abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:08:03 #151
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83732618
In de kruidvat in Eindhoven lagen zowel de nieuwe Essence als de nieuwe Catrice LE, maar ik vond de lakjes niet mooi of ik had al vergelijkbare, dus alleen een mooie oogschaduw gekocht

Ik vind een aparte sc niet nodig, de laatste paar topics gaat het super goed met de hoeveelheid fotos en ik vind hier en daar wat offtopic helemaal niet erg, mits de offtopic posts ook iets nagelgerelateerds te melden hebben en niet alleen offtopic gaan
Knoei
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:17:44 #152
127981 Misstique
11-07-2014
pi_83732928
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:09 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou een SC niet verkeerd vinden!!

Eéns!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:21:49 #153
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83733076
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:08 schreef Loqi het volgende:

Ik vind een aparte sc niet nodig, de laatste paar topics gaat het super goed met de hoeveelheid fotos en ik vind hier en daar wat offtopic helemaal niet erg, mits de offtopic posts ook iets nagelgerelateerds te melden hebben en niet alleen offtopic gaan
toch komt steeds weer die discussie terug, of vinden mensen dat er te veel offtopic gegaan wordt.
dus er loopt kennelijk ergens iets niet goed.

mijn voorstel is dan ook om, naast dit topic, een SC te maken, gerelateerd in dit topic.
dit topic blijft zoals het nu is, alleen alle zijdelingse zaken schuiven een topic op.
er kan natuurlijk over nagellak gekletst blijven worden etc., maar alles wat daar verder niks of weinig mee te maken heeft, gaat naar de SC.
als proef valt het zelfs nog te doen, dat we even aankijken hoe dat bevalt.

feedback plz?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_83733379
Ik zou een proef SC wel okee vinden hoor
pi_83733387
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

toch komt steeds weer die discussie terug, of vinden mensen dat er te veel offtopic gegaan wordt.

mijn voorstel is dan ook om, naast dit topic, een SC te maken, gerelateerd in dit topic.
dit topic blijft zoals het nu is, alleen alle zijdelingse zaken schuiven een topic op.
er kan natuurlijk over nagellak gekletst blijven worden etc., maar alles wat daar verder niks of weinig mee te maken heeft, gaat naar de SC.

feedback plz?
Waarom niet proberen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:32:20 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83733435
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

feedback plz?
Van mij hoeft niet, omdat je dan volgens mij ook heel de tijd zo neurotisch moet gaan opletten wat waar hoort. En dan zijn er 2 topics om te volgen enzo, ik stoor me hier gewoon nergens aan. Maar schijnbaar andere wel, dus dan is een test wel handig .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_83733490
Afgelopen topics gaat het beter vind ik, maar als de discussie terug blijft keren, dan zou ik gewoon een SC proberen

Het zou verwarrend kunnen worden omdat er dan meerdere nageltopics zijn, maar misschien valt dat ook wel reuze mee. Kan altijd in de OP's aangeven wat waar te vinden is ofzo.
Daarnaast kan het ook wel leuk zijn voor sommigen die misschien nu soms dingen niet zeggen, of in het kort zeggen, omdat het niet met nagels te maken heeft.

Sowieso, op proef kan geen kwaad toch? Bevalt het niet, weten jullie dat in ieder geval. Bevalt het wel, prima.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:35:46 #158
127981 Misstique
11-07-2014
pi_83733569
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Waarom niet proberen

Dat dus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_83733686
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat dus. .
Dit inderdaad
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:40:55 #160
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83733712
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit? Want t is compleet ontopic, maar toch vinden sommigen het niet leuk.. je kunt niet iedereen blij maken
Knoei
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:41:46 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83733741
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Loqi het volgende:
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit?

kan w.m.b. ook prima in de slowchat, het is een sc afgeleid van dit topic, hoort dus bij elkaar
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:43:48 #162
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83733794
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kan w.m.b. ook prima in de slowchat, het is een sc afgeleid van dit topic, hoort dus bij elkaar
Maar het is toch ontopic? Dan hoort t toch hier?
en het:
-melden van nieuwe aankopen
-melden van kortingsacties
-vragen over webshops
-etc

Dat hoort mijn inziens allemaal hier maar zou dan naar de sc moeten?
Knoei
pi_83733834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Loqi het volgende:

[..]

en het:
-vragen over webshops
-etc

Hm dat is ook weer waar.. dan zou dit topic puur voor foto's zijn, ook geen reacties op foto's..
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:44:54 #164
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83733835
Het is trouwens niet zo dat ik een SC prima vind omdat ik me stoor aan eventueel offtopic-gebabbel, het is meer om inderdaad te kijken hoe dat gaat en of we dan van het wel/niet on/offtopic gezanik af zijn...
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:45:17 #165
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83733852
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Loqi het volgende:

[..]

en het:
-vragen over webshops
-etc

nee hoor, kan ook prima hier.
er is geen duidelijke grens, nouja eigenlijk ook wel.
alles wat niet nagel-gerelateerd is kan dan daarheen.
en dat is nogal wat hoor.

daarom vraag ik ook input/feedback van jullie
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:46:08 #166
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83733887
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hm dat is ook weer waar.. dan zou dit topic puur voor foto's zijn, ook geen reacties op foto's..
zoals ik al eerder zei; nee.
dit topic is voor alles omtrent de nageltoestanden, die andere voor al het andere
uiteraard kan men er dan zelf voor kiezen lijstjes etc. wél in de sc te posten als ze daar zin in hebben
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:47:07 #167
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83733925
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:08 schreef Loqi het volgende:
In de kruidvat in Eindhoven lagen zowel de nieuwe Essence als de nieuwe Catrice LE, maar ik vond de lakjes niet mooi of ik had al vergelijkbare, dus alleen een mooie oogschaduw gekocht
Ik ben vannmiddag 3 winkels langs geweest om te kijken, maar helaas nergens te vinden hier...
pi_83733959
Open die sc, en we zullen zien of het werkt
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:48:54 #169
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83733992
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:48 schreef Joysa het volgende:
Open die sc, en we zullen zien of het werkt
Eensch
pi_83734097
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Loqi het volgende:
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit? Want t is compleet ontopic, maar toch vinden sommigen het niet leuk.. je kunt niet iedereen blij maken

Hier ben ik het echt voor de volle 100% mee eens

Ben bang dat je met 2 topics ook weer gezeur krijgt. Die wil dit niet lezen, die wil dat niet lezen. En dan nog de discussie die je dan gaat krijgen over wat waar thuis hoort. Die gaat geheid ook komen. Kan het niet gewoon zo zijn dat als je iets niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt? Lijkt mij persoonlijk het allermakkelijkst.
pi_83734105
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboel Hoe doen jullie dit?
Ik neus gesproken altijd maar door dit topic om leuke lakjes te bekijken, maar ik wil hier toch eens op reageren.

Mijn ervaring is: lak eerst je dominante hand, dus eerst links lakken in jouw geval. Als ik als rechtshandige eerst mijn linkerhand lak en daarna mijn rechterhand, dan is mijn linkerhand altijd enorm aan het trillen Lak ik eerst rechts en daarna links, dan heb ik er geen last van. En 't went ook gewoon vanzelf om met je niet-dominante hand te lakken. En wat ook al gezegd is: stabiele ondergrond enzovoorts.
I reject reality and substitute my own
pi_83734153
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef mirannie het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt voor de volle 100% mee eens

Ben bang dat je met 2 topics ook weer gezeur krijgt. Die wil dit niet lezen, die wil dat niet lezen. En dan nog de discussie die je dan gaat krijgen over wat waar thuis hoort. Die gaat geheid ook komen. Kan het niet gewoon zo zijn dat als je iets niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt? Lijkt mij persoonlijk het allermakkelijkst.
Als we het nou gewoon proberen, dit werkt blijkbaar niet, de discussie blijft terug komen..
Als het niet werkt kunnen we nog altijd terug naar 1 topic.
pi_83734263
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als we het nou gewoon proberen, dit werkt blijkbaar niet, de discussie blijft terug komen..
Als het niet werkt kunnen we nog altijd terug naar 1 topic.
Dat is ook waar!!
pi_83734395
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik ben dan niet echt superactief hier, maar ik vind het eigenlijk wel prima zoals het hier nu gaat.
Het grootste deel is gewoon ontopic. En ik geloof dat iedereen wel snapt dat het niet de bedoeling is om pagina's lang door te blijven gaan over iets dat offtopic is. Dus als het al offtopic gaat is dat nooit storend lang, in mijn beleving dan.
Denk niet dat een slowchat topic nou zo'n geweldige aanvulling zou zijn, misschien eerder juist het tegenovergestelde.

Maar goed ik ben dan ook wel vrij makkelijk, wat ik niet wil lezen sla ik gewoon over
Idem hier.. maar proberen kan altijd? En als het toch niet leuk is oid kunnen we het toch altijd weer stoppen? (Wat Joysa dus ook zegt)
pi_83734599
Genoeg feedback Mir?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')