Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
En heb pakketjes binnen gekregen. Leuk! Alleen helaas niet die van Sharana...
Was al heel lang op zoek naar standing room, sand-erella en midnight blue glitter. En toen zag ik laatst ook nog op de blog van all you desire de merryberry mauve en daar werd ik meteen verliefd op!quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
standing room only silver, sand-erella, sugarplum yum
[ afbeelding ]
merryberry mauve, merryberry mauve glitter topcoat, midnight blue glitter
[ afbeelding ]
mer-made the shade, zoya ki
Met dank aan nailpolish elegance en sparkling*nails
En dit is de nieuwe CG collectie die uitkomt in januari 2011
Anchors Away
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:33 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
standing room only silver, sand-erella, sugarplum yum
[ afbeelding ]
merryberry mauve, merryberry mauve glitter topcoat, midnight blue glitter
[ afbeelding ]
mer-made the shade, zoya ki
Met dank aan nailpolish elegance en sparkling*nails
En dit is de nieuwe CG collectie die uitkomt in januari 2011
Anchors Away
[ afbeelding ]
De mooiste rood everquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
Mijn allereerste China Glaze lakje die ik ooit kocht: Ruby Pumps![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(wel jammer dat mijn wijsvinger korter is.... bwuh, stom zwembad...)
Ik ook niet, vind er zelfs echt niks aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:08 schreef RenRen- het volgende:
Zoh, ik heb dus een helmer. Ennn mijn Eyeko-bestelling binnen..
Oh, en die CG-collectie vind ik niet bepaald spannend.
ja, inderdaad de mooiste rood everquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
De mooiste rood ever![]()
Je mag ook weer je nagelriemen insmeren
Mijn PM-etje gelezen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk!!
[..]
[..]
Paars??? Ik moet echt wat aan mijn beeldscherm kleuren doen...
[..]
[..]
Dank jullie wel![]()
Rimmel Zeitgeist
En heb pakketjes binnen gekregen. Leuk! Alleen helaas niet die van Sharana...
Mooie nagelsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:48 schreef Lindytje het volgende:
Mijn allereerste China Glaze lakje die ik ooit kocht: Ruby Pumps![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(wel jammer dat mijn wijsvinger korter is.... bwuh, stom zwembad...)
Leuk!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Models Own - Orange Sherbet
Konad plate 49![]()
![]()
![]()
Voor OPI Drip Dry
![]()
![]()
Ja, had het gelezen, maar pas nadat ik de post geplaatst had, haha.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn PM-etje gelezen?Er is hier vertraging op het werk opgelopen, omdat de post op donderdag niet opgehaald was vanwege een personeelsuitje van die afdeling, en vrijdag niet omdat toen het voetbal al begonnen was, dus vandaar dat het verlaat is! Laat me even weten of hij morgen of overmorgen binnen komt!
edit: en natuurlijk mooie nieuwe lakjes!!! swatches van de eerste 2?![]()
Ga ik zeker een keer voor je doen!! Wil je ´m dan over merryberry mauve of over een ander kleurtje?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:41 schreef kieskleurig het volgende:
@mirannie, ik twijfel zelf al tijdje heel erg of ik die glitter topcoat van merryberry mauve zal bestellen, is 1 van mijn favoriete kleuren, maar vraag me af of de topcoat iets toevoegt.
Zou jij misschien een keer een swatch voor mij kunnen maken?
Over merryberry mauve graag, tnxquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Ga ik zeker een keer voor je doen!! Wil je ´m dan over merryberry mauve of over een ander kleurtje?
