Pffff ik denk dat ik ze maar thuis laatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:01 schreef Symphonic het volgende:
Hee Kal
Zo te zien zijn je kids er al helemaal klaar voor
Nope, morgen inpakken en de laatste dingen regelen. Donderdag gaan we uurtje of 7 vertrekkenquote:
ącht het hoort er bij.quote:
Schijtzenuwachtigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
hallo c_a al zenuwachtig ?![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
O okee dan zie ik je morgenavond nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, morgen inpakken en de laatste dingen regelen. Donderdag gaan we uurtje of 7 vertrekken
Nouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ącht het hoort er bij.
Ik ben ook altijd heel geduldig als mijn kids stuiteren
Nee sorryquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal die ik nog geen goedemorgen had gewenst!
Allemaal in het oranje?
Ik ben benieuwd... misschien is het wel heel erg rustig in de efteling ivm voetbalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Ik zal tellen hoeveel er vandaag in de Efteling lopen in het oranje
Nah het is pas vanavond, maar het zou wel lekker zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... misschien is het wel heel erg rustig in de efteling ivm voetbal
Zekers, ff dag zeggen tegen al m'n vriendinnetjes en vriendjes hierquote:
Nope, eigenlijk nog nooit gedaan naar m'n werk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen allemaal die ik nog geen goedemorgen had gewenst!
Allemaal in het oranje?
Ik heb nu mijn nette oranje polo aan met een blazer erover heen. Vanavond mijn oranje voetbalshirt van EK 2008quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, eigenlijk nog nooit gedaan naar m'n werk.
Schiet het aan zodra ik thuis kom
By the way... Goedemorgen C_A![]()
quote:
Nee om 9 uurquote:
Nou ja ook dat en gaat voor zover ik weet pas 10 uur openquote:
Ook in de zomer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ook dat en gaat voor zover ik weet pas 10 uur open
Ja tot 22.00 uur toch? En dan zit ik allang ergens voor een tvquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook in de zomer?![]()
Zijn ze wel tot in de avond geopend dan?
Lol, kan je het daar niet samen met Pardoes kjken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja tot 22.00 uur toch? En dan zit ik allang ergens voor een tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |