Waarom niet proberenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
toch komt steeds weer die discussie terug, of vinden mensen dat er te veel offtopic gegaan wordt.
dus er loopt kennelijk ergens iets niet goed.
mijn voorstel is dan ook om, naast dit topic, een SC te maken, gerelateerd in dit topic.
dit topic blijft zoals het nu is, alleen alle zijdelingse zaken schuiven een topic op.
er kan natuurlijk over nagellak gekletst blijven worden etc., maar alles wat daar verder niks of weinig mee te maken heeft, gaat naar de SC.
als proef valt het zelfs nog te doen, dat we even aankijken hoe dat bevalt.
feedback plz?
Van mij hoeft niet, omdat je dan volgens mij ook heel de tijd zo neurotisch moet gaan opletten wat waar hoort. En dan zijn er 2 topics om te volgen enzo, ik stoor me hier gewoon nergens aan. Maar schijnbaar andere wel, dus dan is een test wel handigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
toch komt steeds weer die discussie terug, of vinden mensen dat er te veel offtopic gegaan wordt.
dus er loopt kennelijk ergens iets niet goed.
mijn voorstel is dan ook om, naast dit topic, een SC te maken, gerelateerd in dit topic.
dit topic blijft zoals het nu is, alleen alle zijdelingse zaken schuiven een topic op.
er kan natuurlijk over nagellak gekletst blijven worden etc., maar alles wat daar verder niks of weinig mee te maken heeft, gaat naar de SC.
als proef valt het zelfs nog te doen, dat we even aankijken hoe dat bevalt.
feedback plz?
kan w.m.b. ook prima in de slowchat, het is een sc afgeleid van dit topic, hoort dus bij elkaarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Loqi het volgende:
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit?
Maar het is toch ontopic? Dan hoort t toch hier?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kan w.m.b. ook prima in de slowchat, het is een sc afgeleid van dit topic, hoort dus bij elkaar
Hm dat is ook weer waar.. dan zou dit topic puur voor foto's zijn, ook geen reacties op foto's..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar het is toch ontopic? Dan hoort t toch hier?
en het:
-melden van nieuwe aankopen
-melden van kortingsacties
-vragen over webshops
-etc
Dat hoort mijn inziens allemaal hier maar zou dan naar de sc moeten?
nee hoor, kan ook prima hier.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Maar het is toch ontopic? Dan hoort t toch hier?
en het:
-melden van nieuwe aankopen
-melden van kortingsacties
-vragen over webshops
-etc
Dat hoort mijn inziens allemaal hier maar zou dan naar de sc moeten?
zoals ik al eerder zei; nee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm dat is ook weer waar.. dan zou dit topic puur voor foto's zijn, ook geen reacties op foto's..
Ik ben vannmiddag 3 winkels langs geweest om te kijken, maar helaas nergens te vinden hier...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:08 schreef Loqi het volgende:
In de kruidvat in Eindhoven lagen zowel de nieuwe Essence als de nieuwe Catrice LE, maar ik vond de lakjes niet mooi of ik had al vergelijkbare, dus alleen een mooie oogschaduw gekocht![]()
Hier ben ik het echt voor de volle 100% mee eensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef Loqi het volgende:
Maar waar trek je de grens? Er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan de steeds herhaalde TD lijstjes, en die discussie blijft ook maar terugkomen.. moet dat er dan ook maar allemaal uit? Want t is compleet ontopic, maar toch vinden sommigen het niet leuk.. je kunt niet iedereen blij maken![]()
Ik neus gesproken altijd maar door dit topic om leuke lakjes te bekijken, maar ik wil hier toch eens op reageren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
Als we het nou gewoon proberen, dit werkt blijkbaar niet, de discussie blijft terug komen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt voor de volle 100% mee eens![]()
Ben bang dat je met 2 topics ook weer gezeur krijgt. Die wil dit niet lezen, die wil dat niet lezen. En dan nog de discussie die je dan gaat krijgen over wat waar thuis hoort. Die gaat geheid ook komen. Kan het niet gewoon zo zijn dat als je iets niet wilt lezen, je gewoon doorscrollt? Lijkt mij persoonlijk het allermakkelijkst.