Haha, tof!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Konad plate 49![]()
![]()
![]()
Voor OPI Drip Dry
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Konad plate 49![]()
![]()
![]()
Voor OPI Drip Dry
![]()
![]()
Hopelijk morgen danquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn PM-etje gelezen?Er is hier vertraging op het werk opgelopen, omdat de post op donderdag niet opgehaald was vanwege een personeelsuitje van die afdeling, en vrijdag niet omdat toen het voetbal al begonnen was, dus vandaar dat het verlaat is! Laat me even weten of hij morgen of overmorgen binnen komt!
edit: en natuurlijk mooie nieuwe lakjes!!! swatches van de eerste 2?![]()
Hebben V&D's zonder sephora m wel dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij de V&D:
[ afbeelding ]
Nu heeft V&D in de stad een Sephora en kan ik dus dat setje niet kopen als ik dat zou willen
Ik denk het wel want de aanbiedingen die Sephora/Sabon/Rituals heeft (en die in het krantje staan) hebben hun weer niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hebben V&D's zonder sephora m wel dan?
Dat is wel een faal van V&D dat ze dan een Ici Paris erin gooienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
Onze v&d heeft een ici paris. En die zaten er al drie in eindhoven. Ik eis ook een sephora
Wat mij betreft hoeft dat niet persequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi.
even over de voorgaande discussie (die toch weer steeds terugkomt).
is er behoefte aan een aparte slowchat of niet?
dan kunnen we het hier meer gericht houden op foto's van gelakte nagels, lakken, vragen of lakken en technieken etc., en de slowchat voor álle zijdelingse zaken.
graag feedback
Gaat morgen eens richting stad hobbelen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik denk het wel want de aanbiedingen die Sephora/Sabon/Rituals heeft (en die in het krantje staan) hebben hun weer niet.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk!!
[..]
[..]
Paars??? Ik moet echt wat aan mijn beeldscherm kleuren doen...
[..]
[..]
Dank jullie wel![]()
Rimmel Zeitgeist
Ik ben dan niet echt superactief hier, maar ik vind het eigenlijk wel prima zoals het hier nu gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi.
dan kunnen we het hier meer gericht houden op foto's van gelakte nagels, lakken, vragen of lakken en technieken etc., en de slowchat voor álle zijdelingse zaken.
graag feedback
Lakken aan tafel of bureau ofzo, je lakhand laten steunen, en de hand die gelakt word ook op tafel leggen. En gewoon rustig doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
Flink oefenen, rechtshandige mensen hebben hetzelfde probleem, maar dan andersom. Het is een kwestie van flink oefenen en de hand op de tafel leggen met lakken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:18 schreef StolenSweetheart het volgende:
Even een vraagje aan de nagellakaddicts hier: Ik ben linkshandig dus met mijn linkerhand mijn rechternagels lakken lukt wel, maar als ik met mijn rechterhand mijn linkernagels moet doen wordt het één grote smeerboelHoe doen jullie dit?
Er was geen discussie toch? Alleen mensen die niet wilden raden. Dat is ook lastig als je niet alle lakken kent.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Mirjam het volgende:
nouja, die discussie komt wel steeds terug, dus dan snap ik niet zo dat er geen behoefte is aan een aparte slowchat.
Het ging niet om het niet raden. Het ging over pagina's die vol komen te staan met het geraad van mensen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:21 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Er was geen discussie toch? Alleen mensen die niet wilden raden. Dat is ook lastig als je niet alle lakken kent.
(ps ik wist het wel!!!)
van mij hoeft het niet, grootste gedeelte is ontopic, en dat raden vind ik niet erg, als ik iets niet echt boeiend vind scroll ik gewoon wat sneller door en lees ik niet alles, maar om nou 2 topics steeds te moeten lezen, nehquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:07 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi.
graag feedback
toch komt steeds weer die discussie terug, of vinden mensen dat er te veel offtopic gegaan wordt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:08 schreef Loqi het volgende:
Ik vind een aparte sc niet nodig, de laatste paar topics gaat het super goed met de hoeveelheid fotos en ik vind hier en daar wat offtopic helemaal niet erg, mits de offtopic posts ook iets nagelgerelateerds te melden hebben en niet alleen offtopic gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |