abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:30:53 #51
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83725066
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:08 schreef Ireyon het volgende:
Onbewaakte overwegen.. ongelofelijk dat ze nog bestaan.
Ik dacht dat ProRail dit jaar klaar zou zijn met de ombouw van de spoorwegovergangen.

Maar nee, PR-stunts genieten de voorkeur...

Prutsende vingerververs...
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:39:54 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83725445
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ProRail dit jaar klaar zou zijn met de ombouw van de spoorwegovergangen.

Maar nee, PR-stunts genieten de voorkeur...

Prutsende vingerververs...
Te kort door de bocht. Een overweg kan te weinig gebruikt worden om te beveiligen. De keuze is dan soms om 'm af te sluiten, maar dat stuit weer op bezwaren van wandelaars, fietsers, et cetera. Wie weet was de chauffeur verdwaald, wat doet een vrachtwagen vol met betonijzer op zo'n weg? Onbewaakte overwegen zullen waarschijnlijk blijven bestaan, zeker in streken als de Achterhoek.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:43:37 #53
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83725616
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

Te kort door de bocht. Een overweg kan te weinig gebruikt worden om te beveiligen. De keuze is dan soms om 'm af te sluiten, maar dat stuit weer op bezwaren van wandelaars, fietsers, et cetera. Wie weet was de chauffeur verdwaald, wat doet een vrachtwagen vol met betonijzer op zo'n weg? Onbewaakte overwegen zullen waarschijnlijk blijven bestaan, zeker in streken als de Achterhoek.
Zijn TomTom heeft hem zeker verkeerd gestuurd
Dat is een reden dat wij altijd met de ouderwetse wegenkaarten werken
pi_83727836





Merk en type: onbekend
Eigenaar: Hohenzollerische Landesbahn AG (HzL)
Land van herkomst: Duitsland
Locatie: Geisingen Kirchen-Hausen (D)
Datum: 23 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:31:17 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83727992
Merk en type: Stadler Regioshuttle RS1.

http://de.wikipedia.org/wiki/Baureihe_650
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83728110
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Merk en type: Stadler Regioshuttle RS1.

http://de.wikipedia.org/wiki/Baureihe_650
De BuzzyBee treinenexpert
pi_83729958
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je kunt alles maken, maar de vraag is: kan het zonder seintechnische aanpassingen?
Dat is natuurlijk precies wat ik bedoel: een trein kan altijd kopmaken achter een bediend sein, zonder dat daar speciale seintechnische voorzieningen voor nodig zijn.

Ja, okee, het kan niet achter het inrijsein op (het linkerspoor van) een vrije baan zonder beveiligd links rijden. Maar ik dacht dat dat tegenwoordig qua binnenlands verkeer alleen nog maar op Zwolle - Olst voorkomt en dat dus de enige onmogelijkheid in Nederland is, om uit Deventer komend op station Olst kop te maken.
  Redactie Sport dinsdag 6 juli 2010 @ 17:22:53 #58
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83730694
Volgens mij kan het zelfs dan nog: in Post T Hengelo (zeer realistisch) is het namelijk ook mogelijk om in Oldenzaal kop te maken op het spoor Bentheim-Oldenzaal, dat vanuit Oldenzaal niet normaal bereden kan worden (dubbelspoorbeveiliging, zonder beveiligd links dus).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:34:33 #59
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83731292
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ProRail dit jaar klaar zou zijn met de ombouw van de spoorwegovergangen.
Het jaar duurt nog 4,5 maand.
pi_83732543
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij kan het zelfs dan nog: in Post T Hengelo (zeer realistisch) is het namelijk ook mogelijk om in Oldenzaal kop te maken op het spoor Bentheim-Oldenzaal, dat vanuit Oldenzaal niet normaal bereden kan worden (dubbelspoorbeveiliging, zonder beveiligd links dus).
Maar hoe stel je dan een rijweg in naar het linkerspoor? Dat zou helemaal niet moeten kunnen, dat zou alleen met een lastgeving (tegenwoordig "aanwijzing") bereikt moeten kunnen worden en het lijkt mij niet handig om in de normale dienstregeling daarvan gebruik te moeten maken.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:16:15 #61
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83732879
In Elst kan je kopmaken en op seinbeeld terugrijden richting Nijmegen. Inderdaad omdat dat direct achter een bediend sein gebeurt. Als je eerst nog een P-sein zou zijn gepasseerd, zou je tegen de rijrichting ingegaan zijn en dat kan niet op seinbeeld. Daar moet de trdl dus extra maatregelen nemen.

Op een baanvak met dubbelspoorbeveiliging kan dat ook, want die heeft ook netjes inrijders op beide sporen aan het einde van de vrije baan. Je kan alleen geen normale rijweg naar het linkerspoor instellen, dat kan alleen met geel knipper, dus rijden op zicht. Als dat ook niet had gekund, kan je nog altijd een aanwijzing STS afgeven waarbij je de wissels in de juiste stand stuurt en vastlegt. Je komt er dus altijd wel, als je maar wilt.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:56:55 #62
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83734257
Kun je ook binnenkomen vanaf de Betuwelijn en dan keren en weer terug? En dan bedoel ik gewoon met planregels, niet met ROZ of zo?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:33:18 #63
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83742817
In Rhenen wordt gewoon gekeerd op de vrije baan, is mij vertelt.

Dat gebeurt ook niet overal, en vind ik nog steeds een vreemd verschijnsel.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:35:36 #64
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83742973
Net alsof er daar OOIT meer dan 1 trein achter Vndc zit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83743461
Volgens sporenplan.nl is station Rhenen geen vrije baan. Maar het enige uitrijsein is een P-sein.

Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als de trein uit Rhenen besluit weg te rijden, en net op het moment dat die door het groene P-sein rijdt stelt de treindienstleider een rijweg vanuit Veenendaal Centrum in, zodat de rijrichting wordt ingesteld en het P-sein op rood springt...

Of heeft de vrije baan tussen Veenendaal Centrum en Rhenen toch maar één sectie?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 22:44:08 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:54:07 #66
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83744124
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:43 schreef Igen het volgende:
Volgens sporenplan.nl is station Rhenen geen vrije baan. Maar het enige uitrijsein is een P-sein.

Ik ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als de trein uit Rhenen besluit weg te rijden, en net op het moment dat die door het groene P-sein rijdt stelt de treindienstleider een rijweg vanuit Veenendaal Centrum in, zodat de rijrichting wordt ingesteld en het P-sein op rood springt...

Of heeft de vrije baan tussen Veenendaal Centrum en Rhenen toch maar één sectie?
Op OHIH staat dat het wel degelijk op de vrije baan ligt, want het laatste/eerste bediende sein staat bij Veenendaal Centrum, en dat is een uitrijdsein.

Het voorsein bij station Rhenen brandt continu geel, en geen enkele andere kleur.
Dat er op de vrije baan 'gekeerd' kan worden, komt omdat er geen overwegen en dergelijke zijn tot het eerste bediende sein. Het is eigenlijk ook geen rijrichting keren, maar gewoon terug rijden.
En wanneer het blok tussen Veenendaal Centrum en Rhenen al bezet is, kan er geen andere trein heen rijden, door ARI of de TRDL.
pi_83744456
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:54 schreef greavy het volgende:

[..]

Op OHIH staat dat het wel degelijk op de vrije baan ligt, want het laatste/eerste bediende sein staat bij Veenendaal Centrum, en dat is een uitrijdsein.
Toch kan het geen vrije baan zijn, want zolang de vrije baan bezet is kun je de rijrichting niet omkeren. Als het spoor van station Rhenen dus vrije baan zou zijn, dan zou de trein nooit terug kunnen rijden omdat het uitrijsein van Rhenen (een P-sein) dan altijd rood zou zijn vanwege een tegengestelde rijrichting.

Nee, juist omdat Rhenen géén vrije baan is, vervalt de rijrichting-instelling zodra de trein Rhenen heeft bereikt, zodat het uitrij-P-sein dan weer op groen springt.

(Tenminste, dat is de enige logische mogelijkheid als ik het schema op sporenplan.nl zo bekijk)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 23:00:47 ]
pi_83744591
Deze keer zonder vervelende hoogwerker, type JLG van Riwal in de weg;




Oh en kijk, 'k zit hier een een trein. Een doodnormale intercity. Zonder toeslag. Een uur lang.


[ Bericht 3% gewijzigd door Ireyon op 06-07-2010 23:13:09 ]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 juli 2010 @ 23:05:51 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83744751
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Toch kan het geen vrije baan zijn, want zolang de vrije baan bezet is kun je de rijrichting niet omkeren. Als het spoor van station Rhenen dus vrije baan zou zijn, dan zou de trein nooit terug kunnen rijden omdat het uitrijsein van Rhenen (een P-sein) dan altijd rood zou zijn vanwege een tegengestelde rijrichting.

Nee, juist omdat Rhenen géén vrije baan is, vervalt de rijrichting-instelling zodra de trein Rhenen heeft bereikt, zodat het uitrij-P-sein dan weer op groen springt.

(Tenminste, dat is de enige logische mogelijkheid als ik het schema op sporenplan.nl zo bekijk)

Precies. Dat heb je ook op kopstations zoals Stavoren en Harlingen Haven
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:07:31 #70
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83744849
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:00 schreef Igen het volgende:

[..]

Toch kan het geen vrije baan zijn, want zolang de vrije baan bezet is kun je de rijrichting niet omkeren. Als het spoor van station Rhenen dus vrije baan zou zijn, dan zou de trein nooit terug kunnen rijden omdat het uitrijsein van Rhenen (een P-sein) dan altijd rood zou zijn vanwege een tegengestelde rijrichting.

Nee, juist omdat Rhenen géén vrije baan is, vervalt de rijrichting-instelling zodra de trein Rhenen heeft bereikt, zodat het uitrij-P-sein dan weer op groen springt.

(Tenminste, dat is de enige logische mogelijkheid als ik het schema op sporenplan.nl zo bekijk)
En toch ligt het aan de vrije baan. De rijrichting wordt dan ook niet gekeerd in Rhenen, er wordt 'gewoon' teruggereden, om vervolgens pas het eerste bediende sein bij Veenendaal Centrum te ontmoeten.
Hoe het exact in elkaar steekt met terug kunnen richting Veenendaal Centrum, weet ik zo niet.
pi_83744987
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Ireyon het volgende:
Deze keer zonder vervelende lelijke kraan in de weg;
dat is geen kraan, maar een hoogwerker. Een JLG van Riwal om precies te zijn
pi_83745180
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef greavy het volgende:

[..]

En toch ligt het aan de vrije baan. De rijrichting wordt dan ook niet gekeerd in Rhenen, er wordt 'gewoon' teruggereden, om vervolgens pas het eerste bediende sein bij Veenendaal Centrum te ontmoeten.
Hoe het exact in elkaar steekt met terug kunnen richting Veenendaal Centrum, weet ik zo niet.
En hoe komt het P-sein van Rhenen volgens jou dan op groen, als de rijrichting niet wordt omgekeerd?

Edit: O, dat weet je dus niet. Maar dat is nou net de hele clou!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2010 23:15:29 ]
pi_83745181
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

dat is geen kraan, maar een hoogwerker. Een JLG van Riwal om precies te zijn
'k Heb het voor je aangepast

Verder nog opvallende dingen in die post ?
pi_83745214
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Ireyon het volgende:
Deze keer zonder vervelende hoogwerker, type JLG van Riwal in de weg;

[ afbeelding ]
Wat een mooie foto!
pi_83745272
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef Ireyon het volgende:

[..]

'k Heb het voor je aangepast

Verder nog opvallende dingen in die post ?
ik heb me tot mijn vakgebied beperkt, sorry
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:30:51 #76
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83746056
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

dat is geen kraan, maar een hoogwerker. Een JLG van Riwal om precies te zijn
Zo vullen we elkaar toch wel bijzonder mooi aan hmm
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_83746093
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zo vullen we elkaar toch wel bijzonder mooi aan hmm
Je kunt niet overal verstand van hebben, maar met zijn allen weet je een heleboel, dat is het mooie van een forum!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:34:18 #78
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83746227
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef Igen het volgende:

[..]

En hoe komt het P-sein van Rhenen volgens jou dan op groen, als de rijrichting niet wordt omgekeerd?

Edit: O, dat weet je dus niet. Maar dat is nou net de hele clou!
Een trdl kan toestemming geven een rood P-sein te passeren, onder de gepaste voorwaarden.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_83748593
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Een trdl kan toestemming geven een rood P-sein te passeren, onder de gepaste voorwaarden.
Dat lijkt me toch meer iets voor uitzonderingen dan voor systematisch om het half uur. Daarnaast lijkt me dat men in Rhenen geen uitrij-P-sein neer heeft gezet dat alleen rood kan tonen omdat nooit de juiste rijrichting kan worden ingesteld. Dat zou immers tot gevolg hebben dat je alleen met een toestemming om een rood sein te passeren station Rhenen zou kunnen verlaten. Mij lijkt niet dat ProRail zo'n constructie zou bedenken.

Toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 00:28:49 ]
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:04:42 #80
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83751910
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef greavy het volgende:

[..]

En toch ligt het aan de vrije baan. De rijrichting wordt dan ook niet gekeerd in Rhenen, er wordt 'gewoon' teruggereden, om vervolgens pas het eerste bediende sein bij Veenendaal Centrum te ontmoeten.
Hoe het exact in elkaar steekt met terug kunnen richting Veenendaal Centrum, weet ik zo niet.
"En toch..." right. Want ze zeggen het op internet, en internet heeft gelijk.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:05:17 #81
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83751915
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:02 schreef Ireyon het volgende:

Oh en kijk, 'k zit hier een een trein. Een doodnormale intercity. Zonder toeslag. Een uur lang.
[ afbeelding ]
Hé, wat is dat voor programmatje?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:05:46 #82
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83752248
Dat is precies de vraag die ik mezelf ook stelde.... ik heb ook een Desire
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:10:42 #83
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83752285
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:25 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat lijkt me toch meer iets voor uitzonderingen dan voor systematisch om het half uur. Daarnaast lijkt me dat men in Rhenen geen uitrij-P-sein neer heeft gezet dat alleen rood kan tonen omdat nooit de juiste rijrichting kan worden ingesteld. Dat zou immers tot gevolg hebben dat je alleen met een toestemming om een rood sein te passeren station Rhenen zou kunnen verlaten. Mij lijkt niet dat ProRail zo'n constructie zou bedenken.

Toch?
Ik ken de situatie in Rhenen niet, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen. Maar een rood sein passeren voor een normale dienstuitvoering is niet normaal, nee.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:18:13 #84
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83752358
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:05 schreef James1988 het volgende:
Dat is precies de vraag die ik mezelf ook stelde.... ik heb ook een Desire
Ik een Hero, maar da's ook Android 2.1 tegenwoordig.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:22:11 #85
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83752401
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

"En toch..." right. Want ze zeggen het op internet, en internet heeft gelijk.
Wat een TRDL en MCN zeggen mag je enigzins geloven lijkt mij..
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:23:33 #86
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83752417
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:22 schreef greavy het volgende:

[..]

Wat een TRDL en MCN zeggen mag je enigzins geloven lijkt mij..
Nope.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83752431
Dus, het is begin van de vakantie... De NS voert een vakantiedienstregeling in omdat veel mensen met vakantie gaan. Mischien dat ze dan toch niet de trein naar 's lands grootste luchthaven, voor velen een vertrukpunt naar hun vakantiebestemming, met een derde moeten verkleinen.

Ik heb verder niets tegen Virms (behalve de doedelzakken die je fm-ontvangst verstoren als je in de kopbak zit) Het zijn prima forensenvervoerders, maar zijn een drama als er bagage mee moet. Tijd voor een bagage afdeling in die dingen. De NMBS heeft dat mooi opgelost: dubbeldeksrijtuigen waar de benedeverdieping aan de wanden een rij klapstoeltjes heeft. Prima ruimte voor valiezen en plooibare fietsen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:38:16 #88
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83752648
Duvel: ik heb de app gevonden! Hij heet Speedview, van Code Sector. link.
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:41:13 #89
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83752718
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:24 schreef Fixers het volgende:
Dus, het is begin van de vakantie... De NS voert een vakantiedienstregeling in omdat veel mensen met vakantie gaan. Mischien dat ze dan toch niet de trein naar 's lands grootste luchthaven, voor velen een vertrukpunt naar hun vakantiebestemming, met een derde moeten verkleinen.

Ik heb verder niets tegen Virms (behalve de doedelzakken die je fm-ontvangst verstoren als je in de kopbak zit) Het zijn prima forensenvervoerders, maar zijn een drama als er bagage mee moet. Tijd voor een bagage afdeling in die dingen. De NMBS heeft dat mooi opgelost: dubbeldeksrijtuigen waar de benedeverdieping aan de wanden een rij klapstoeltjes heeft. Prima ruimte voor valiezen en plooibare fietsen.
ICM(m) of ICRm moet er dan maar heen. Geen last van weinig opbergruimte. Daar zitten tenminste bagagerekken in.
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:58:14 #90
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83753039
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:38 schreef James1988 het volgende:
Duvel: ik heb de app gevonden! Hij heet Speedview, van Code Sector. link.
Tof, ff binnenhalen! Bedankt!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83753607
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:22 schreef greavy het volgende:

[..]

Wat een TRDL en MCN zeggen mag je enigzins geloven lijkt mij..
Een Trdl kijkt er vanuit z'n eigen oogpunt naar. Die denkt: er is alleen een P-sein, ik kan er niks handmatig bedienen, DUS is het vrije baan. Maar op grond van de werking van de beveiliging kun je concluderen dat dit fout is en dat het een station moet zijn. Een volautomatisch station, maar toch. Je ziet het trouwens ook aan het spoornummer: dat is spoor "1", wat duidt op een spoor binnen een station want een vrije baan heeft een tweeletterige code als spoornummer.

Het spreekwoord van "If it walks like a duck..." gaat nou eenmaal niet altijd op.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2010 09:27:30 ]
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:32:30 #92
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83753866
Ik denk dat je het vak van trdl wat onderschat. Ik heb het trouwens nooit over Rhenen gehad.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:43:32 #93
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83754160
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat je het vak van trdl wat onderschat.
Het is toch een beetje prutsen in je puzzelboek terwijl Procesleiding het werk doet?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83754260
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk dat je het vak van trdl wat onderschat. Ik heb het trouwens nooit over Rhenen gehad.
Ik geef slechts in mijn eigen woorden weer wat ik een treindienstleider op OHIH zie schrijven.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:53:31 #95
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_83756120
Nu weet ik zeker dat je het vak onderschat.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik geef slechts in mijn eigen woorden weer wat ik een treindienstleider op OHIH zie schrijven.
Dan heb ik nix gezegd.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:00:02 #96
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83756320
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Nu weet ik zeker dat je het vak onderschat.
Je zag ook de " " smiley?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport woensdag 7 juli 2010 @ 11:42:35 #97
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83757854
Even iets heel anders: ik was van plan om zaterdag een rondje euregio te gaan doen (Maastricht-Luik-Aachen-Heerlen) om zo twee ontbrekende stukken spoor in Nederland mee te pakken. Ik krijg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar om een reis Liege Guillemins-Aachen Hbf te plannen op Bahn.de. Maar ik kan ook niks van werkzaamheden vinden, heeft iemand hier een idee waarom mij de reis geweigerd wordt?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_83757974
Vaag... Hier geen problemen:


Zoek een mooie uit zou ik zeggen.
pi_83758059
Blijkbaar moet je dus eerst DB aanbidden, voordat je die reis mag plannen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  Redactie Sport woensdag 7 juli 2010 @ 11:49:12 #100
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83758083
Ah, het probleem zal dan zijn dat ik hem op 'nur Nahverkehr' had staan... Schijnbaar is een IR geen Nahverkehr...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')