Dat is ook waar!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als we het nou gewoon proberen, dit werkt blijkbaar niet, de discussie blijft terug komen..
Als het niet werkt kunnen we nog altijd terug naar 1 topic.
Idem hier.. maar proberen kan altijd? En als het toch niet leuk is oid kunnen we het toch altijd weer stoppen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben dan niet echt superactief hier, maar ik vind het eigenlijk wel prima zoals het hier nu gaat.
Het grootste deel is gewoon ontopic. En ik geloof dat iedereen wel snapt dat het niet de bedoeling is om pagina's lang door te blijven gaan over iets dat offtopic is. Dus als het al offtopic gaat is dat nooit storend lang, in mijn beleving dan.
Denk niet dat een slowchat topic nou zo'n geweldige aanvulling zou zijn, misschien eerder juist het tegenovergestelde.
Maar goed ik ben dan ook wel vrij makkelijk, wat ik niet wil lezen sla ik gewoon over
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:10 schreef Ooi86 het volgende:
Zegge, dat offtopic gebabbel hierboven, kan dat niet in de SC?
Jij wilt alle alle LE's compleet hebben toch? Want ik heb er 1 van de Essence Return to Paradise die je zo mag hebben van me, lakt echt vreselijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vannmiddag 3 winkels langs geweest om te kijken, maar helaas nergens te vinden hier...
Ook evn mijn manier maar posten. Ja, het is moeilijker om met je niet dominante hand te lakken. Maar het went.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
Bring it on!quote:
Ben ook linkshandig en heb hier nog nooit bij stil gestaan. Mijn linkerhand is ook niet minder mooi gelakt dan mijn rechterhand. Kan ook knippen met rechts. Kon weer niet schakelen en rijd automaat. Maar lakken kan ik!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Jep, dat heb je goed onthouden!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij wilt alle alle LE's compleet hebben toch? Want ik heb er 1 van de Essence Return to Paradise die je zo mag hebben van me, lakt echt vreselijk.
Die bruine, check maar in m'n lijst hoe 'ie heetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, dat heb je goed onthouden!!
Ik hou m even in mijn achterhoofd, oke? Welke heb je?
(lief trouwens!!)
Check!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die bruine, check maar in m'n lijst hoe 'ie heet.
Hier bij de KV stond nog 1 groenactige, de bruine en de oranje versie, dus ik kan meenemen voor degene die wil. De nieuwe catrice hadden ze nog niet en daar kwam ik juist voorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die bruine, check maar in m'n lijst hoe 'ie heet.
Lief!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier bij de KV stond nog 1 groenactige, de bruine en de oranje versie, dus ik kan meenemen voor degene die wil. De nieuwe catrice hadden ze nog niet en daar kwam ik juist voor
Prima! Laat maar wetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lief!
Ik wacht nog 1 weekje om te kijken of ze hier nog komen (zal wel toch??!), en mochten ze hier niet arriveren, dan ga ik mensen lief aankijken hier
waar zie jij dat staan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij Enchantra vanavond tijdens de wedstrijd alle China Glaze lakjes 50% korting![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
waar zie jij dat staan als ik vragen mag?
Gaaaaf!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
Zelf hou ik niet zoveel van merk logos, maar op die lak ziet het er wel stijlvol uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
Ik zat er ook al aan te denken om ze daarop te doen ja!quote:
Heel eerlijk gezegd vind ik zo´n logo best ordinairquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo van de merkjes maar ik vind het chanel logo wel wat hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zelf hou ik niet zoveel van merk logos, maar op die lak ziet het er wel stijlvol uit
en 1 lijkt me genoeg op 1 nagel. Zelf vind ik ringvinger het mooiste + eventueel wijsvinger.. of pink en wijsvinger.. of ofBeetje om en om dus.
Het is niks voor mij, maar vind jou wel zo iemand voor die stickertjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om ze daarop te doen ja!![]()
Als mensen die stickertjes willen, ze zijn hier op de markt 2 euro en dan heb je er 200. Ik kan ze morgen mee nemen.
Haha hoe moet ik dat opvatten?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is niks voor mij, maar vind jou wel zo iemand voor die stickertjes
Ah okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |