Wat een bazenspel blijft het tochquote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
wai wai speel die game ook nog soms lekker remagen sniperen jajajajaja
Que?quote:
Helemaal niet.quote:
alleen wel fucked up dat die game geen widescreen ondersteunt altijd fucked up om op 17 inch monitor te spelenquote:
Ohquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ze zaten op Medisch forum trolltopics en Goatse, Bluewaffle en Lemonparty te spammen.
Het woord Bluewaffle haalt niet de fijnste herinneringen bij mij opquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ze zaten op Medisch forum trolltopics en Goatse, Bluewaffle en Lemonparty te spammen.
Wtf. Echt ik klik erop, meteen instant lagg. Al die puntjesquote:Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhNaja, die site hebben ze ook verneukt
wat zijn marokanenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Schieganger het volgende:
een marokaanse vriend van mij haat marokanenblijft hilarisch.
Ja dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf. Echt ik klik erop, meteen instant lagg. Al die puntjes.
Oké.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Schieganger het volgende:
Hahahahahahaha, ik ging kapot hahahahahaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Schieganger het volgende:
Diep triest.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Schieganger het volgende:
Kamelot heeft een slechte zanger dus ik durf niet te klikken.quote:
Neuh, vind ik van nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kamelot heeft een slechte zanger dus ik durf niet te klikken.
Nee. Industrial Death Metal. Net als The Berzerker.quote:
quote:
quote:Marduk werd in 1990 opgericht in het Zweedse Norrköping door Morgan Steinmeyer Håkansson. Zijn uiteindelijk doel was het creëren van de meest godslasterlijkse en satanische band ooit. In 1991 bracht Marduk een demo uit genaamd Fuck me Jesus, bestaande uit drie liedjes. Vanwege de duistere en respectloze teksten van deze demo kreeg de band een schare aanhangers.
Ik kon het waarderen totdat ie begon te gruntenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
geen idee kwam het op stormfront tegen wat een tyfusherrie
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het volk wat naar dat soort concerten gaat eng.
Moeilijk te omschrijven. Maar zo'n band als Marduk is gewoon diep en diep triest.quote:
Die drummer is geniaal.quote:
Ach, weet iig voor mezelf dat ik liever tussen black metal fans sta dan tussen bieber fans.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven. Maar zo'n band als Marduk is gewoon diep en diep triest.
Zelfs Justin Bieber staat 100 treden boven die rommel.
Heb je Gorgoroth ooit live zien spelen? En The Berzeker?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moeilijk te omschrijven. Maar zo'n band als Marduk is gewoon diep en diep triest.
Zelfs Justin Bieber staat 100 treden boven die rommel.
Mmmh, wel chille muziek voor onder het leren. Even de discografie downloaden!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, wel chille muziek voor onder het leren. Even de discografie downloaden!
Ik zou het nog niet willen al krijg ik een zak geld toe.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je Gorgoroth ooit live zien spelen? En The Berzeker?
Die valt op zich nog wel mee.quote:
Ik bedoel op YT.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zou het nog niet willen al krijg ik een zak geld toe.
* in de queue zetquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, wel chille muziek voor onder het leren. Even de discografie downloaden!
Ik niet, geile chickies van 14!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, weet iig voor mezelf dat ik liever tussen black metal fans sta dan tussen bieber fans.
nee mang scream aim fire waiwai wa n songquote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef RoBro het volgende:
beter bullet 4 valentine jajaja lekker spacen mang en dan nas met cut yourself a gun yeahyeah dat is ook de song van sopranos trouwens
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Desunoto het volgende:
Ik luisterde dat ooit. Maar het ging vervelen.
Ik zag in MED dat er een hele zooi van reguliere ONZ bezoekers weggekieperd zijn.quote:
Euhhh, mijn naam niet zien staan?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag in MED dat er een hele zooi van reguliere ONZ bezoekers weggekieperd zijn.
Jij bent een van de weinige overlevenden?![]()
Wat een slachtveld zeg.
Ik ga vijf kilo afvallen! Dus we gaan ruilen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:06 schreef RoBro het volgende:
ik ga komende maand 5 kilo aankomen iig ik ga heel heel hard mn best doen wai wai best lastig zoveel te eten als je niets doet
dat is stukken makkelijker imoquote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ga vijf kilo afvallen! Dus we gaan ruilen.
ga een tijdje aan de coakquote:Op maandag 5 juli 2010 23:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Niet als je mijn metabolisme hebt.
Goed he?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh die van jou stond er ook?![]()
Maar jij bent dan weer terug!
vast vader abrahamquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Desunoto het volgende:
"Je eet alleen ei, drie per dag of meer!"
Als je deze quote herkent ben je een echte held.
ROCKYquote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef Desunoto het volgende:
"Je eet alleen ei, drie per dag of meer!"
Als je deze quote herkent ben je een echte held.
krimpt je piemel van mangquote:Op maandag 5 juli 2010 23:20 schreef Hyman het volgende:
Ik eet 2 eieren per dag. Dat is goed genoeg voor mij
Fear of the darkquote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Hyman het volgende:
I have a constant fear that something is always near!
I have a fobia someone's always there!
Dat ben ikquote:Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Hyman het volgende:
I have a constant fear that something is always near!
I have a fobia someone's always there!
Dvd en Cd.quote:
Neuh, daar hebben we de allochtonen voor bij onsquote:Op maandag 5 juli 2010 23:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hee jongens versieren jullie weleens meisjes op straat?![]()
Want ik moest vorige week toch keihaaard lachen hahahahaha
je doelt toch niet op makakken hequote:Op maandag 5 juli 2010 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, daar hebben we de allochtonen voor bij ons
Onder anderequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |