Kunnen ze geen ICL van stal halen? Gewoon vijfde / zesde IC vanuit Nm, Ehv. De Fyra vanaf Breda inzettenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef Ascendancy het volgende:
De fyra rijdt ook niet. Terwijl die extra capiciteit toch juist ideaal zou zijn?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Kunnen ze geen ICL van stal halen? Gewoon vijfde / zesde IC vanuit Nm, Ehv. De Fyra vanaf Breda inzetten.
Die zullen ze voorlopig ook niet terughalen, met al dat reserve plan V.quote:
Nee. Je hebt niet eens retourtjes. Terug naar 1911quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:43 schreef wimjongil het volgende:
Heb je met de OV-chipkaart nog wel railrunners?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die zullen ze voorlopig ook niet terughalen, met al dat reserve plan V.
Stelletje grappenmakers. Breda - Tilburg is 13 minuten met de intercity, via Utrecht is het 2,5 uur.quote:Breda<->Tilburg, 11 juli
Op zondag rijden er tussen Breda en Tilburg West geen treinen maar bussen.
Extra reistijd ongeveer 30 minuten.oorgaande reizigers tussen Breda en Tilburg kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Die omreisadviezen is de laatste tijd sowieso meer iets van "Kijk op de kaart enbedenk zelf wat". Paar dagen geleden hing er nog dat "Reizigers tussen Ut en Ht en tussen Ut en Ah werd aangeraden om te reizen via Ut." En dat advies hing, voor de volledigheid, op Ut.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Stelletje grappenmakers. Breda - Tilburg is 13 minuten met de intercity, via Utrecht is het 2,5 uur.
Ga ik binnenkort heenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
Zolang ze je via niet via Den Helder om laten reizen valt het mee
Den Helderquote:
Daar woont ze al sinds voor het ontstaan van de NS. 90 jaar inmiddels, en stekeblind. En ze is voor niks en niemand bang, want ze heeft een Hemelse Vader die voor dr zorgtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Den Helder
Dat je oma daar weet te overleven.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap het ook niet hoor dat zoeen tyfus eind rijden maar 120 km oplevert
Je weet het zelf wel hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:31 schreef dennistd het volgende:
Morgen een rondje Enschede-Utrecht-Maastricht-Luik-Aachen-Heerlen-Utrecht-Enschede doen. Hopen dat het meevalt met de hitte in de trein....
Verkeerd topic, ouwe.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Iniesta is een bleekneus
Ja, heb je helemaal gelijk in.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, heb je helemaal gelijk in.
Maar ja, Iniesta blijft een bleekneus. Daar kan geen Prorail wat tegen doen
Kerel...met deze hitte in de trein zitten..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:31 schreef dennistd het volgende:
Morgen een rondje Enschede-Utrecht-Maastricht-Luik-Aachen-Heerlen-Utrecht-Enschede doen. Hopen dat het meevalt met de hitte in de trein....
743 km is best netjes idd. Ik heb morgen een klein ritje van 450 km in de planning zitten, naar Belgiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kerel...met deze hitte in de trein zitten..
Sorrie, ICK danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die zullen ze voorlopig ook niet terughalen, met al dat reserve plan V.
ICK wat in Nijmegen staat mag de baan niet meer op, tenzij het een grote onderhoudsbeurt krijgt & nieuwe keuringen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:21 schreef Brembo het volgende:
[..]
Sorrie, ICK dan. Wat staat er nog in nijmegen aan bakken dan? Ik zou zeggen zet alles in wat maar voort beweeg en de noodrem uitzetten
.
Dat was vorig jaar september al zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die omreisadviezen is de laatste tijd sowieso meer iets van "Kijk op de kaart enbedenk zelf wat". Paar dagen geleden hing er nog dat "Reizigers tussen Ut en Ht en tussen Ut en Ah werd aangeraden om te reizen via Ut." En dat advies hing, voor de volledigheid, op Ut.
Volgens mij was dat wel het uiteindelijke idee. Ik moest zelf naar Geldermalsen en heb dus maar gewacht op vervangend vervoer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef Duvel het volgende:
Dus in Rotterdam word je dan via Den Haag naar Utrecht gestuurd?
Zo ben ik weleens vanuit Delft teruggekomen naar Utrecht bij een storing. Was heel lang onduidelijk wat er nou aan de hand was. Dus van Delft naar Rotterdam. Hmm, geen treinen. Maar weer terug, naar Den Haag Centraal. Geen treinen. Leiden proberen dan. Geen treinen. Schiphol misschien? Ook niet. Amsterdam Centraal? Ja!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:05 schreef Duvel het volgende:
Dus in Rotterdam word je dan via Den Haag naar Utrecht gestuurd?
Ik een keer met 5 cm sneeuw van Utrecht naar Rotterdam via Leiden, Den Haag Centraal en Rotterdam Hofplein. Dit door wisselstoringen en een springer tussen Den Haag en Rotterdam. Heel fijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ben ik weleens vanuit Delft teruggekomen naar Utrecht bij een storing. Was heel lang onduidelijk wat er nou aan de hand was. Dus van Delft naar Rotterdam. Hmm, geen treinen. Maar weer terug, naar Den Haag Centraal. Geen treinen. Leiden proberen dan. Geen treinen. Schiphol misschien? Ook niet. Amsterdam Centraal? Ja!![]()
En al klaar met verkleinenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:19 schreef Crientj het volgende:
Gelukkig was het niet zo plakkerig warm op Tenerife. Heb nog een leuke foto, maar eerst de boel verkleinen etc.
Jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:59 schreef Duvel het volgende:
Hallo Dr_Flash. Is het bij jou ook zo warm?
Het is hier op zolder 41 graden. Mijn modelbaan heeft een seinstoring.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar vanavond gaat het vet onweren en zo
"Door weersomstandigheden is het treinverkeer op Duvels zolder ontregeld. Houdt u rekening met extra reistijd en uitval van treinen"quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is hier op zolder 41 graden. Mijn modelbaan heeft een seinstoring.
Lille Europe. Boeiend.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:24 schreef James1988 het volgende:
Eerder vandaag waren er vertragingen van 30 tot 60 minuten rondom Lille Europe, oorzaak: koperdiefstallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |