abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83733379
Ik zou een proef SC wel okee vinden hoor
pi_83733387
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

toch komt steeds weer die discussie terug, of vinden mensen dat er te veel offtopic gegaan wordt.
dus er loopt kennelijk ergens iets niet goed.

mijn voorstel is dan ook om, naast dit topic, een SC te maken, gerelateerd in dit topic.
dit topic blijft zoals het nu is, alleen alle zijdelingse zaken schuiven een topic op.
er kan natuurlijk over nagellak gekletst blijven worden etc., maar alles wat daar verder niks of weinig mee te maken heeft, gaat naar de SC.
als proef valt het zelfs nog te doen, dat we even aankijken hoe dat bevalt.

feedback plz?
Waarom niet proberen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:32:20 #156
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83733435
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

toch komt steeds weer die discussie terug, of vinden mensen dat er te veel offtopic gegaan wordt.
dus er loopt kennelijk ergens iets niet goed.

mijn voorstel is dan ook om, naast dit topic, een SC te maken, gerelateerd in dit topic.
dit topic blijft zoals het nu is, alleen alle zijdelingse zaken schuiven een topic op.
er kan natuurlijk over nagellak gekletst blijven worden etc., maar alles wat daar verder niks of weinig mee te maken heeft, gaat naar de SC.
als proef valt het zelfs nog te doen, dat we even aankijken hoe dat bevalt.

feedback plz?
Van mij hoeft niet, omdat je dan volgens mij ook heel de tijd zo neurotisch moet gaan opletten wat waar hoort. En dan zijn er 2 topics om te volgen enzo, ik stoor me hier gewoon nergens aan. Maar schijnbaar andere wel, dus dan is een test wel handig .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_83733490
Afgelopen topics gaat het beter vind ik, maar als de discussie terug blijft keren, dan zou ik gewoon een SC proberen

Het zou verwarrend kunnen worden omdat er dan meerdere nageltopics zijn, maar misschien valt dat ook wel reuze mee. Kan altijd in de OP's aangeven wat waar te vinden is ofzo.
Daarnaast kan het ook wel leuk zijn voor sommigen die misschien nu soms dingen niet zeggen, of in het kort zeggen, omdat het niet met nagels te maken heeft.

Sowieso, op proef kan geen kwaad toch? Bevalt het niet, weten jullie dat in ieder geval. Bevalt het wel, prima.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:35:46 #158
127981 Misstique
11-07-2014
pi_83733569
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef Joysa het volgende:

[..]

Waarom niet proberen

Dat dus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_83733686
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef Misstique het volgende:

[..]

Dat dus. .
Dit inderdaad
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:40:55 #160
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83733712
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit? Want t is compleet ontopic, maar toch vinden sommigen het niet leuk.. je kunt niet iedereen blij maken
Knoei
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:41:46 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83733741
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Loqi het volgende:
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit?

kan w.m.b. ook prima in de slowchat, het is een sc afgeleid van dit topic, hoort dus bij elkaar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:43:48 #162
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_83733794
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kan w.m.b. ook prima in de slowchat, het is een sc afgeleid van dit topic, hoort dus bij elkaar
Maar het is toch ontopic? Dan hoort t toch hier?
en het:
-melden van nieuwe aankopen
-melden van kortingsacties
-vragen over webshops
-etc

Dat hoort mijn inziens allemaal hier maar zou dan naar de sc moeten?
Knoei
pi_83733834
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Loqi het volgende:

[..]

en het:
-vragen over webshops
-etc

Hm dat is ook weer waar.. dan zou dit topic puur voor foto's zijn, ook geen reacties op foto's..
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:44:54 #164
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83733835
Het is trouwens niet zo dat ik een SC prima vind omdat ik me stoor aan eventueel offtopic-gebabbel, het is meer om inderdaad te kijken hoe dat gaat en of we dan van het wel/niet on/offtopic gezanik af zijn...
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:45:17 #165
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83733852
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Loqi het volgende:

[..]

en het:
-vragen over webshops
-etc

nee hoor, kan ook prima hier.
er is geen duidelijke grens, nouja eigenlijk ook wel.
alles wat niet nagel-gerelateerd is kan dan daarheen.
en dat is nogal wat hoor.

daarom vraag ik ook input/feedback van jullie
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:46:08 #166
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83733887
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hm dat is ook weer waar.. dan zou dit topic puur voor foto's zijn, ook geen reacties op foto's..
zoals ik al eerder zei; nee.
dit topic is voor alles omtrent de nageltoestanden, die andere voor al het andere
uiteraard kan men er dan zelf voor kiezen lijstjes etc. wél in de sc te posten als ze daar zin in hebben
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:47:07 #167
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83733925
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:08 schreef Loqi het volgende:
In de kruidvat in Eindhoven lagen zowel de nieuwe Essence als de nieuwe Catrice LE, maar ik vond de lakjes niet mooi of ik had al vergelijkbare, dus alleen een mooie oogschaduw gekocht
Ik ben vannmiddag 3 winkels langs geweest om te kijken, maar helaas nergens te vinden hier...
pi_83733959
Open die sc, en we zullen zien of het werkt
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:48:54 #169
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83733992
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:48 schreef Joysa het volgende:
Open die sc, en we zullen zien of het werkt
Eensch
pi_83734097
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Loqi het volgende:
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit? Want t is compleet ontopic, maar toch vinden sommigen het niet leuk.. je kunt niet iedereen blij maken

Hier ben ik het echt voor de volle 100% mee eens

Ben bang dat je met 2 topics ook weer gezeur krijgt. Die wil dit niet lezen, die wil dat niet lezen. En dan nog de discussie die je dan gaat krijgen over wat waar thuis hoort. Die gaat geheid ook komen. Kan het niet gewoon zo zijn dat als je iets niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt? Lijkt mij persoonlijk het allermakkelijkst.
pi_83734105
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboel Hoe doen jullie dit?
Ik neus gesproken altijd maar door dit topic om leuke lakjes te bekijken, maar ik wil hier toch eens op reageren.

Mijn ervaring is: lak eerst je dominante hand, dus eerst links lakken in jouw geval. Als ik als rechtshandige eerst mijn linkerhand lak en daarna mijn rechterhand, dan is mijn linkerhand altijd enorm aan het trillen Lak ik eerst rechts en daarna links, dan heb ik er geen last van. En 't went ook gewoon vanzelf om met je niet-dominante hand te lakken. En wat ook al gezegd is: stabiele ondergrond enzovoorts.
I reject reality and substitute my own
pi_83734153
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef mirannie het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt voor de volle 100% mee eens

Ben bang dat je met 2 topics ook weer gezeur krijgt. Die wil dit niet lezen, die wil dat niet lezen. En dan nog de discussie die je dan gaat krijgen over wat waar thuis hoort. Die gaat geheid ook komen. Kan het niet gewoon zo zijn dat als je iets niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt? Lijkt mij persoonlijk het allermakkelijkst.
Als we het nou gewoon proberen, dit werkt blijkbaar niet, de discussie blijft terug komen..
Als het niet werkt kunnen we nog altijd terug naar 1 topic.
pi_83734263
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als we het nou gewoon proberen, dit werkt blijkbaar niet, de discussie blijft terug komen..
Als het niet werkt kunnen we nog altijd terug naar 1 topic.
Dat is ook waar!!
pi_83734395
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik ben dan niet echt superactief hier, maar ik vind het eigenlijk wel prima zoals het hier nu gaat.
Het grootste deel is gewoon ontopic. En ik geloof dat iedereen wel snapt dat het niet de bedoeling is om pagina's lang door te blijven gaan over iets dat offtopic is. Dus als het al offtopic gaat is dat nooit storend lang, in mijn beleving dan.
Denk niet dat een slowchat topic nou zo'n geweldige aanvulling zou zijn, misschien eerder juist het tegenovergestelde.

Maar goed ik ben dan ook wel vrij makkelijk, wat ik niet wil lezen sla ik gewoon over
Idem hier.. maar proberen kan altijd? En als het toch niet leuk is oid kunnen we het toch altijd weer stoppen? (Wat Joysa dus ook zegt)
pi_83734599
Genoeg feedback Mir?
pi_83734720
dan proberen we het toch gewoon? hoeven wel gelijk niet bang te zijn dat we teveel offtopic lullen als we iets kwijt moeten
pi_83734731
Zegge, dat offtopic gebabbel hierboven, kan dat niet in de SC?
pi_83734757
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:10 schreef Ooi86 het volgende:
Zegge, dat offtopic gebabbel hierboven, kan dat niet in de SC?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:11:46 #179
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83734784
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:47 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik ben vannmiddag 3 winkels langs geweest om te kijken, maar helaas nergens te vinden hier...
Jij wilt alle alle LE's compleet hebben toch? Want ik heb er 1 van de Essence Return to Paradise die je zo mag hebben van me, lakt echt vreselijk .
pi_83734816
quote:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboel Hoe doen jullie dit?
Ook evn mijn manier maar posten. Ja, het is moeilijker om met je niet dominante hand te lakken. Maar het went.

Wat ik altijd doe (ben rechts) is mijn rechterhand een beetje naar binnen gedraaid op een tafel/bureau te leggen, zodat je vingers parallel lopen aan de tafel en je duim over de rand hangt (snappie? )

Voor mijn vingers doe ik steeds de vinger die ik lak parallel aan de rand leggen, eerst mijn wijsvinger. Dan doe ik mijn gelakte wijsvinger naar beneden, over de rand en heb ik mijn middelvinger parallel aan de rand liggen, middelvinger down en ringvinger ed.....

Ik hoop dat je mijn verhaal een beetje snapt

Mijn dominante duim doe ik eerst en ik moet daar altijd een beetje een fijne hoek voor vinden....
pi_83734955
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef wuuht het volgende:
Mogen het ook nagels van jongens zijn xD
Bring it on! In wat voor kleurtjes lak jij? Toch niet alleen boring black he?
quote:
Ben ook linkshandig en heb hier nog nooit bij stil gestaan. Mijn linkerhand is ook niet minder mooi gelakt dan mijn rechterhand. Kan ook knippen met rechts. Kon weer niet schakelen en rijd automaat. Maar lakken kan ik!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:37:33 #182
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83735750
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jij wilt alle alle LE's compleet hebben toch? Want ik heb er 1 van de Essence Return to Paradise die je zo mag hebben van me, lakt echt vreselijk .
Jep, dat heb je goed onthouden!!
Ik hou m even in mijn achterhoofd, oke? Welke heb je?
(lief trouwens!! )
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:40:20 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_83735853
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Jep, dat heb je goed onthouden!!
Ik hou m even in mijn achterhoofd, oke? Welke heb je?
(lief trouwens!! )
Die bruine, check maar in m'n lijst hoe 'ie heet .
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:48:01 #184
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83736116
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Check!
pi_83736144
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hier bij de KV stond nog 1 groenactige, de bruine en de oranje versie, dus ik kan meenemen voor degene die wil. De nieuwe catrice hadden ze nog niet en daar kwam ik juist voor
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:53:52 #186
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83736333
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Hier bij de KV stond nog 1 groenactige, de bruine en de oranje versie, dus ik kan meenemen voor degene die wil. De nieuwe catrice hadden ze nog niet en daar kwam ik juist voor
Lief!

Ik wacht nog 1 weekje om te kijken of ze hier nog komen (zal wel toch??!), en mochten ze hier niet arriveren, dan ga ik mensen lief aankijken hier
pi_83736462
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Lief!

Ik wacht nog 1 weekje om te kijken of ze hier nog komen (zal wel toch??!), en mochten ze hier niet arriveren, dan ga ik mensen lief aankijken hier
Prima! Laat maar weten
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:01:18 #188
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83736583
Mededeling:
Om het overzicht te houden, zijn alle nagel-gerelateerde topics centraal gezet.
Zo wordt voorkomen dat iedereen zich een ongeluk zoekt

tevens is er een Slowchat geopend, dit is een proef van een maand.
De slowchat is de plek voor alle dingen die hier niet passen, net niet passen, of om gewoon gezellig met elkaar te kleppen, tenslotte zijn er hier veel dames die elkaar toch goed hebben leren kennen hier.

Dus: probeer het hier nagel-gerelateerd te houden, alle andere zaken mogen in [SHJN SC] #1 Show hier je nagels slowchat
pi_83736602
Bij Enchantra vanavond tijdens de wedstrijd alle China Glaze lakjes 50% korting
pi_83736686
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij Enchantra vanavond tijdens de wedstrijd alle China Glaze lakjes 50% korting
waar zie jij dat staan als ik vragen mag?
All good things are wild and free.
pi_83736761
Nubar Stardust

Zo gaaf hoe de nagels steeds van kleur veranderen
pi_83736791
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

waar zie jij dat staan als ik vragen mag?
Twitter En de prijzen zijn al aangepast op de shop!
pi_83736925

Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
pi_83736970
Oh supertof!
pi_83737063
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]

Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
Gaaaaf!
Ik zou er 1 op ringvinger doen
pi_83737085
quote:
[ afbeelding ]

Zelf hou ik niet zoveel van merk logos, maar op die lak ziet het er wel stijlvol uit
en 1 lijkt me genoeg op 1 nagel. Zelf vind ik ringvinger het mooiste + eventueel wijsvinger.. of pink en wijsvinger.. of of Beetje om en om dus.
pi_83737101
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:16 schreef Joysa het volgende:

[..]

Gaaaaf!
Ik zou er 1 op ringvinger doen
Ik zat er ook al aan te denken om ze daarop te doen ja!

Als mensen die stickertjes willen, ze zijn hier op de markt 2 euro en dan heb je er 200. Ik kan ze morgen mee nemen.
pi_83737128
quote:
[ afbeelding ]

Heel eerlijk gezegd vind ik zo´n logo best ordinair
pi_83737140
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:

[..]

Zelf hou ik niet zoveel van merk logos, maar op die lak ziet het er wel stijlvol uit
en 1 lijkt me genoeg op 1 nagel. Zelf vind ik ringvinger het mooiste + eventueel wijsvinger.. of pink en wijsvinger.. of of Beetje om en om dus.
Ik ben ook niet zo van de merkjes maar ik vind het chanel logo wel wat hebben.
pi_83737157
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik zat er ook al aan te denken om ze daarop te doen ja!

Als mensen die stickertjes willen, ze zijn hier op de markt 2 euro en dan heb je er 200. Ik kan ze morgen mee nemen.
Het is niks voor mij, maar vind jou wel zo iemand voor die stickertjes
pi_83737194
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef Joysa het volgende:

[..]

Het is niks voor mij, maar vind jou wel zo iemand voor die stickertjes
Haha hoe moet ik dat opvatten?
pi_83737254
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Haha hoe moet ik dat opvatten?
Positief
pi_83737281
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:22 schreef Joysa het volgende:

[..]

Positief
Ah oke ben juist helemaal niet van stickertjes enzo, ik vind creme lakjes mooi maar zelfs glitter etc is voor mij al speciaal.
pi_83737360
kieskleurig, mooi! De kleur op de onderste foto zou me niet staan, maar het roze van je bovenste foto vinnik wel erg lief

tliciouz, niet mijn ding, maar zou er eentje op je ringvingers doen inderdaad. Die lak past er wel goed bij!

Hier Nubar Brilliant op, even een wat rustiger lakje, morgen hopelijk nieuwe plate binnen en dan wordt 't wel weer iets drukker denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')