vooruit kunnen zonder al te veel onderhoudskosten
pi_83989348
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 09:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

Is een km stand niet zo erg? Is het niet een soort graadmeter van hoe het zit met de slijtage van onderdelen? Die slijtage zal met een auto van 100.000 km toch minder zijn als die van een 200.000 km stand.Of is dit vrouwenlogica
Een hoge kilometerstand hoeft niet erg te zijn, ligt er maar net aan welk onderhoud hij gehad heeft, en of de auto nog in goede staat is. Zeker de diesels zijn echt gemaakt als kilometervreters! Ik rij zelf een dieseltje met 220.000 kilometer op de klok. Hij doet het nog als een tierelier! Meeste onderhoud wat ik heb is vanwege de ouderdom (hij is uit '86).

Zie ook dit topic: Hoge Kilometerstand
pi_83989660
quote:

[..]

Ligt eraan, je kan beter een auto met 200k nemen die goed onderhouden is dan een auto met 100k die slecht onderhouden is.
pi_83989663
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:20 schreef L0we het volgende:

[..]

Een hoge kilometerstand hoeft niet erg te zijn, ligt er maar net aan welk onderhoud hij gehad heeft, en of de auto nog in goede staat is. Zeker de diesels zijn echt gemaakt als kilometervreters! Ik rij zelf een dieseltje met 220.000 kilometer op de klok. Hij doet het nog als een tierelier! Meeste onderhoud wat ik heb is vanwege de ouderdom (hij is uit '86).

Zie ook dit topic: Hoge Kilometerstand
Ik geloof ook wel dat de auto het nog doet als een tierelier. Maar ja, we hebben nu een auto met 275.000 op de teller en die heeft vorig jaar dik 6000 euro aan onderhoud gekost. En dat is het gewoon niet waard. Vandaar dat we toch wel wat eisen hebben met betrekking tot de km stand.
pi_83996127
Mijn AX heeft al ruim 205.000 kilometer gelopen. Wel een keer een andere motor maar weet niet precies wanneer . Gisteren viel de achterdemper er zo ongeveer onderuit, verbindingsstuk met de pijp was helemaal doorgerot.
pi_84027239
quote:

[..]

Hangt er vanaf of de auto goed is onderhouden, onze auto heeft dikke 250.000 op de teller, maar rijd als een trein .(Goed onderhouden)
pi_84028146
Ligt natuurlijk ook wel aan het soort auto. Volvo's bijvoorbeeld kunnen met goed onderhoud makkelijk 400.000 km rijden. Moet misschien wel een keer een koppakking van vervangen worden.
Bij een Fiat Panda model koekblik is het motorblokje dan echt wel een keer vervangen
pi_84033424
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Ligt natuurlijk ook wel aan het soort auto. Volvo's bijvoorbeeld kunnen met goed onderhoud makkelijk 400.000 km rijden. Moet misschien wel een keer een koppakking van vervangen worden.
Bij een Fiat Panda model koekblik is het motorblokje dan echt wel een keer vervangen
Dat zal je nog verbazen . Ik ben vrij veel bezig met renaultjes 5, maar die blokken kunnen aardig wat hebben hoor! Met een beetje onderhoud zet je hem zo richting de 300k.

Zelf heb ik er eentje waar 175.000 op de klok staat, die loopt nog als een zonnetje! Geen olie & koelvloeistof verbruik, ideaal!
  woensdag 14 juli 2010 @ 09:58:33 #274
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84033426
Mijn lesauto was van 2004, viel zo'n beetje van ellende uit elkaar en had op het laatst met m'n examen bijna 350.000 op de teller.Gek genoeg reed ie prima.
pi_84046064
De remblokken van mijn ouders auto moeten waarschijnlijk vervangen worden. Na mijn ongelofelijke domme actie met de handrem heeft mijn vader hetzelfde gedaan (alleen dan niet 20 km lang op de snelweg, maar slechts een minuutje op een 50-weg )

Maar m'n pa vindt het niet erg dat ik zijn auto sloop. Hij wil de auto zelfs aan mij en m'n broertje geven (begint over een halfjaar aan zijn rijbewijs, denk ik). Ik heb op dit moment alleen niets aan een auto

Ik heb trouwens al een tijd niet meer gereden. De laatste keer was het geen leuke rit. Ik had een boze moeder naast me die de weg wees, maar ze gebruikte geen woorden (ze zat aan de telefoon) en dan moest ik uit haar gebaren opmaken waar ik heen moest. En daardoor werd het nogal hectisch en reed ik op een gegeven moment 65 op een 50-weg.
En wat later ging ik 70 rijden op een 70-weg, maar volgens mijn moeder was het een 50-weg. Maar tijdens mijn rijlessen mocht ik daar geloof ik 70. Ik kan me niet meer herinneren of ik dat bord nou heb gezien. Dus ik ben bang dat ik boetes ga krijgen

Mijn moeder is trouwens een ster in boetes. Elke week komen ze weer binnen en het is telkens van dezelfde weg
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:54:54 #276
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_84046735
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:39 schreef Lammmetje het volgende:
De remblokken van mijn ouders auto moeten waarschijnlijk vervangen worden. Na mijn ongelofelijke domme actie met de handrem heeft mijn vader hetzelfde gedaan (alleen dan niet 20 km lang op de snelweg, maar slechts een minuutje op een 50-weg )

Maar m'n pa vindt het niet erg dat ik zijn auto sloop. Hij wil de auto zelfs aan mij en m'n broertje geven (begint over een halfjaar aan zijn rijbewijs, denk ik). Ik heb op dit moment alleen niets aan een auto

Ik heb trouwens al een tijd niet meer gereden. De laatste keer was het geen leuke rit. Ik had een boze moeder naast me die de weg wees, maar ze gebruikte geen woorden (ze zat aan de telefoon) en dan moest ik uit haar gebaren opmaken waar ik heen moest. En daardoor werd het nogal hectisch en reed ik op een gegeven moment 65 op een 50-weg.
En wat later ging ik 70 rijden op een 70-weg, maar volgens mijn moeder was het een 50-weg. Maar tijdens mijn rijlessen mocht ik daar geloof ik 70. Ik kan me niet meer herinneren of ik dat bord nou heb gezien. Dus ik ben bang dat ik boetes ga krijgen

Mijn moeder is trouwens een ster in boetes. Elke week komen ze weer binnen en het is telkens van dezelfde weg
Als jij de bestuurder bent, bepaal jij toch hoe hard je gaat. Als je het niet zeker weet, kun je beter ongeveer meegaan met de rest van het verkeer, maar vooralsnog zelf goed opletten. Je moeder kan wel zeggen dat het 50 is, maar jij bent degene die het gas indrukt
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_84047871
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:54 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Als jij de bestuurder bent, bepaal jij toch hoe hard je gaat. Als je het niet zeker weet, kun je beter ongeveer meegaan met de rest van het verkeer, maar vooralsnog zelf goed opletten. Je moeder kan wel zeggen dat het 50 is, maar jij bent degene die het gas indrukt
Het probleem was dat er niemand voor of achter me reed. Het was heel rustig op de weg. Maar je hebt gelijk, ik ben degene die achter het stuur zit en niet zij. Ik denk dat ik het 70 bord wel heb gezien, anders zou ik niet zomaar van 50 naar 70 gaan.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:34:58 #278
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84048511
En dan nog, er zijn veel controles in Nederland, maar lang niet altijd op elke weg hoor.

Ik rijd als ik de kans krijg bijna altijd te hard buiten de bebouwde kom, en ik rijd misschien 3 of 4 boetes op jaarbasis.

En als je moeder constant boetes pakt op dezelfde weg heeft ze helemaal geen recht van spreken.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:58:33 #279
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84049618
Ik heb soms ook geen idee hoe hard ik ergens mag, bord over het hoofd gezien ofzo.Van de week zat m'n broer naast me, en die vroeg ineens 'Weet je wel hoe hard je hier mag?' Ik keek even om me heen, en dacht 30.Bleek het een woonerf te zijn.Ik had echter geen idee meer hoe hard je ook alweer op een woonerf mag
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:14:16 #280
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84050336
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:58 schreef Purdey het volgende:
Ik heb soms ook geen idee hoe hard ik ergens mag, bord over het hoofd gezien ofzo.Van de week zat m'n broer naast me, en die vroeg ineens 'Weet je wel hoe hard je hier mag?' Ik keek even om me heen, en dacht 30.Bleek het een woonerf te zijn.Ik had echter geen idee meer hoe hard je ook alweer op een woonerf mag
Stapvoets toch?

Ik doen meestel maar wat me verantwoord lijkt.
pi_84050750
Dag lieve Fokkers,

Ik ga vrijdag een auto kopen. Van een particulier. Nu werkt het meisje van wie ik de auto ga kopen vrijdag en ga ik dus zaken doen met haar moeder. Yeah! Alleen...kan die ma met mij mee naar het postkantoor om de auto op mijn naam te laten zetten of moet dat meisje zelf voor iets tekenen? Of kan ik dat zelfs ook in mijn uppie nadat de koop heeft plaatsgevonden?

Ik weet dat ik mijn legitimatie mee moet nemen, een Tenaamstellingsbewijs en een Overschrijvingsbewijs en dat ik van de verkopende partij het volledige kentekenbewijs moet krijgen. Maar tekenen zij ter plekke nog ergens voor of hoeven zij helemaal niet mee naar het postkantoor? Heb een beetje gegoogled, maar kwam er niet helemaal uit.

Ajuu met een duu.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:34:51 #282
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84051272
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:23 schreef Fargo het volgende:
Dag lieve Fokkers,

Ik ga vrijdag een auto kopen. Van een particulier. Nu werkt het meisje van wie ik de auto ga kopen vrijdag en ga ik dus zaken doen met haar moeder. Yeah! Alleen...kan die ma met mij mee naar het postkantoor om de auto op mijn naam te laten zetten of moet dat meisje zelf voor iets tekenen? Of kan ik dat zelfs ook in mijn uppie nadat de koop heeft plaatsgevonden?

Ik weet dat ik mijn legitimatie mee moet nemen, een Tenaamstellingsbewijs en een Overschrijvingsbewijs en dat ik van de verkopende partij het volledige kentekenbewijs moet krijgen. Maar tekenen zij ter plekke nog ergens voor of hoeven zij helemaal niet mee naar het postkantoor? Heb een beetje gegoogled, maar kwam er niet helemaal uit.

Ajuu met een duu.
Volgens mij.... zou dat zo wel moeten kunnen. Voor de verkopende partij is het enkel van belang dat zij een vrijwaringsbewijs krijgen. Maar volgens mij ben jij de enige die zich moet legitimeren.

En vergeet niet van te voren even de verzekering te regelen!
pi_84052705
Je kunt er gewoon alleen heen, verkopende partij hoeft niet aanwezig te zijn.
Papieren die je bij moet hebben weet je al las ik dus alles komt wel goed.

Veel plezier met je nieuwe auto!
pi_84053084
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:05 schreef vannelle het volgende:
Je kunt er gewoon alleen heen, verkopende partij hoeft niet aanwezig te zijn.
Papieren die je bij moet hebben weet je al las ik dus alles komt wel goed.

Veel plezier met je nieuwe auto!
Dank voor je reactie. Maar dat vrijwaringsbewijs dan waar de persoon hier boven over spreekt?
pi_84053367
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:14 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Maar dat vrijwaringsbewijs dan waar de persoon hier boven over spreekt?
De vrijwaring en het ongeldig gemaakte tenaamstellingsbewijs horen aan de verkoper gegeven te worden.
Koper komt tóch nog bij de verkoper om de auto op te halen want die wordt als het goed is (en slim) niet meegegeven voor ie overgeschreven is.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:23:24 #286
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84053483
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

De vrijwaring en het ongeldig gemaakte tenaamstellingsbewijs horen aan de verkoper gegeven te worden.
Koper komt tóch nog bij de verkoper om de auto op te halen want die wordt als het goed is (en slim) niet meegegeven voor ie overgeschreven is.
Vrijwaring is voor de verkopende partij van belang als er gekke dingen met de auto gedaan worden, overvallen enzo. Zijn bewijs dat de auto niet meer op zijn naam staat.

Maar ik denk dat je met die moeder lekker naar het postkantoor gaat? Dan kun je daar gelijk alles rondmaken.
pi_84053657
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Maar als de verkopende partij wél meegaat naar het postkantoor, dan wordt de auto toch gelijk overgeschreven en is het toch mogelijk om de auto ook directy mee te nemen?
pi_84054093
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:27 schreef Fargo het volgende:

[..]

Maar als de verkopende partij wél meegaat naar het postkantoor, dan wordt de auto toch gelijk overgeschreven en is het toch mogelijk om de auto ook directy mee te nemen?
Dat is zeker mogelijk! Verkoper heeft dan de vrijwaring en zo gekregen dus de deal is afgerond.
Sterker nog, ik heb wel eens auto's/motoren gekocht of verkocht op zondag wanneer uiteraard overschrijven niet mogelijk was.
Kwestie van vertrouwen dat er maandag overgeschreven gaat worden en de papieren opgestuurd.
Niet slim, niet iedereen is te vertrouwen. Heb zelf een keer naar iemand toe moeten rijden om eea alsnog te regelen, was heel gezellig.
pi_84054741
Vandaag ritje met de auto van mijn ouders gedaan... Hoe bedoel je een Opel Astra uit 2000 is stukken relaxter dan een Citroën AX van 1992 . Nog zo heerlijk stil bij 140
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:11:49 #290
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84055819
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef JJH het volgende:

[..]

Stapvoets toch?

Ik doen meestel maar wat me verantwoord lijkt.
Stapvoet ja, 15 km p/u maximaal
Ik kijk ook altijd even waar ik rij, en wat er verstandig is..
pi_84060058
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag ritje met de auto van mijn ouders gedaan... Hoe bedoel je een Opel Astra uit 2000 is stukken relaxter dan een Citroën AX van 1992 . Nog zo heerlijk stil bij 140
Dat rijdt best wel anders he? . Mijn ouders hebben ook een astra, uit 200nogwat. Rijdt een stuk stiller, maar als ik heel eerlijk ben vind ik een renaultje 5 leuker rijden .

Behalve dan als je je ma om 6 uur 'sochtends in Duitsland van het vliegveld moet ophalen. Dan ben je toch wel een stukkie vlotter
pi_84060627
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:36 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat rijdt best wel anders he? . Mijn ouders hebben ook een astra, uit 200nogwat. Rijdt een stuk stiller, maar als ik heel eerlijk ben vind ik een renaultje 5 leuker rijden .

Behalve dan als je je ma om 6 uur 'sochtends in Duitsland van het vliegveld moet ophalen. Dan ben je toch wel een stukkie vlotter
Die Astra rijd echt gewoon stukken beter. Stiller, stuggere vering, airco.. Ik wil er ook één
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:50:28 #293
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84060790
M'n auto begint wel erg vies te worden met dit gekke weer
pi_84060849
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef mstr het volgende:
Mijne word er alleen maar schoner van .. Moet straks nog mijn zus naar Utrecht brengen met de Astra
  woensdag 14 juli 2010 @ 19:54:21 #295
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84061005
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Mijne word er alleen maar schoner van .. Moet straks nog mijn zus naar Utrecht brengen met de Astra
Binnenkort moeten we maar even automeeten.
pi_84061058
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Die Astra rijd echt gewoon stukken beter. Stiller, stuggere vering, airco.. Ik wil er ook één
Nou, niets voor mij! Airco is leuk, maar ik vind een r5je wel lekker rijden met die soepele veren . Het is wel iets stiller inderdaad, maar op zich went dat ook wel .
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef mstr het volgende:
Ik heb mn eigen auto nog nooit gewassen, heb hem al een half jaar...
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:05:08 #297
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84061542
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef L0we het volgende:

[..]

Nou, niets voor mij! Airco is leuk, maar ik vind een r5je wel lekker rijden met die soepele veren . Het is wel iets stiller inderdaad, maar op zich went dat ook wel .
[..]

Ik heb mn eigen auto nog nooit gewassen, heb hem al een half jaar...
Wat zal je auto je dankbaar zijn.
pi_84061596
Met dit weer hoef je hem niet eens te wassen...
Wat zeep er op gooien en buienradar.nl in de gaten houden.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:17:40 #299
98259 mstr
Een jonge God!
pi_84062139
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:06 schreef Empathologica het volgende:
Met dit weer hoef je hem niet eens te wassen...
Wat zeep er op gooien en buienradar.nl in de gaten houden.
Ja, maar hem poetsen wordt zo lastig.
pi_84073761
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:05 schreef mstr het volgende:

[..]

Wat zal je auto je dankbaar zijn.
Ach, als ik zeker wist dat hij er mooier van werd had ik het echt allang gedaan!
pi_84074164
En vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')