quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is altijd het eerste wat ik doe op een dag
De grote Symp geeft de kleine Symp een handquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is altijd het eerste wat ik doe op een dag
maar pas nadat ik goedemorgen heb gezegdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:42 schreef crv het volgende:
[..]
De grote Symp geeft de kleine Symp een hand
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb je (de laatste tijd) wel vaker last van he?
Komt het door het voetbal ofzo?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef Kally het volgende:
nou we zijn er en natuurlijk meteen naar de wc pfff hotel is echt mooi en nu het park in
nou we zijn er en natuurlijk meteen naar de wc pfff hotel is echt mooi en nu het park in
Benny!quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren ging ik mijn hond uitlaten. Zie ik opeens een heeeeeeeeel klein katje, mager en kale plekken.
Dus ik vond het zielig natuurlijk. Dus ik praten tegen dat katje, mauwen dat beestje. Dus ik liep terug naar huis en zei kom dan, katje meelopen….
Dus ik dacht ik geef een beetje kattevoer, zo fuck dat beest viel het bord aan niet normaal.
Belt me man net, ja je nieuwe vriendin staat voor de deurHoor ik op de achtergrond dat katje mauwen..
Zo zielig, maar ik ga der niet in huis nemen, dat overleeft ze niet met mijn 2 stoere katten
Ik denk dat ze van niemand is, want ze heeft honger en ziet er niet uit. Wat zouden jullie doen??? Mijn man is bang, dat als wij de dierenambulance bellen, dat ze word ingeslapen.
Ik vind het helemaal niet erg om haar naar een dierenarts te brengen en te laten onderzoeken of ze wat heeft. Maar ik wil haar ook niet in huis nemen.
Maar vind het ook zieligDus we geven haar voorlopig even kattebrokjes en soms kattevoer om aan te sterken.
Help…
Katjes laten ze niet meer inslapen zomaar tegenwoordig hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteren ging ik mijn hond uitlaten. Zie ik opeens een heeeeeeeeel klein katje, mager en kale plekken.
Dus ik vond het zielig natuurlijk. Dus ik praten tegen dat katje, mauwen dat beestje. Dus ik liep terug naar huis en zei kom dan, katje meelopen….
Dus ik dacht ik geef een beetje kattevoer, zo fuck dat beest viel het bord aan niet normaal.
Belt me man net, ja je nieuwe vriendin staat voor de deurHoor ik op de achtergrond dat katje mauwen..
Zo zielig, maar ik ga der niet in huis nemen, dat overleeft ze niet met mijn 2 stoere katten
Ik denk dat ze van niemand is, want ze heeft honger en ziet er niet uit. Wat zouden jullie doen??? Mijn man is bang, dat als wij de dierenambulance bellen, dat ze word ingeslapen.
Ik vind het helemaal niet erg om haar naar een dierenarts te brengen en te laten onderzoeken of ze wat heeft. Maar ik wil haar ook niet in huis nemen.
Maar vind het ook zieligDus we geven haar voorlopig even kattebrokjes en soms kattevoer om aan te sterken.
Help…
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kally het volgende:
ikheb nu al de slappe lach jongste loopt met de plattegrond mijn god als we zijn route doen dan zijn we volgende week nog bezig
Echtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Katjes laten ze niet meer inslapen zomaar tegenwoordig hoor
Ik heb in een dierenasiel stage gelopen, en echt alleen de onplaatsbare katten (als in; agressief en aanvallend) krijgen een spuitje. Dus dierenambulance bellen is prima. Helemaal als het een weglopertje blijkt te zijn en iemand m zoekt
Je kan altijd nabellen hoe het met haar gaat ook
Whehehehequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kally het volgende:
ikheb nu al de slappe lach jongste loopt met de plattegrond mijn god als we zijn route doen dan zijn we volgende week nog bezig
quote:
www.amivedi.nl is ook een goedequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ze is niet agressief en aanvallend. Ze geeft gewoon kopjes, en ze durft zelfs bij mijn labrador in de buurt te komenIk ben donderdag vrij, dan neem ik haar wel mee naar het dierenasiel
Ik hoop dat het een weglopertje is... ow wahct even! Ik ga even op buurtlink kijken
een random kut!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is gewoon een random kut met een Nederlands vlaggetje op dr wang
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een random kut!![]()
![]()
Dat heet een mevrouw ja
die editquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een random kut!![]()
![]()
Dat heet een mevrouw ja
Jij bent bang dat je geen kitten krijgt hequote:
Had je mn linkjes gezien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
Niks op buurtlink
Dus ik verzorg haar tot donderdag en dan ga ik naar het asiel
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent bang dat je geen kitten krijgt he
Over minder dan een maand!quote:
Zou fijn zijn als ze gechipt isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]er zit er 1 bij mij in de buurt... die kan ik ook bellen
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een heel duidelijk antwoord
Deze maand nog?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
aha... we komen al dichterbij een datum
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus 1, 3 of 5 augustus
Ik gok 3... heb ik het goed?
Ik 9 dagen laterquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |