Heb je Gorgoroth ooit live zien spelen? En The Berzeker?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven. Maar zo'n band als Marduk is gewoon diep en diep triest.
Zelfs Justin Bieber staat 100 treden boven die rommel.
Mmmh, wel chille muziek voor onder het leren. Even de discografie downloaden!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, wel chille muziek voor onder het leren. Even de discografie downloaden!
Ik zou het nog niet willen al krijg ik een zak geld toe.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je Gorgoroth ooit live zien spelen? En The Berzeker?
Die valt op zich nog wel mee.quote:
Ik bedoel op YT.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou het nog niet willen al krijg ik een zak geld toe.
* in de queue zetquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, wel chille muziek voor onder het leren. Even de discografie downloaden!
Ik niet, geile chickies van 14!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, weet iig voor mezelf dat ik liever tussen black metal fans sta dan tussen bieber fans.
nee mang scream aim fire waiwai wa n songquote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef RoBro het volgende:
beter bullet 4 valentine jajaja lekker spacen mang en dan nas met cut yourself a gun yeahyeah dat is ook de song van sopranos trouwens
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik luisterde dat ooit. Maar het ging vervelen.
Ik zag in MED dat er een hele zooi van reguliere ONZ bezoekers weggekieperd zijn.quote:
Euhhh, mijn naam niet zien staan?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag in MED dat er een hele zooi van reguliere ONZ bezoekers weggekieperd zijn.
Jij bent een van de weinige overlevenden?![]()
Wat een slachtveld zeg.
Ik ga vijf kilo afvallen! Dus we gaan ruilen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef RoBro het volgende:
ik ga komende maand 5 kilo aankomen iig ik ga heel heel hard mn best doen wai wai best lastig zoveel te eten als je niets doet
dat is stukken makkelijker imoquote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ga vijf kilo afvallen! Dus we gaan ruilen.
ga een tijdje aan de coakquote:Op maandag 5 juli 2010 23:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Niet als je mijn metabolisme hebt.
Goed he?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh die van jou stond er ook?![]()
Maar jij bent dan weer terug!
vast vader abrahamquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Desunoto het volgende:
"Je eet alleen ei, drie per dag of meer!"
Als je deze quote herkent ben je een echte held.
ROCKYquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Desunoto het volgende:
"Je eet alleen ei, drie per dag of meer!"
Als je deze quote herkent ben je een echte held.
krimpt je piemel van mangquote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef Hyman het volgende:
Ik eet 2 eieren per dag. Dat is goed genoeg voor mij
Fear of the darkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Hyman het volgende:
I have a constant fear that something is always near!
I have a fobia someone's always there!
Dat ben ikquote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Hyman het volgende:
I have a constant fear that something is always near!
I have a fobia someone's always there!
Dvd en Cd.quote:
Neuh, daar hebben we de allochtonen voor bij onsquote:Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hee jongens versieren jullie weleens meisjes op straat?![]()
Want ik moest vorige week toch keihaaard lachen hahahahaha
je doelt toch niet op makakken hequote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, daar hebben we de allochtonen voor bij ons
Onder anderequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |