quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psssst, 2009.quote:
Veel plezier!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga off, probeer morgen nog te posten en anders veel kijkplezier en tot woensdag![]()
Veel plezier morgen!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga off, probeer morgen nog te posten en anders veel kijkplezier en tot woensdag![]()
trsuten vast kally en heel veel plezier in de efteling morgen en overmorgenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
veel plezier met de kids in de Eftelingquote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
Heel veel plezier toffe moederquote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
Veel plezier!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:29 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Ik wilde eigenlijk net melden dat ik er ook vandoor ging trouwens
Seeya'll tomorrow
quote:
Seeya'll tomorrow
Slaap lekkerquote:
Seeya'll tomorrow
Slaap lekkerquote:
quote:
Even wat PR adressen aan het zoeken jaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
patrique, pheno, crv, tombo...
al zal het merendeel daarvan wel ook wat anders aan het doen zijn
Koenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Kom ik ook nog een keertje langs.... te laat natuurlijk
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Kom ik ook nog een keertje langs.... te laat natuurlijk
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef crv het volgende:
Sportzomer te kijken en nu Avondetappe
Welterusten aan iedereen die naar bed is en gaat
soms heb je van die dagenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
Waarom gaat iedereen vandaag opeens zo vroeg naar bed?
Het is gewoon opvallend
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms heb je van die dagen
Ik ga vandaag ook wel iets vroeger als gisteren.
Voordat ik weer stom begin te lullen
Chatters zijn inderdaad onpeilbare wezensquote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag juist iets later naar bed te gaan
jammer dan
Weer discussieren over TT'squote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms heb je van die dagen
Ik ga vandaag ook wel iets vroeger als gisteren.
Voordat ik weer stom begin te lullen
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chatters zijn inderdaad onpeilbare wezens
Volgende keer wil jij vroeg naar bed en zit iedereen er om 3:00 nog
ja sorry, ik was supermelig en lag half te slapen achter mijn scherm.quote:
Is helemaal niet grappig, ik wil slapen..quote:
Was in ieder geval vermakelijk leesvoerquote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja sorry, ik was supermelig en lag half te slapen achter mijn scherm.
Niet zo'n goede combi
Ojee lukt het weer nietquote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is helemaal niet grappig, ik wil slapen..
Nee, nog veel te veel spanning/adrealine in mijn lichaam denk ikquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is helemaal niet grappig, ik wil slapen..
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog veel te veel spanning/adrealine in mijn lichaam denk ik
Ik weet het, Dan maar even wat "lekkere muzkiek"luisteren en zo weer proberen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet leuk.... slapen is juist zo lekker.... en goed voor van alles en nog wat
Idd, ff proberen een beetje te relaxen, straks lukt het geheidquote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, Dan maar even wat "lekkere muzkiek"luisteren en zo weer proberen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, Dan maar even wat "lekkere muzkiek"luisteren en zo weer proberen.
Truste Pinguinquote:
Ik heb die neiging soms wel eens.... Druk bezig, moe, ff liggen en desnoods op de bank in slaap vallen....quote:Op maandag 5 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor, ik val niet zomaar uit het niets in slaap
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb die neiging soms wel eens.... Druk bezig, moe, ff liggen en desnoods op de bank in slaap vallen....
Zal de leeftijd zijn, had ik vroegah ook nooit...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit.. Als ik een beetje moe ben doe ik wat anders en dan komt het wel goed en anders stap ik gewoon eerder in bed
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn, had ik vroegah ook nooit...
En op gegeven moment gaat het over in een eeuwige slaapquote:
ik heb het ook hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal de leeftijd zijn, had ik vroegah ook nooit...
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En op gegeven moment gaat het over in een eeuwige slaap
Maar daar denk ik nog maar ff niet aan
Het is weer dinsdag, alleen vandaag nog ff werken en dan vakantiequote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe maar niet, nee
Geniet nu nog maar van wat je hebt
Mooi gezegdquote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe maar niet, nee
Geniet nu nog maar van wat je hebt
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Ik ben gezegend met zo'n zoon
OKee. ooit had ik een Rataplan met oranje pruik UI. Maar die kan ik niet meer vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar ik vond het wel passen bij de wedstrijd van vanmiddag
Zo, ook ff een "originele" UI bedacht...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat betekent dat je gaat slapen?
Weltrusten dan maar
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo, ook ff een "originele" UI bedacht...
Was Teigetje na 5 jaar een beetje zat
Zwitserland ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker, en hou Zwitserland wakker morgen
nee laat maar, ik zit weer slap te lullenquote:
Vermoedde al zoietsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee laat maar, ik zit weer slap te lullen
Dat is het nadeel van 2 SC's tegelijk
Die opmerking was bedoeld voor CRV
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn hier wel wat gewend hoor
Weltrusten
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn mandje in, nog 5 uurtjes slaap....
En je PM ga ik inlijsten
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen.
Spanning is niet weg, maar vermoeidheid is wel toegenomen
Ja, dat was ik wel van planquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Succes dan maar... probeer toch maar lekker te gaan slapen
quote:
Geen PI?quote:
Jij ook alquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee laat maar, ik zit weer slap te lullen
Dat is het nadeel van 2 SC's tegelijk
Die opmerking was bedoeld voor CRV
hallo c_a al zenuwachtig ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mogge Kally ben je der jklaar voorquote:
Yep gaat helemaal lukken, werk zequote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:33 schreef crv het volgende:
[..]
Mogge Kally ben je der jklaar voor
Veel plezier vandaag
Want?quote:
Ik kan niet eens opzij kijkenquote:
Weer zo'n last? Je loopt toch bij de fysio, kun je niet bellen?quote:
Liep ik maar bij een fysio. Te druk daar en zo, erg irritant.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Weer zo'n last? Je loopt toch bij de fysio, kun je niet bellen?
O ik dacht dat je de vorige keer toen je zo'n last had een afspraak had, ja dat is kutquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Liep ik maar bij een fysio. Te druk daar en zo, erg irritant.
Neuh, 9 uur wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:49 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy Kally, nog niet onderweg naar Kleinduimpje![]()
Nee, te druk daar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:49 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik dacht dat je de vorige keer toen je zo'n last had een afspraak had, ja dat is kut
Kun je niet een andere zoeken? Dit is ook niks lijkt mequote:
Hadden je kids nog ff 2 uur bij de ingang hyperactief kunnen doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, 9 uur weg![]()
Gaat pas 10 uur open en om daar nu al te staan
Ja lekker, morgen al op weg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hadden je kids nog ff 2 uur bij de ingang hyperactief kunnen doen
Ik ben aan m'n laatste werkdag begonnen
quote:
Pffff ik denk dat ik ze maar thuis laatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:01 schreef Symphonic het volgende:
Hee Kal
Zo te zien zijn je kids er al helemaal klaar voor
Nope, morgen inpakken en de laatste dingen regelen. Donderdag gaan we uurtje of 7 vertrekkenquote:
àcht het hoort er bij.quote:
Schijtzenuwachtigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
hallo c_a al zenuwachtig ?![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
O okee dan zie ik je morgenavond nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, morgen inpakken en de laatste dingen regelen. Donderdag gaan we uurtje of 7 vertrekken
Nouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
àcht het hoort er bij.
Ik ben ook altijd heel geduldig als mijn kids stuiteren
Nee sorryquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal die ik nog geen goedemorgen had gewenst!
Allemaal in het oranje?
Ik ben benieuwd... misschien is het wel heel erg rustig in de efteling ivm voetbalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Ik zal tellen hoeveel er vandaag in de Efteling lopen in het oranje
Nah het is pas vanavond, maar het zou wel lekker zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... misschien is het wel heel erg rustig in de efteling ivm voetbal
Zekers, ff dag zeggen tegen al m'n vriendinnetjes en vriendjes hierquote:
Nope, eigenlijk nog nooit gedaan naar m'n werk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal die ik nog geen goedemorgen had gewenst!
Allemaal in het oranje?
Ik heb nu mijn nette oranje polo aan met een blazer erover heen. Vanavond mijn oranje voetbalshirt van EK 2008quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, eigenlijk nog nooit gedaan naar m'n werk.
Schiet het aan zodra ik thuis kom
By the way... Goedemorgen C_A![]()
quote:
Nee om 9 uurquote:
Nou ja ook dat en gaat voor zover ik weet pas 10 uur openquote:
Ook in de zomer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ook dat en gaat voor zover ik weet pas 10 uur open
Ja tot 22.00 uur toch? En dan zit ik allang ergens voor een tvquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook in de zomer?![]()
Zijn ze wel tot in de avond geopend dan?
Lol, kan je het daar niet samen met Pardoes kjken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja tot 22.00 uur toch? En dan zit ik allang ergens voor een tv
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, kan je het daar niet samen met Pardoes kjken?
Heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn nette oranje polo aan met een blazer erover heen. Vanavond mijn oranje voetbalshirt van EK 2008
Ik ben zenuwachtigWe moeten winnen!
Owjee, een gillertquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:44 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat overleeft Pardoes vast niet, mijn gegil
Veeeeeeel plezier met Pardoes en suc6 vanavondquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:48 schreef Kally het volgende:
Maarrrrrrrrr deze dame gaat het gebouw verlaten![]()
Fijne wedstrijd vanaaf en laters![]()
Meer vloeken en schelden en zeggen hoe ze het moeten doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Hmm dames weg en gelijk rustigjesquote:
JA scheelt een stuk, kan het tempo weer een beetje bijhoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmm dames weg en gelijk rustigjes
Leuk ingericht je kantoor !
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:25 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen iedereen die binnen gekomen is
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is altijd het eerste wat ik doe op een dag
De grote Symp geeft de kleine Symp een handquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is altijd het eerste wat ik doe op een dag
maar pas nadat ik goedemorgen heb gezegdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
De grote Symp geeft de kleine Symp een hand
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb je (de laatste tijd) wel vaker last van he?
Komt het door het voetbal ofzo?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef Kally het volgende:
nou we zijn er en natuurlijk meteen naar de wc pfff hotel is echt mooi en nu het park in
nou we zijn er en natuurlijk meteen naar de wc pfff hotel is echt mooi en nu het park in
Benny!quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren ging ik mijn hond uitlaten. Zie ik opeens een heeeeeeeeel klein katje, mager en kale plekken.
Dus ik vond het zielig natuurlijk. Dus ik praten tegen dat katje, mauwen dat beestje. Dus ik liep terug naar huis en zei kom dan, katje meelopen….
Dus ik dacht ik geef een beetje kattevoer, zo fuck dat beest viel het bord aan niet normaal.
Belt me man net, ja je nieuwe vriendin staat voor de deurHoor ik op de achtergrond dat katje mauwen..
Zo zielig, maar ik ga der niet in huis nemen, dat overleeft ze niet met mijn 2 stoere katten
Ik denk dat ze van niemand is, want ze heeft honger en ziet er niet uit. Wat zouden jullie doen??? Mijn man is bang, dat als wij de dierenambulance bellen, dat ze word ingeslapen.
Ik vind het helemaal niet erg om haar naar een dierenarts te brengen en te laten onderzoeken of ze wat heeft. Maar ik wil haar ook niet in huis nemen.
Maar vind het ook zieligDus we geven haar voorlopig even kattebrokjes en soms kattevoer om aan te sterken.
Help…
Katjes laten ze niet meer inslapen zomaar tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren ging ik mijn hond uitlaten. Zie ik opeens een heeeeeeeeel klein katje, mager en kale plekken.
Dus ik vond het zielig natuurlijk. Dus ik praten tegen dat katje, mauwen dat beestje. Dus ik liep terug naar huis en zei kom dan, katje meelopen….
Dus ik dacht ik geef een beetje kattevoer, zo fuck dat beest viel het bord aan niet normaal.
Belt me man net, ja je nieuwe vriendin staat voor de deurHoor ik op de achtergrond dat katje mauwen..
Zo zielig, maar ik ga der niet in huis nemen, dat overleeft ze niet met mijn 2 stoere katten
Ik denk dat ze van niemand is, want ze heeft honger en ziet er niet uit. Wat zouden jullie doen??? Mijn man is bang, dat als wij de dierenambulance bellen, dat ze word ingeslapen.
Ik vind het helemaal niet erg om haar naar een dierenarts te brengen en te laten onderzoeken of ze wat heeft. Maar ik wil haar ook niet in huis nemen.
Maar vind het ook zieligDus we geven haar voorlopig even kattebrokjes en soms kattevoer om aan te sterken.
Help…
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kally het volgende:
ikheb nu al de slappe lach jongste loopt met de plattegrond mijn god als we zijn route doen dan zijn we volgende week nog bezig
Echtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Katjes laten ze niet meer inslapen zomaar tegenwoordig hoor
Ik heb in een dierenasiel stage gelopen, en echt alleen de onplaatsbare katten (als in; agressief en aanvallend) krijgen een spuitje. Dus dierenambulance bellen is prima. Helemaal als het een weglopertje blijkt te zijn en iemand m zoekt
Je kan altijd nabellen hoe het met haar gaat ook
Whehehehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kally het volgende:
ikheb nu al de slappe lach jongste loopt met de plattegrond mijn god als we zijn route doen dan zijn we volgende week nog bezig
quote:
www.amivedi.nl is ook een goedequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ze is niet agressief en aanvallend. Ze geeft gewoon kopjes, en ze durft zelfs bij mijn labrador in de buurt te komenIk ben donderdag vrij, dan neem ik haar wel mee naar het dierenasiel
Ik hoop dat het een weglopertje is... ow wahct even! Ik ga even op buurtlink kijken
een random kut!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is gewoon een random kut met een Nederlands vlaggetje op dr wang
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een random kut!![]()
![]()
Dat heet een mevrouw ja
die editquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een random kut!![]()
![]()
Dat heet een mevrouw ja
Jij bent bang dat je geen kitten krijgt hequote:
Had je mn linkjes gezien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Niks op buurtlink
Dus ik verzorg haar tot donderdag en dan ga ik naar het asiel
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent bang dat je geen kitten krijgt he
Over minder dan een maand!quote:
Zou fijn zijn als ze gechipt isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]er zit er 1 bij mij in de buurt... die kan ik ook bellen
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een heel duidelijk antwoord
Deze maand nog?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
aha... we komen al dichterbij een datum
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus 1, 3 of 5 augustus
Ik gok 3... heb ik het goed?
Ik 9 dagen laterquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vandaar je gok op de 12equote:
En ben je dan zenuwachtiger voor Nederland, of voor Spanje?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij ook al
Ik dacht dat ik de enige was
Ik moet telkens naar de wc
Avond, en daarna nachtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat het vanavond gaat worden.
Iedereen was weg!quote:
Was je een cadeautje kopen voor C_A en mij?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was je een cadeautje kopen voor C_A en mij?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was je een cadeautje kopen voor C_A en mij?
Families begeleiden? Waarmee?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, moet nog ff wat bedenken...
Was ff op het stadhuis papieren inleveren zodat ik families kan begeleiden
Spanje, omdat ze tegen de Duitsers moetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ben je dan zenuwachtiger voor Nederland, of voor Spanje?
Cool!quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!En dan ga ik misschien negatief doen hoor, maarre... Stel dat je je belofte houdt na winst van het Nederlands Elftal, en je wordt wel opgepakt ofzo... Heeft dat dan invloed voor dat werk? Ivm verklaring van goed gedrag ofzo?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat net net heb geregeld
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft later geen invloed meer dus? Ik heb daar geen idee van eigenlijk namelijk
quote:
Lekkere mannenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:50 schreef Kally het volgende:
kally gaat lossssssssssssssssssss
Ja das wel een beetje sneu hé, dat toch nu toe 90% SC is, totaal offtopic vaak ook nog.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk dat dit forum voor het grootste gedeelte uit gesloten SC topics bestaat.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:44 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk dat dit forum voor het grootste gedeelte uit gesloten SC topics bestaat.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
we zien ook maar 12 topics staan, terwijl er al veel meer geopend zijn. Kunnen jullie dat niet aanpassen?
Bij WK kan je heel veel topics zien
ok dat is jammerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kunnen we niet veranderen
(Als het goed is kan dat wel met de nieuwe lay-out)
Komt omdat je alleen topics ziet van 1 week
Dat moet je aanvragen bij de FA's, die kunnen dat langer en korter maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kunnen we niet veranderen
(Als het goed is kan dat wel met de nieuwe lay-out)
Komt omdat je alleen topics ziet van 1 week
nee hoor... mijn gevoel zegt nog steeds Finale: Nederland - Spanje... Let maar opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:22 schreef Rauzer het volgende:
ooo maaai kottt ik denk dat we gaan verliezen vanavond!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat moet je aanvragen bij de FA's, die kunnen dat langer en korter maken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
aha, nou dan zullen we dat dan maar doen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen ze idd voor je hoorHebben we toen bij ESF ook laten doen.
Allemaal trouwens en veel plezier vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |