quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:10 schreef Ooi86 het volgende:
Zegge, dat offtopic gebabbel hierboven, kan dat niet in de SC?
Jij wilt alle alle LE's compleet hebben toch? Want ik heb er 1 van de Essence Return to Paradise die je zo mag hebben van me, lakt echt vreselijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vannmiddag 3 winkels langs geweest om te kijken, maar helaas nergens te vinden hier...
Ook evn mijn manier maar posten. Ja, het is moeilijker om met je niet dominante hand te lakken. Maar het went.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
Bring it on!quote:
Ben ook linkshandig en heb hier nog nooit bij stil gestaan. Mijn linkerhand is ook niet minder mooi gelakt dan mijn rechterhand. Kan ook knippen met rechts. Kon weer niet schakelen en rijd automaat. Maar lakken kan ik!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
Jep, dat heb je goed onthouden!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij wilt alle alle LE's compleet hebben toch? Want ik heb er 1 van de Essence Return to Paradise die je zo mag hebben van me, lakt echt vreselijk.
Die bruine, check maar in m'n lijst hoe 'ie heetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, dat heb je goed onthouden!!
Ik hou m even in mijn achterhoofd, oke? Welke heb je?
(lief trouwens!!)
Check!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die bruine, check maar in m'n lijst hoe 'ie heet.
Hier bij de KV stond nog 1 groenactige, de bruine en de oranje versie, dus ik kan meenemen voor degene die wil. De nieuwe catrice hadden ze nog niet en daar kwam ik juist voorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die bruine, check maar in m'n lijst hoe 'ie heet.
Lief!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier bij de KV stond nog 1 groenactige, de bruine en de oranje versie, dus ik kan meenemen voor degene die wil. De nieuwe catrice hadden ze nog niet en daar kwam ik juist voor
Prima! Laat maar wetenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lief!
Ik wacht nog 1 weekje om te kijken of ze hier nog komen (zal wel toch??!), en mochten ze hier niet arriveren, dan ga ik mensen lief aankijken hier
waar zie jij dat staan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij Enchantra vanavond tijdens de wedstrijd alle China Glaze lakjes 50% korting![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
waar zie jij dat staan als ik vragen mag?
Gaaaaf!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
Zelf hou ik niet zoveel van merk logos, maar op die lak ziet het er wel stijlvol uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
Ik zat er ook al aan te denken om ze daarop te doen ja!quote:
Heel eerlijk gezegd vind ik zo´n logo best ordinairquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo van de merkjes maar ik vind het chanel logo wel wat hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zelf hou ik niet zoveel van merk logos, maar op die lak ziet het er wel stijlvol uit
en 1 lijkt me genoeg op 1 nagel. Zelf vind ik ringvinger het mooiste + eventueel wijsvinger.. of pink en wijsvinger.. of ofBeetje om en om dus.
Het is niks voor mij, maar vind jou wel zo iemand voor die stickertjesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken om ze daarop te doen ja!![]()
Als mensen die stickertjes willen, ze zijn hier op de markt 2 euro en dan heb je er 200. Ik kan ze morgen mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |