Mooi!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:07 schreef kieskleurig het volgende:
Nubar Stardust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo gaaf hoe de nagels steeds van kleur veranderen
Ik vind het leuk!! Net als jij vind ik dat chanel logo wel wat hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
Wat heb je gefaald?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:07 schreef AmyGrace het volgende:
Meh, ik ben ook niet zo van de logo's, maar ik zou het sowieso niet op alle nagels doen. Ik doe meestal stickertjes ed alleen op ringvinger en duim...
En thnx voor de tip over de korting bij Enchantra... I haz failed
Ga ik binnenkort ook een keertje doen, maar kan wel even een weekje duren hoor. Maar ga m´n best doen. Maar sowieso zijn ze echt wel heel anders hoor. Ki is echt veel donkerder. Zo op het eerste zicht, denk ik dat purple beach tussen ki en adina inzit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:09 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie, je hebt nu zoya ki binnen hè? Zou je dan een xtje een vergelijkje voor me willen maken tussen zoya ki en nubar purple beach?
Ik vind de kleurcombo mooi, maar ik vind die logo's wat ordinair staanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie er van? En dan bedoel ik niet mijn geel gekleurde nageltje, het gele is er gelukkig bijna uitgegroeid. Ik vraag me af hoeveel van die stickers ik op me nagels moet doen, en welke nagels.
gvd OMG WTF waar, wanneer, hoeveel??!@!3!2#@quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef DeltaCephei het volgende:
ZOMFG.
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/22zuug
Zombie Zest
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/2301kw
Ick-A-Body![]()
![]()
![]()
Hebben ze dat vaak? Die kortingacties? Kan nu ff niet kopen, heb al genoeg aan nagellak uitgegeven deze maand.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:01 schreef DeltaCephei het volgende:
Bij Enchantra vanavond tijdens de wedstrijd alle China Glaze lakjes 50% korting![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Mooi!!Is ook nog onderweg naar mij
![]()
Goede nagels ook!!
was jij nou degene die vroeg om een swatch van merryberry mauve + die glitter topcoat? heb het er net opgesmeerd, erg leuk. foto's zijn gemaakt, maar geen zon, dus niet zo heel mooi, maar zal ze zo toch even uploaden
[..]
Me needs!!!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef DeltaCephei het volgende:
ZOMFG.
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/22zuug
Zombie Zest
[ afbeelding ]
http://twitpic.com/2301kw
Ick-A-Body![]()
![]()
![]()
http://enchantra.eu/quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat is de site van Enchantra? ik kom op een site met alleen konad? of zit ik nou fout
Faal: Rodeo Fanatic, Caribbean Blue, Stroll, Strawberry Fields en Adore..en een dubbele konadstamp...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat heb je gefaald?
[..]
Ga ik binnenkort ook een keertje doen, maar kan wel even een weekje duren hoor. Maar ga m´n best doen. Maar sowieso zijn ze echt wel heel anders hoor. Ki is echt veel donkerder. Zo op het eerste zicht, denk ik dat purple beach tussen ki en adina inzit.
Tnxquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef mirannie het volgende:
En de swatches van OPI merryberry mauve + op ringvinger OPI merryberry mauve glitter topcoat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat elke andere willekeurige glitter topcoat ook prima was geweest, maar in z'n eentje is ie misschien wel weer leuk als glittertje.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik mag lakjes uitzoeken op Enchantra voor mijn verjaardag!![]()
Keuzes, keuzes, keuzes!
Ruby pumps!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Roep eens een absolute must have van CG?
Ik weet niet of je van glitters houdt? Maar CG heeft ook veel glitters in allerlei kleuren, specialty collectionquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Atlantisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ruby Pumps onder de wizard dingesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onder welke 'group' vallen die?
Ik ga even zoeken. Nog 9 minuten.![]()
Mooi Mirannie!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:40 schreef mirannie het volgende:
CG zombie zest voor halloween 2010
[ afbeelding ]
En de swatches van OPI merryberry mauve + op ringvinger OPI merryberry mauve glitter topcoat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat elke andere willekeurige glitter topcoat ook prima was geweest, maar in z'n eentje is ie misschien wel weer leuk als glittertje.
Die had ik even gemist, maar tof!! Gave kleur zeg!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:07 schreef kieskleurig het volgende:
Nubar Stardust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo gaaf hoe de nagels steeds van kleur veranderen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef Holyme het volgende:
Mooie bestellingOeh en alvast gefeliciteerd!
Ook met cc, maar volgens mij gaat dat bij Rabo uiteindelijk ook via Idealquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh nee...kan het alleen via Ideal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |