quote:
Op woensdag 7 juli 2010 13:31 schreef CherryLips het volgende:M'n buurvrouw feliciteerde me net nog met m'n rijbewijs

Blijkbaar heeft ze zelf 5 keer examen gedaan en haar zoon ZEVEN keer, die had vette faalangst

. Ik dacht dat ik faalangst had, maar dat zijn dus gewoon stalen zenuwen

Even kijken of mijn moeder vanavond een stukje met me wil rijden, of m'n zus. Zonder al te hard te gillen.
Morgen ga ik naar m'n broer omdat zijn vriendin jarig is.En dat stukje heb ik toevallig met m'n lesauto wel 50 keer gereden

Dat zou ik best wel willen rijden,maar ik heb eigenlijk geen zin in een schreeuwende vader naast me

Is het etisch gezien verantwoord om je vader er onderweg uit te zetten? I mean,er rijdt ook een bus langs dat traject..
Ik begrijp de angst van onze ouders,maar ik heb niet een half jaar voor m'n lol in die lesauto gezeten..Misschien een beetje,en misschien kwam er een moment dat ik het meer deed uit recreatieve overwegingen dan om iets te leren,maar uiteindelijk heb ik wel een rijbewijs

Is het heel verwend als ik zeg dat ik de auto van mn pa niet lekker vind rijden,en dat ik,ookal heb ik niks anders er eigenlijk niet eens echt graag in rijd?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.